Gast Saffier Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Ik ben ook geïnteresseerd. Weet je al iets van prijzen/maten e.d.? Groeten Papyrus <{POST_SNAPBACK}> Hier alvast de afmetingen van de kisten. Klein model 7.62 mm handvat bovenop. Munitiekist kan waterdicht afgesloten worden. Afmetingen breed 28 cm hoog 18 cm diep 7 cm Groter model 5.56 mm handvat boven op. Munitiekist kan waterdicht afgesloten worden. Afmetingen breed 28 cm hoog 18 cm diep 7 cm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 30 januari 2006 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2006 Hallo ik ga morgen even bellen groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Hier alvast de afmetingen van de kisten. Klein model 7.62 mm handvat bovenop. Munitiekist kan waterdicht afgesloten worden. Afmetingen breed 28 cm hoog 18 cm diep 7 cm Groter model 5.56 mm handvat boven op. Munitiekist kan waterdicht afgesloten worden. Afmetingen breed 28 cm hoog 18 cm diep 7 cm Groot en klein, maar allebei dezelfde maten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 (bewerkt) Hier alvast de afmetingen van de kisten. Klein model 7.62 mm handvat bovenop. Munitiekist kan waterdicht afgesloten worden. Afmetingen breed 28 cm hoog 18 cm diep 7 cm Groter model 5.56 mm handvat boven op. Munitiekist kan waterdicht afgesloten worden. Afmetingen breed 28 cm hoog 18 cm diep 7 cm Groot en klein, maar allebei dezelfde maten <{POST_SNAPBACK}> Oeps foutje wordt weer even zoeken in me bestand bedankt Edit: zo is ie goed Klein model 7.62 mm handvat bovenop. Munitiekist kan waterdicht afgesloten worden. Afmetingen breed 25 cm hoog 18 cm diep 7 cm Groter model 5.56 mm handvat boven op. Munitiekist kan waterdicht afgesloten worden. Afmetingen breed 28 cm hoog 18 cm diep 14 cm 30 januari 2006 bewerkt door Saffier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Heb wel interesse in de EHBO kistjes. Ik hoor wel. Ik zoek er minimaal 6 stuks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 (bewerkt) EDIT: ik zie net dat ik een reactie heb op PM voor een eerder gestuurde vraag om een munitiekistje. Dan is deze aanvraag niet nodig. 30 januari 2006 bewerkt door Goedweerloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 30 januari 2006 Share Geplaatst 30 januari 2006 Graag wat info over prijzen, event.verzendkosten en plaats waar af te halen. Eventueel geintereseerd voor een aantal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 12 februari 2006 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2006 Hallo Ik heb antwoord gehad van een leverancier ze kosten 4 euro (bij 50 stuks) groot of klein maakte niet uit want ze waren nieuw ik kijk nog even verder groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Aller allerbeste munitiekistenverzamelaars en liefhebbers, Op 1 april is het event in Naarden. Daar kan best wel weer - net als in vorige jaren - een hele berg ehbo-kistjes gedumpt worden voor de verkoop. Wie kan die inkopen en daarheen transporteren? De goodiesshop (ik dus) doet de verkoop wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Zitten er ook EHBO kistjes bij? Scheelt mij weer rondrijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Zoals al enige tijd in mijn handtekening staat bied ik de ideale cachebox cq. munitiekisten (28 cm hoog 18 cm breed en 14,5 cm diep) aan voor weinig. Probleem voor veel cachers is dat de kisten zich in Drenthe bevinden. Voor € 1,00 extra per kist wil ik een dependance openen in Utrecht (wordt dan € 3,50 per kist). 25-26 februari a.s. zou ik een eerste lading die kant op mee kunnen nemen. Stuur een mailtje aan teamprofessorx@gmail.com hoeveel kisten je wilt hebben. Je krijgt dan antwoord terug met bankgegevens en een telefoonnummer voor een afspraak om ze op te halen. Helaas heb ik geen "smalle" kistjes en EHBO-kistjes, wel grotere, zie handtekening. Ik neem geen kisten mee naar SLCNCE te Zoetermeer omdat ik graag wil cachen, coins kopen en kletsen. Een kofferbak verkoop bij de auto lijkt me niet zo handig . Cache ze maar weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Tip: http://www.amerikaantje.be/new.htm groot € 3,50 klein € 3,00 gevonden tijdens surfen, verder geen details bij mij bekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 12 februari 2006 Share Geplaatst 12 februari 2006 Interesse is er altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 13 februari 2006 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2006 Zitten er ook EHBO kistjes bij? Scheelt mij weer rondrijden. <{POST_SNAPBACK}> Hallo Deze leverancier heeft alleen de grote en kleine kistjes groeten Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knifemen Geplaatst 13 februari 2006 Share Geplaatst 13 februari 2006 Is er al iets duidelijk of de bestelling door gaat? Zo ja kan er al bestelt worden bij je? Groet, Knifemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden