Spring naar bijdragen

Gevonden Tijdens Cachen ....

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gewoon benieuwd wat anderen tijdens cachen wel eens gevonden hebben.

Het enige dat ik ooit tijdens cachen gevonden heb, wat de moeite waard is, is een mooie multitool en een paar euros aan kleingeld.

Antarctica

Geplaatst

Wat me zo te binnen schiet: een voorwerp iets kleiner dan een USB-stick. Ik dacht ook dat het zo'sn stick was, maar na aan alle kanten gedrukt en getrokken te hebben, kwam ik erachter dat het een piepklein zaklantaarntje was, duidelijk in de kleuren van het leger. Ik heb hem nog.

Een fles ouzo...

Yes! Die was ik kwijt. Ik zie hem vanzelf wel terug.

Geplaatst

4 keer een portemonnee. allemaal terugbezorgd bij de eigenaar.

verder heel veel filmkokertjes, ammoboxen,doosjes van de chinees, tupperware, voetstappen, bandensporen....

Geplaatst

Ha die P,

Leuk draadje heb je gestart.

Wat wij gevonden hebben tijdens onze cache-tochten:

Zakmes, hoofdlamp, envelop met 10 Euro, nog een envelop met tien Euro

(tijdens dezelfde tocht en eigenaar helaas nooit gevonden)

zonnebril, golfballetjes, brillenkoker tijdens andere tocht, kentekenplaten??

diversen pennen (niet bij caches)

En een stelletje wat de liefde bedreef in het bos.

Bij deze een aanvullende vraag:

Wat hebben jullie allemaal verloren?????

Groetjes,

Kees

Geplaatst

Een op hol geslagen paard. Ik was net aan het denken wie van ons het dier zou moeten vangen toen iemand anders ons gelukkig voor was. De ruiter die het paard was verloren door een val kwam met de schrik vrij.

• Top! 1
Geplaatst (bewerkt)

ik heb een zeemeeuw,kikker,beer,een ijsberg,een hele familie,een kasteel,biggetjes,gitaar,herokruis,een bird,wijnfles,een belletje,kesje,siem,kippetjes,kippetje,een tovenaartje,skater,ricojt,sprinkhaan, als nieuwe vrienden erbij gevonden

ps

ik zal er zeker 1 vergeten zijn sorry dan alvast

bewerkt door hooningkorf
Geplaatst

Tas, afkomstig van tasjesroof tijdens de ARK-Serie.

Portemonnee, incl paspoort, passen, rijbewijs en de nodige foto's. Nooit iets van terug gehoord.

Sleutels

Hier en daar een muntgeld en een gouden kies!

Geplaatst

Een koperen abacus, doosje halfedelstenen, flesje goudvlokken, kompas, CD's kabouterkaarten, koperen kandelaar, kinkhoorn, orthoceras, multitool, zakmes, memorecorder, zakmicroscoop, penradio, verrekijker, amethyst, geode, gouden vijfje, stenen vuistbijl ...

Geplaatst

Een koperen abacus, doosje halfedelstenen, flesje goudvlokken, kompas, CD's kabouterkaarten, koperen kandelaar, kinkhoorn, orthoceras, multitool, zakmes, memorecorder, zakmicroscoop, penradio, verrekijker, amethyst, geode, gouden vijfje, stenen vuistbijl ...

Eindelijk een found bekentenis van onze dag- en nachtvlinder.

Geplaatst

Goh, zo twee medecachers die ook al een portefeuille hebben gevonden, inclusief rijbewijs en defensiepas. Vlakbij was een politiepost waar we hem hebben afgeleverd. Een aantal weken later nog een bedankje van de eigenaar gehad.

Geplaatst

Een kluis met een paspoort en nog wat zaken, een viool in een doos, pennen, een horloge, een stopwatch en ook meerde een stelletje die zaken deden die het daglicht eigenlijk niet mag zien.

P.s Viool staat nog thuis.

Geplaatst

Tupperware in diverse soorten en maten, munitiekisten, fotokokertjes, pillendoosjes, afgedopte PVC-buisjes, onbruikbaar gemaakte vogelhuisjes ... you name it! Werkelijk ongelooflijk wat mensen zoal verliezen.

Geplaatst

Een compleet reeënskelet! En dat vlakbij de cachelocatie van een cache met een 'moordverhaal'... ik dact eerst dat het erbij hoorde!

De schedel ligt sindsdien bij ons in de tuin.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...