Spring naar bijdragen

Cache van eigenaar


De Zeeuwen

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Als ik bij DHZ onder eigenschappen kijk naar de caches van De Zeeuwen vind ik maar 3 van onze caches.

Dit geld ook zo voor de lijst met caches van ons als ik bijvoorbeeld zoek bij de Geodors...

 

Normaal staan daar gewoon al onze caches, maar nu missen er een paar, weet iemand wat daar de reden van is?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

WEET NIEMAND DIT?!

 

Ik kan nu eigenschappen aanpassen voor bijna alle caches van nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DHZ is echt iets goed fout mee....

 

Team?!

 

 

En ik ontdekte gisteren dat bij Geo dÓrs De Zeeuwen in een paar uur tijd ineens op zo'n 250 of meer geo d'ors was gekattepulteerd.

Bij nakijken zag oa. dat er caches van mij en van Skansen en vele anderen instonden.

Ook zag ik dat ik ondanks een stuk of 5 nieuwe geo d'ors met 7 geo d'ors omlaag was gegaan.

Tevens stond er ineens nog een ander mij volkomen onbekend team in deze top 5 !

 

Vreemde zaak dus.

 

Vandaag zijn de Zeeuwtjes een stuk of 70 geo d'ors kwijt en ik heb er weer 5 bij, maar dat zijn er nog een stel te weinig.

Kortom , er zit beweging in, maar kloppen doet het van geen kant.

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge wat hebben wij ineens veel caches :D

 

En zoveel geodors ook ;)

 

hebben we ook eens bovenaan gestaan!

 

Hopelijk komt het ook weer goed...al die caches kunnen we echt niet onderhouden :D

 

 

Hmmm hebben jullie de onze soms geadopteerd? :-)

Ik heb vandaag wel wat Geo's uitgedeeld, maar ik weiger de schuld van de hele problematiek op mij te nemen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik had al zo'n vermoeden dat dit samen loopt met de ellende van geocaching.com.

 

Fijn dat de statistieken nu tijdelijk stopgezet zijn, want hier kunnen alleen maar misverstanden door ontstaan!

 

Hopelijk lossen ze daar in america snel de problemen op, want ook bij het veranderen van cachepagina's, aanmaken van caches ect. is het een ramp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WEET NIEMAND DIT?!

 

Ik kan nu eigenschappen aanpassen voor bijna alle caches van nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

DHZ is echt iets goed fout mee....

 

Team?!

Inderdaad Doe het Zelf...........

De stats die op gc.nl staan doen me niet zo heel veel, sinds ik GSAK in gebruik heb haal ik daar mijn eigen informatie uit dus heb ik al een tijdje de correctheid niet meer gecontroleerd,

 

Het lijkt mij een goed idee om de wijzigings storm in de States ff af te wachten en zien waar het naar toe gaat. Misschien ff een conference call met de mannen daar zodat de wijzigingen hier ook doorgevoerd kunnen worden in de scripts..

 

Maar voor nu heb ik mijn eigen DHZ in GSAK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...