Spring naar bijdragen

Record aantal landen op 1 dag


Aanbevolen berichten

Hoi ,

Ik vraag me af. Wat is eigenlijk het record aantal landen waarin 1 cacher in 1 dag gecached heeft?

 

Waarom deze vraag: over een aantal weken rij ik naar Engeland, en met een beetje plannen en omrijden kan ik vast wel 5 landen halen denk ik. Geen provincies, maar echt landen.

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

over een aantal weken rij ik naar Engeland, en met een beetje plannen en omrijden kan ik vast wel 5 landen halen denk ik. Geen provincies, maar echt landen.
Als in Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk?

Of Nederland, België, Frankrijk, Engeland, Wales?

Waarbij het eerste rondje beter te doen lijkt dan het tweede, en je ook geen twijfel hebt of het wel een echt land is. Ik zie het voordeel voor de Engelandvaarder niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een beetje omrijden kun je net zo goed Luxemburg en Spanje meenemen. E.e.a. nog evne los van de discussie of Wales echt een land is natuurlijk. Voor België zie je nl ook wel eens "Limburg" of "Brabant" volgens mij. Het zijn echter geen aparte landen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nou eens via Duitsland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk naar Italie rijd heb je 8 landen te pakken :thumbup:

 

Dank je voor de tip als ik nog eens tijd heb doe ik dat zeker alleen pak ik er dan Sanmarino en het Vaticaan bij dat maakt dan 10 :thumbup:

bewerkt door surdo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nou eens via Duitsland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk naar Italie rijd heb je 8 landen te pakken :thumbup:

 

Dank je voor de tip als ik nog eens tijd heb doe ik dat zeker alleen pak ik er dan Sanmarino en het Vaticaan bij dat maakt dan 10 :thumbup:

Wellicht nog even via Liechtenstein :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nou eens via Duitsland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk naar Italie rijd heb je 8 landen te pakken :dribble:

 

Dank je voor de tip als ik nog eens tijd heb doe ik dat zeker alleen pak ik er dan Sanmarino en het Vaticaan bij dat maakt dan 10 :lol1:

Wellicht nog even via Liechtenstein :yes:

 

In 1 dag, per helikopter of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga 'ns cachen rondom Vaals, dan kun je te voet drie landen cachen.

 

ehm, ik woon in zuidelijk limburg, volgens mij heb ik wel eens in 3 landen op 1 dag gecached. Trouwens, gezien mijn woonplaats zie ik dat niet echt als een uitdaging.

 

over een aantal weken rij ik naar Engeland, en met een beetje plannen en omrijden kan ik vast wel 5 landen halen denk ik. Geen provincies, maar echt landen.

Als in Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk?

Of Nederland, België, Frankrijk, Engeland, Wales?

Waarbij het eerste rondje beter te doen lijkt dan het tweede, en je ook geen twijfel hebt of het wel een echt land is. Ik zie het voordeel voor de Engelandvaarder niet zo.

Wales is een goeie, maar daar kom ik niet echt in de buurt en Luxemburg is toch wel omrijden.

 

Zelf denk ik meer aan Nederland, Duitsland, Belgie, Frankrijk en natuurlijk Engeland, wat samen 5 maakt.

 

Maar de vraag was eigenlijk of er meer zijn die dit als uitdaging zien en wat hun aantal is.

 

Virtual caches tel ik niet mee. Dan kun je met een beetje googlen de halve wereld wel op een dag krijgen. En ook naderhand (eerst de caches in meerdere dagen zoeken en dan op 1 dag loggen op internet) loggen vind ik niet leuk. Het moet wel 'eerlijk' dus in een logboek loggen/schrijven op 1 dag.

 

Jan (Die eigenlijk niet echt van de records is en dit dus eigenlijk ook meer als uitdaging dan als record ziet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk?

Dit is wel te proberen. Uiteraard op 't eind van de dag even doortuffen naar Polen, voor de twee kerkjes die mijn kaart al dik een jaar terroriseren... :dribble:Hmmm, gevaarlijke woordspeling bij nader inzien...

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard op 't eind van de dag even doortuffen naar Polen, voor de twee kerkjes die mijn kaart al dik een jaar terroriseren... :dribble:Hmmm, gevaarlijke woordspeling bij nader inzien...

 

De Polen zijn de laatste tijd wel goed bezig heel Europa op stang te jagen :lol1:

Door mensen die een hekel aan Polen hebben wordt wel eens gezegd dat er maar twee goede Polen zijn: de noord- en zuidpool.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...