Spring naar bijdragen

EK pool cache 2008. Wie doet mee?


8BG

Aanbevolen berichten

Dat heeft te maken met het voorspelde aantal doelpunten.

Neem nu pa7fl. Hij heeft voorspeld dat er in totaal 82 keer de bal in het netje zou liggen. In werkelijkheid werden het ietsje meer.

Op het moment dat er 82 doelpunten zijn gemaakt haalt hij het maximale aantal punten van 100. Echter op elk moment dat hierna weer een doelpunt valt raakt hij een puntje kwijt.

Ofwel in formulevorm: 100 -/- verschil voorspeld en werkelijk gescoord aantal doelpunten. Het verschil is in dit geval 6 (namelijk 88x gescoord -/- 82 voorspeld), dus houdt hij 94 punten over op dit onderdeel.

 

Volgens mij zijn er 77 doelpunten gescoord. Of heb ik er een stuk of wat van Oranje gemist tegen Rusland? ;):eek:

88 of 77..voor pa7fl maakt het maar 1 puntje verschil uit. Mijn 74 doelpunten komen er dan opeens een stuk beter uit te zien :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bosjesmannen gefeliciteerd, maar het is wel raar dat PA7FL in punten naar beneden is gegaan ;) na de vierde kwartfinale

 

Er zijn er veel meer in punten naar beneden gegaan

Dat heeft te maken met het voorspelde aantal doelpunten.

Neem nu pa7fl. Hij heeft voorspeld dat er in totaal 82 keer de bal in het netje zou liggen. In werkelijkheid werden het ietsje meer.

Op het moment dat er 82 doelpunten zijn gemaakt haalt hij het maximale aantal punten van 100. Echter op elk moment dat hierna weer een doelpunt valt raakt hij een puntje kwijt.

Ofwel in formulevorm: 100 -/- verschil voorspeld en werkelijk gescoord aantal doelpunten. Het verschil is in dit geval 6 (namelijk 88x gescoord -/- 82 voorspeld), dus houdt hij 94 punten over op dit onderdeel.

Is me geheel duidelijk :eek: was zo maar een vraagje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zijn er 77 doelpunten gescoord. Of heb ik er een stuk of wat van Oranje gemist tegen Rusland? :blink::blink:

88 of 77..voor pa7fl maakt het maar 1 puntje verschil uit. Mijn 74 doelpunten komen er dan opeens een stuk beter uit te zien :)

 

Om op mezelf te reageren ( :eek: ) : alle doelpunten uit strafschoppenseries tellen ook mee! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...