8BG Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 Hallo beste cacheleggers, Dit weekend is de loting geweest van de EK (en dat heeft geloof ik iets met voetbal te maken). En zoals de traditie inmiddels is, wordt er dus een geocaching-EK-pool georganiseerd. De regels mogen duidelijk zijn: cacher vindt cache, logt en vult een deelname-formulier in. Hierop vertelt hij hoe Nederland zal spelen in zijn groepswedstrijden, voorspelt hij de vier halve finalisten, maakt bekend wie het toernooi wint en maakt en passant ook nog duidelijk hoeveel doelpunten er gescoord worden. Dit alles komt in de grote bak van 8bg terecht, die er dagelijks een tussenstand van bijhoudt. Nu heb ik al een plekje voor zo'n cache in gedachten in Almere ( ), maar het is natuurlijk leuker als er meer mensen meedoen. Dus op hoe meer plekken in Nederland zo'n cache ligt hoe groter de aantallen deelnemers zijn. Wie doet mee met het leggen van EK-pool-cache? Stuur svp een mail naar geocache at 8bg punt nl, dan ontvang je een invulformuliertje voor in de cache. Succes allemaal. PS. Deelname aan de EK-pool is natuurlijk geheel gratis. Winnaars tot nu toe: 2004 Rovel 2006 Pyne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 mail is onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
belbor Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 dito als smeule Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 (bewerkt) Mail is onderweg. Count me in. Maakt 8BGK weer formulieren etc.? 3 december 2007 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 3 december 2007 Auteur Share Geplaatst 3 december 2007 <knip>Maakt 8BGK weer formulieren etc.? 8bg vond in zijn backup alle bestanden, inclusief vernuftige Excel-programmatuur. Dus dat mag geen probleem zijn. Probleem nu is dat ik geen mail kan versturen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 Mailtje is onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 <knip> Maakt 8BGK weer formulieren etc.? 8bg vond in zijn backup alle bestanden, inclusief vernuftige Excel-programmatuur. Dus dat mag geen probleem zijn. Probleem nu is dat ik geen mail kan versturen... Ook een universele banner?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 3 december 2007 Auteur Share Geplaatst 3 december 2007 (bewerkt) Ook een universele banner?? Nee zeg! 3 december 2007 bewerkt door 8BG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 (bewerkt) Ook een universele banner?? Nee zeg! Nee??? jammer, het lijkt me dan duidelijker dat een cache met een universle banner dan beter te herkennen is dat-ie onderdeel uitmaakt van het grote gokspel met als hoofdprijs eeuwige roem (of iemand moet iets beschikbaar stellen). Deze heb ik toen gebruikt gemaakt door 8BG 3 december 2007 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 Aanvraag is onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RvU Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 Hallo, Ik doe ook mee! m.vr.gr. RvU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 3 december 2007 Share Geplaatst 3 december 2007 Mailtje is ook onderweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 7 december 2007 Share Geplaatst 7 december 2007 Wil wel een EK- cache neerleggen in de omgeving van Ede. Kun je even aangeven waaraan hij moet voldoen behalve de "normale" regelgeving! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 11 maart 2008 Share Geplaatst 11 maart 2008 Hoe is op dit moment de stand van zaken. De EK Pool Cache Hattem 2008 is zo goed als klaar. Alleen nog even een algemeen bannertje afwachten van 8BG . Het is misschien wel handig op de cachepagina ook te linken naar andere EK Pool Caches (voor de gokkers ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 11 maart 2008 Share Geplaatst 11 maart 2008 Ook de EK pool cache Midden Nederland staat klaar. Hij kan zo de klei in. Wanneer klinkt het startsignaal? tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden