arnoob Geplaatst 7 april 2010 Share Geplaatst 7 april 2010 (bewerkt) Mijn voornaam is Arno, mijn achternaam begint met een B en ik blijf mijn hele leven overal een nieuweling (noob) in: er blijft zoveel bij te leren. Mijn avatar sluit hierbij aan en mijn foto is gerelateerd aan iets waarvan mijn omgeving denkt dat het een van mijn hobby's is: tuinkabouters. Lastige hobby als je niet bepaald op begane grond woont. 7 april 2010 bewerkt door arnoob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pirates of love Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 GC24VC5 Wat dachten jullie er van om deze te loggen en het daarin te melden? Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 ehm.... beetje ver weg voor de meesten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 Wat is ver? Voor ons 110 km, vind ik niet ver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diafragma Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 (bewerkt) ehm.... beetje ver weg voor de meesten? Zal ik die van mij maar eens toelichten: Voor mijn eerste foto-webalbum heb ik ooit de gebruikersnaam Diafragma gekozen. Niet vreemd natuurlijk bij fotografie. De instelling van je diafragma op de lens/fotocamera is mede bepalend voor wat wel of niet scherp op een foto wordt weergegeven! Bij een grote lensopening, groot diafragma, heb je een beperkt bereik van scherpte! Dan kan het zijn dat je dichtbijgelegen zaken of juist de dingen veraf niet scherp ziet! Met een andere instelling van je diafragma, een kleinere lensopening, kan het scherptebereik worden vergroot! Wil je een cache vinden dan moet je focussen op de juiste plek. Je kan te dicht bij of te ver af zoeken. Soms is de verstopplek zo duidelijk dat je met een groot diafragma de cache makkelijk vind; soms moet je gebruik maken van een klein diafragma met een groot scherptebereik! Vandaar de naam Diafragma 8 april 2010 bewerkt door Diafragma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 @Diafragma. Je bent de tweede die ik hier zie met een fotografienaam. Leuk. Al aan het geotaggen? zie ander draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cobusity Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 onze nickname gevonden langs de kant van de weg...weet dus niet waar ie vandaan komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 8 april 2010 Share Geplaatst 8 april 2010 Waar onze naam vandaan komt? Staat volgens mij al in dit draadje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wad-Seekers Geplaatst 18 april 2010 Share Geplaatst 18 april 2010 ehm.... beetje ver weg voor de meesten? Ik weet niet waar "de meesten" wonen. Voor ons is het 70km. Valt mee maar met de auto willen we (nog???) geen grote afstanden afleggen speciaal om te cachen. Met de fiets gaan we wel speciaal op pad om te cachen. Met de auto zijn we gelegenheidscachers. Als we ergens heen "moeten" kijken we of en welke cache we daar zouden kunnen doen. Weer forumleden actief geworden afgelopen tijd? Nu de zon echt doorbreekt komt het cacheseizoen echt op gang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fotogravinnetje Geplaatst 18 april 2010 Share Geplaatst 18 april 2010 Drenthe mag je best tot de uithoeken van ons land rekenen. Vanaf de Randstad is het toch algauw 150+ km. En dan heb ik het nog niet over de afstand vanuit Limburg of Zeeland Maar misschien leven de meeste cachers wel in het oosten en noorden van ons land en was mijn uitspraak dus niet helemaal terecht Alle gekheid op een stokje. Ik ga uiteraard als ik elders in het land kom ook daar naar caches zoeken, dus ook in het noorden van ons landje Of ik er speciaal voor zo'n eind ga rijden? Waarschijnlijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HereIsTom Geplaatst 18 april 2010 Share Geplaatst 18 april 2010 Zo met dit weer zullen alle Geocachers wel weer uit een winterholletje komen Afgelopen september een cache vakantie in Drenthe gehad, leuke bed&breakfast uitgezocht en lekker op de fiets alle caches in de omgeving bezocht, was een heerlijke vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast geebheart Geplaatst 18 april 2010 Share Geplaatst 18 april 2010 Zo met dit weer zullen alle Geocachers wel weer uit een winterholletje komen Afgelopen september een cache vakantie in Drenthe gehad, leuke bed&breakfast uitgezocht en lekker op de fiets alle caches in de omgeving bezocht, was een heerlijke vakantie en wat heeft dit leuke vakantieverhaal te maken met waar je naam vandaan komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HereIsTom Geplaatst 18 april 2010 Share Geplaatst 18 april 2010 en wat heeft dit leuke vakantieverhaal te maken met waar je naam vandaan komt? Als je dit Topic goed gelezen had, dan had je gezien dat ik reageerde op bovenstaande berichten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gethtrien Geplaatst 22 april 2010 Share Geplaatst 22 april 2010 Onze nicknaam GethTrien komt van ge(geert) th(therese) Trien(trienekens) En als jullie ergens nicknaam dubbel-d bij zien staan, dan is dat van onze ruwharige dwergteckeltjes Driekey en Daantje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Squadra Bolla il Mazzo Geplaatst 22 april 2010 Share Geplaatst 22 april 2010 (bewerkt) Het cachen begon bij ons in 2007, het jaar dat we (voor het eerst en naar wat blijkt vooralsnog ook voor het laatst) naar Italië op vakantie zijn geweest. Onze team (Squadra) naam is een wel heel erg vrije vertaling van onze achternaam naar het Italiaans. Ben benieuwd of dat überhaupt wel te herleiden is, maar aan jullie die eer. Uiteraard leiden er meer wegen naar Rome , bijvoorbeeld via mijn website, maar da's natuurlijk niet de bedoeling. Antwoorden via een PB om de spanning er een beetje in te houden ... ? 22 april 2010 bewerkt door Squadra Bolla il Mazzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden