Spring naar bijdragen

Pijnlijke email DHZ pagina


Track_leader

Aanbevolen berichten

In de eerste plaats is het pijnlijk dat het gebeurt is: het is een fout, die helaas gebeurt is en niet meer te herstellen. Ook hierbij mijn veronschuldigen als 'teamlid', dat het gebeurt is. Xaa heeft al aangegeven hoe het is gekomen en daarmee is voor mij vervelende probleem opgelost.

 

Wij ook, hopelijk kijken ze dit keer eens naar zichzelf voor ze met vingertjes naar anderen gaan wijzen.

Marja

 

ps dit bericht krijgen wij als we proberen het team te contacten:ArrayblahArrayblahArrayblahArrayblah

 

 

oftewel blahblahblah, dat zegt genoeg.

 

Jammer, vind ik wel dat dit wel weer als stok gebruikt wordt om ons weer een mep mee te verkopen. En ja, nu kunnen wij ook wel weer met vingers gaan wijzen van: 'Jij dit en jullie dat', maar wat schiet je er mee op niets...Gezeik en gemopper van beide kanten en het cirkeltje gaat weer rond. Geen zin in en doe ik ook niet...

 

Mooi dan...

 

dan kan dit draadje ook weer dicht.

 

Communicatie en reactie op emails en PB's kan wel beter maar zo blijkt maar weer dat het cachers netwerk uiteindelijk wel goed werkt!!

 

Thanks Peetee

 

Verbaast mij een beetje: communicatie kan beter? Wij zitten ook niet de hele dag achter de PC en hebben ook nog andere verplichtingen. Het blijft vrijwilligerswerk. Zo gauw ik 24/7 bereikbaar voor GC moet zijn, stop ik er direct mee.

 

Doet mij wel wat deze opmerking...Misschien sowieso maar eens nadenken wat ik verder doe.

 

Laat je hierdoor niet van slag brengen. Zoiets kan altijd gebeuren, waar gewerkt wordt worden soms ook fouten gemaakt ook al zijn het fouten die door systemen gemaakt worden.

Jullie (vrijwilligers) doen goed werk en we zijn jullie er allemaal dankbaar daar voor. Velen van ons hebben niet de tijd/zin/of kennis om het te doen.

 

Dus kop op en laat je niet in een hoekje zetten.

 

Remunj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Verbaast mij een beetje: communicatie kan beter? Wij zitten ook niet de hele dag achter de PC en hebben ook nog andere verplichtingen. Het blijft vrijwilligerswerk. Zo gauw ik 24/7 bereikbaar voor GC moet zijn, stop ik er direct mee.

 

Doet mij wel wat deze opmerking...Misschien sowieso maar eens nadenken wat ik verder doe.

 

 

Van onze kant, en ik weet zeker dat wij hierin niet de enige zijn, krijgen alle vrijwilligers bij geocaching.nl

een pluim, aai over de bol, dikke knuffel, applaus en een paar dikke zoenen op de wang

(mogen persoonlijk opgehaald worden als daar behoefte aan is.)

 

Wij verbazen/ ergeren ons al een lange tijd over de negatieve toon die af en toe op dit forum te vinden is en verwonderen ons nog meer over de verschillende persoonlijke vetes en aanvallen die er gedaan worden.

Een simpele mail, pb of ga samen eens cachen om de zaken uit te spreken is een betere oplossing dan het op dit forum te gooien.

 

Daarnaast een portie geduld want zoals team jemar terecht aangeeft; niet iedereen zit de hele dag achter de pc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van onze kant, en ik weet zeker dat wij hierin niet de enige zijn, krijgen alle vrijwilligers bij geocaching.nl

een pluim, aai over de bol, dikke knuffel, applaus en een paar dikke zoenen op de wang

(mogen persoonlijk opgehaald worden als daar behoefte aan is.)

 

Wij verbazen/ ergeren ons al een lange tijd over de negatieve toon die af en toe op dit forum te vinden is en verwonderen ons nog meer over de verschillende persoonlijke vetes en aanvallen die er gedaan worden.

Een simpele mail, pb of ga samen eens cachen om de zaken uit te spreken is een betere oplossing dan het op dit forum te gooien.

 

Daarnaast een portie geduld want zoals team jemar terecht aangeeft; niet iedereen zit de hele dag achter de pc.

 

Yes, eindelijk een goede posting in dit topic waar ik me volledig bij aansluit. Een knuffel/aai etcetera van ons erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van onze kant, en ik weet zeker dat wij hierin niet de enige zijn, krijgen alle vrijwilligers bij geocaching.nl

een pluim, aai over de bol, dikke knuffel, applaus en een paar dikke zoenen op de wang

(mogen persoonlijk opgehaald worden als daar behoefte aan is.)

 

Wij verbazen/ ergeren ons al een lange tijd over de negatieve toon die af en toe op dit forum te vinden is en verwonderen ons nog meer over de verschillende persoonlijke vetes en aanvallen die er gedaan worden.

Een simpele mail, pb of ga samen eens cachen om de zaken uit te spreken is een betere oplossing dan het op dit forum te gooien.

 

Daarnaast een portie geduld want zoals team jemar terecht aangeeft; niet iedereen zit de hele dag achter de pc.

 

 

Ook wij denken hier precies zo over!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Van onze kant, en ik weet zeker dat wij hierin niet de enige zijn, krijgen alle vrijwilligers bij geocaching.nl

een pluim, aai over de bol, dikke knuffel, applaus en een paar dikke zoenen op de wang

(mogen persoonlijk opgehaald worden als daar behoefte aan is.)

 

Wij verbazen/ ergeren ons al een lange tijd over de negatieve toon die af en toe op dit forum te vinden is en verwonderen ons nog meer over de verschillende persoonlijke vetes en aanvallen die er gedaan worden.

Een simpele mail, pb of ga samen eens cachen om de zaken uit te spreken is een betere oplossing dan het op dit forum te gooien.

 

Daarnaast een portie geduld want zoals team jemar terecht aangeeft; niet iedereen zit de hele dag achter de pc.

 

Yes, eindelijk een goede posting in dit topic waar ik me volledig bij aansluit. Een knuffel/aai etcetera van ons erbij.

 

Graag wil ik me bij bovenstaande aansluiten. Het is zo makkelijk om negatief te zijn. Vaak wordt er vergeten hoeveel werk er achter de schermen verricht wordt door vrijwilligers om alles goed draaiende te houden. Wij mogen trots zijn om zo'n mooie eigen omgeving. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar bedenk; waar gewerkt wordt vallen spaanders. Laten we proberen positief te zijn, kritiek is goed zolang het maar opbouwende kritiek is. :yes: Dus hierop reageren mag zolang het maar positieve/opbouwende kritiek is. :lol1:

Bij deze alle vrijwilligers bedankt voor al jullie goede werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is erg lief dat ik excuses krijg, maar niet nodig.

Ik heb van nabij kunnen zien wat het is om deel uit te maken van een team. Reintje heeft mij meerdere malen verteld over onbedoelde "bijwerkingen" als gc.com of hijzelf weer eens iets in de programmatuur veranderd hadden. Soms grote problemen die hijzelf ook niet direct in de smiezen had.

Ook al zit je vele uren achter de computer, je kunt niet alles zien en je kunt ook niet alles meteen verhelpen of iedereen als eerste antwoorden.

Ik sluit mij daarom volledig bij voorgaande sprekers aan. Hulde aan de teamleden!

 

Marit

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is erg lief dat ik excuses krijg, maar niet nodig.

Ik heb van nabij kunnen zien wat het is om deel uit te maken van een team. Reintje heeft mij meerdere malen verteld over onbedoelde "bijwerkingen" als gc.com of hijzelf weer eens iets in de programmatuur veranderd hadden. Soms grote problemen die hijzelf ook niet direct in de smiezen had.

Ook al zit je vele uren achter de computer, je kunt niet alles zien en je kunt ook niet alles meteen verhelpen of iedereen als eerste antwoorden.

Ik sluit mij daarom volledig bij voorgaande sprekers aan. Hulde aan de teamleden!

 

Marit

 

 

Kijk en dat vinden wij nou weer lief......

 

Corry en Frans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OOk ik kreeg deze mail, ik vroeg me altijd al af hoe ik de afstand met van die voetjes erbij kon krijgen maar daar kwam ik nu dan achter.Ook ik zag dat de brief ondertekent was met Reintje.

Ook ik dacht daar ga ik wat over in het forum zetten, maar heb het toch niet gedaan, de reden om het niet te doen is ook voor mij dat ik het geocachen een fantastische vrijetijdsbesteding vind en dat de site toch door veel vrijwilligers draaiiende wordt gehouden. Als dan Reintje een keer langskomt ja dat zijn van die dingen die dan eens gebeuren moet niet maar het gebeurd...

 

Groet

Piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, vind ik wel dat dit wel weer als stok gebruikt wordt om ons weer een mep mee te verkopen.

Het is nooit bedoeld om als stok te gebruiken, het is gewoon een waarneming geweest. Ik heb gewoon neergezet wat ik als bericht kreeg toen ik probeerde jullie als .nl team te contacten. Ik wil verder niet ingaan op het al dan niet voorkomen van de naam van Coen onder berichten, dat is niet aan mij maar aan Marit.

 

Ik kan me gewoon bij de rest van de meute aansluiten, ik heb alle respect voor de mensen achter de schermen die ervoor zorgen dat wij zoveel plezier mogen en kunnen beleven aan onze hobby....

Als jullie dat graag willen horen......

een pluim, aai over de bol, dikke knuffel, applaus en een paar dikke zoenen op de wang
en als jullie dat op prijs stellen krijg je ook nog een paar veren in je r***. Maar das een Amsterdamse uitdrukking en die durf ik hier bijna niet te gebruken.... het verschil in humor tussen het noorden van Nederland en Amsterdam is nogal groot......

 

Marja, ik neem vanavond een :yes: op jullie allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een typisch voorbeeld van automatisering: Je stelt iets in, en wanneer er aan de voorwaarde voldaan wordt, zal een standaard routine uitgevoerd worden.

Reintje heeft in Nederland veel voor deze hobby betekend en ook het e.e.a geautomatiseerd op een goede manier. Dus ook zonder zijn aanwezigheid gaan dingen prima, en dat mede dankzij zijn inbreng - laten we dat niet vergeten.

Op zich is het toch mooi dat iemand ook lang na zijn/haar leven nog iets kan betekenen voor een ander.

Natuurlijk raakt dat de nabestaanden, maar dat is zeker niet negatief. Je wordt wederom met zijn bestaan geconfronteerd en dat geeft in eerste aanleg een schok, maar aan de andere kant is het natuurlijk prachtig om te zien dat iemands 'zijn' ook nog voortbestaat en nog steeds anderen kan raken.

Zoals Bram Vermeulen zei: "Ik ben niet echt dood moet je weten; Dood ben ik pas, als jij me bent vergeten"

 

Blijf vooral Reintje's signalen - net als voorheen - positief waarderen en ervaren en zie het als een groet uit het hiernamaals.

Voor de rest van het team niets dan lof; ik ben blij met jullie :thumbup: .

 

Geotrail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is een typisch voorbeeld van automatisering: Je stelt iets in, en wanneer er aan de voorwaarde voldaan wordt, zal een standaard routine uitgevoerd worden.

Reintje heeft in Nederland veel voor deze hobby betekend en ook het e.e.a geautomatiseerd op een goede manier. Dus ook zonder zijn aanwezigheid gaan dingen prima, en dat mede dankzij zijn inbreng - laten we dat niet vergeten.

Op zich is het toch mooi dat iemand ook lang na zijn/haar leven nog iets kan betekenen voor een ander.

Natuurlijk raakt dat de nabestaanden, maar dat is zeker niet negatief. Je wordt wederom met zijn bestaan geconfronteerd en dat geeft in eerste aanleg een schok, maar aan de andere kant is het natuurlijk prachtig om te zien dat iemands 'zijn' ook nog voortbestaat en nog steeds anderen kan raken.

Zoals Bram Vermeulen zei: "Ik ben niet echt dood moet je weten; Dood ben ik pas, als jij me bent vergeten"

 

Blijf vooral Reintje's signalen - net als voorheen - positief waarderen en ervaren en zie het als een groet uit het hiernamaals.

Voor de rest van het team niets dan lof; ik ben blij met jullie :lol: .

 

Geotrail

 

 

 

oftewel in plat schijndels......"en zo is't mar net".

 

en team-gc.nl is :thumbup::dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van onze kant, en ik weet zeker dat wij hierin niet de enige zijn, krijgen alle vrijwilligers bij geocaching.nl

een pluim, aai over de bol, dikke knuffel, applaus en een paar dikke zoenen op de wang

(mogen persoonlijk opgehaald worden als daar behoefte aan is.)

 

Wij verbazen/ ergeren ons al een lange tijd over de negatieve toon die af en toe op dit forum te vinden is en verwonderen ons nog meer over de verschillende persoonlijke vetes en aanvallen die er gedaan worden.

Een simpele mail, pb of ga samen eens cachen om de zaken uit te spreken is een betere oplossing dan het op dit forum te gooien.

 

Daarnaast een portie geduld want zoals team jemar terecht aangeeft; niet iedereen zit de hele dag achter de pc.

 

 

Tis dat ik geen mannen knuffel.

Maar verder sta ik er helemaal achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van onze kant, en ik weet zeker dat wij hierin niet de enige zijn, krijgen alle vrijwilligers bij geocaching.nl

een pluim, aai over de bol, dikke knuffel, applaus en een paar dikke zoenen op de wang

(mogen persoonlijk opgehaald worden als daar behoefte aan is.)

 

Wij verbazen/ ergeren ons al een lange tijd over de negatieve toon die af en toe op dit forum te vinden is en verwonderen ons nog meer over de verschillende persoonlijke vetes en aanvallen die er gedaan worden.

Een simpele mail, pb of ga samen eens cachen om de zaken uit te spreken is een betere oplossing dan het op dit forum te gooien.

 

Daarnaast een portie geduld want zoals team jemar terecht aangeeft; niet iedereen zit de hele dag achter de pc.

 

 

Ook ik heb heel veel bewondering voor het héle Team van vrijwilligers, die zoveel werk verricht voor geocaching.nl.

(en krijg soms een brok in mijn keel van de negatieve toon, tranen branden dan in mijn ogen, is dit nu allemaal nodig, vraag ik mij dan af )

Kijk toch eens naar het gene, en hoeveel deze mensen (het team van vrijwilligers) voor ons doen......................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...