koedeboe Geplaatst 8 oktober 2007 Geplaatst 8 oktober 2007 Leuk idee, 1 december lijkt wel te gaan lukken. Is die datum overigens "hard"? Het lijkt me trouwens handig om de cache weer uit het archief te halen, dat maakt het aanmelden ook wat handiger dan op dit forum....
delta123 Geplaatst 8 oktober 2007 Geplaatst 8 oktober 2007 Leuk idee, 1 december lijkt wel te gaan lukken. Is die datum overigens "hard"? Het lijkt me trouwens handig om de cache weer uit het archief te halen, dat maakt het aanmelden ook wat handiger dan op dit forum.... Ik denk dat er een nieuwe event-pagina in de maak is. Daarop kun je je aanmelden. Vorig jaar was erg geslaagd dus wie weet....
Lex en Leo-team Geplaatst 10 oktober 2007 Geplaatst 10 oktober 2007 bah bah bah, voor 20km ben ik makkelijk te porren. Elf euro's is geen enkel problemen. Helaas net vorig weekend een cacheweekend rond 1 december gepland....Als het slecht weer is kom ik naar het event want dan gaat het cacheweekend verplaatst worden. /me hoopt op slecht weer....
Draghkar Geplaatst 10 oktober 2007 Geplaatst 10 oktober 2007 11 euro moet te doen zijn.. zal wel heel erg leuk worden.. Zal dan wel in mn eentje komen..
ian3 Geplaatst 11 oktober 2007 Geplaatst 11 oktober 2007 Lijkt me heel leuk om mee te doen. Op 1 december kan ik wel, maar die datum is dus nog helemal niet zeker begrijp ik.
Goedweerloper Geplaatst 11 oktober 2007 Geplaatst 11 oktober 2007 1 december, brr dan kan het echt vies weer zijn. Ik wacht dus met mijn inschrijving totdat er meer zekerheid daarover is, dus enkele dagen daarvoor. Mocht het event dan vol zijn of zo, dan is dat maar jammer. Maar die 11 euro vind ik geen probleem voor 1 keertje.
Vinnie1 Geplaatst 11 oktober 2007 Auteur Geplaatst 11 oktober 2007 GW, Het is NATUURLIJK mooi weer. Dat ben je toch van ons gewend? Verder komt de site binnenkort online. Het is nog steeds 1 december en het inschrijf geld nog steeds rond de 11 euro.
@rend Geplaatst 11 oktober 2007 Geplaatst 11 oktober 2007 Volgens mij is het event snel volgeboekt en heeft wachten tot vlak voor 1 december alleen maar tot gevolg dat je niet meemag , of niet Vinnie1 . Verder het is altijd goed weer bij de ZddP, als je maar een regenkleding meeneemt en veel goede zin .
surdo Geplaatst 19 oktober 2007 Geplaatst 19 oktober 2007 Ik ga nu even 'n weekje naar france, maar mocht de site online komen dan hoop ik dat je er rekening mee kunt houden dat ik hoogst persoonlijk kom, want ondertussen heb ik een sponsor gevonden voor € 9,- dus moet ik nog wat sponsoren voor de laatste € 2,- zoeken, maar dat gaat wel lukken voor 1 december.
surdo Geplaatst 24 september 2008 Geplaatst 24 september 2008 Mijn zwerversbloed begint weer te kriebelen. Daarom ook mijn vraag. Komt er dit jaar weer een Zwerftocht Door De Peel ?
Team Aragorn Geplaatst 24 september 2008 Geplaatst 24 september 2008 Toevallig zeg, daar dacht ik dit weekend ook net aan. Ehhh, Vinnie ...??? Is de zomerstop al voorbij???? Groetjes, Fangorn.
@rend Geplaatst 24 september 2008 Geplaatst 24 september 2008 Xaa dan is de Peel gesloten voor o.a. geocachers en publiek .
Vinnie1 Geplaatst 24 september 2008 Auteur Geplaatst 24 september 2008 (bewerkt) De ZddP zal dit jaar nog wel georganiseerd worden. We concentreren ons nu op de ZddP voor Scouting (10 tot 12 oktober) En daarna is de Peel dicht tot 30 november . Dus waarschijnlijk zal er in december en anders begin Januari een ZddP georganiseerd worden. Een definitieve datum wordt NA 12 oktober geprikt. En Xaa, ook ik hoop op een mooie winterse editie. Groet, Vinnie1 24 september 2008 bewerkt door Vinnie1
Crankyhenkie Geplaatst 25 september 2008 Geplaatst 25 september 2008 Vincent, het bedrag dat jullie voor het GOTH nemen is zeker niet teveel. Eerder te weinig. Dat je nu meer vraagt zal zijn reden hebben. Ik vertrouw daar volledig op en ga kijken of 1 december in mijn agenda nog vrij is.
Aanbevolen berichten