Spring naar bijdragen

Tabel boven in cachelisting


Aanbevolen berichten

Ziet er leuk en handig uit volgens de reacties, ik krijg hem echter niet geinstalleerd.

Na installatie(s) o.a zelfs de computer opnieuw opgestart blijf ik de meldingen krijgen niet geinstalleerd en not detectet :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ziet er leuk en handig uit volgens de reacties, ik krijg hem echter niet geinstalleerd.

Na installatie(s) o.a zelfs de computer opnieuw opgestart blijf ik de meldingen krijgen niet geinstalleerd en not detectet :thumbup:

het lukte mij ook niet, zelfde meldingen, ik draai FF 2.0.0.3 en IE 7.0.5730.11

ik heb trouwens een oudere GPS12 met seriele verbinding.

dat is vast ook niet handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er leuk en handig uit volgens de reacties, ik krijg hem echter niet geinstalleerd.

Na installatie(s) o.a zelfs de computer opnieuw opgestart blijf ik de meldingen krijgen niet geinstalleerd en not detectet :thumbup:

het lukte mij ook niet, zelfde meldingen, ik draai FF 2.0.0.3 en IE 7.0.5730.11

ik heb trouwens een oudere GPS12 met seriele verbinding.

dat is vast ook niet handig.

 

Draai dezelfde IE en heb een Etrex Vista C en gebruik USB aansluiting

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier hetzelfde laken in pak.

Zelfs op de testpagian van Garmin zelf lukt het niet.

 

unhandled exception: Error: Garmin Plugin not activated.

 

Al van alles geprobeert zelfs de PC opnieuw opstarten brengt geen verbetering.

Nou ja, ik doe het wel gewoon via GSAK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een puntje van aandacht lijkt me nog het volgende....

 

Op de 'normale' cachepagina staat de GC code nu alleen nog maar helemaal rechtsboven.

 

Als je dan vervolgens de 'printer-friendly' variant opvraag staat de GC code nergens meer op de print en dat vind ik erg vervelend omdat ik veel met GC codes werk om een cache in mijn Garmin terug te vinden aan de hand van een print.

 

In de titelbalk van Explorer of Firefox staat ook niet meer de GC-code. Daar staat nu altijd GCXXX.

 

Ik hoop dat dit snel opgelost wordt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder de "Navigation box" is het aantal "watchlisters" verdwenen...

en de "Send to GPS" is ook alweer weg...

 

Dan is het er nu weer:

 

 

Het omcirkelde zijn de wijzigingen.

 

Het roze is nieuw, het groene is alleen voor mij :D

 

Wat me opvalt is de "a other cache" En dan valt men wel eens over mijn spelling... :ph34r:

 

Opmaak.jpg

 

 

Roze is nieuw en groen is al weer van een paar weekjes terug.

 

Opmaak2.jpg

 

 

 

 

Ik vind het allemaal prachtig. Het staat gewoon normaal op mijn 15" laptopschermpje en de grootte verschilt maar een klein beetje met "vroeger".

En wie print tegenwoordig dan een cachepagina uit zoals het is? Dat was dan sowieso al zonde van inkt en paper. ook voor de wijziging. :P

 

Gewoon copy/paste naar Word en ruim deleten. Dat wat niet relevant is voor de cache, hoe mooi de verhaaltjes ook zijn, deleten die hap, net als alle nietszeggende plaatjes enz. Allemaal leuk voor de eerste indruk van een cachepagina, maar als er niets staat over de cache zelf, dus opdrachten, route of de mystery, dan leest geen hond het.

 

En dat het aantal watchers zijn verdwenen is eigenlijk wel sneu, maar misschien wel begrijpelijk.

 

Voor de KralenCache vonden we het altijd leuk om te zien dat er een 140 watchers waren, maar ik denk dat er teveel vragen kwamen wie die watchers allemaal zijn ;)

 

 

Nu de kleine thumbnailfototjes nog weer terug in de logjes en ik ben helemaal tevreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag aan de premium members: stuurt de 'send to gps'-functie ook additional waypoints (uit die voor ons plebs-cachers nutteloze tabellen) naar je gps? In dat geval zou ik het wel waard vinden om een premium membership te overwegen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag aan de premium members: stuurt de 'send to gps'-functie ook additional waypoints (uit die voor ons plebs-cachers nutteloze tabellen) naar je gps? In dat geval zou ik het wel waard vinden om een premium membership te overwegen!

 

Nee, een waardeloze optie dus. Ik heb net van een van mijn eigen caches de gegevens verstuurd naar de GPS en krijg alleen het coördinaat bovenaan de cachepagina en het GCnummer. Zels niet het geocachesymbooltje, maar een blauwe vlag :D

 

Maar dat hoeft toch geen reden te zijn om geen premiummember te worden. Immers, als je premiummember bent, en je klikt op de optie GPX dan krijg je wel alle additional waypoints, inclusief het coördinat bovenaan de cachepagina als complete gpxfile binnen.

Dat was altijd al zo. En natuurlijk alleen als de additional waypoints de coördinaten ook op zichtbaar hebben staan :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, een waardeloze optie dus. Ik heb net van een van mijn eigen caches de gegevens verstuurd naar de GPS en krijg alleen het coördinaat bovenaan de cachepagina en het GCnummer. Zels niet het geocachesymbooltje, maar een blauwe vlag :)

 

 

 

Inderdaad maar ik neem aan dat dat nog wel verbeteren gaat en dat straks ook de waypoints op de cachepagina verstuurd gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En inmiddels is de cachepagina alweer aangepast.

Alles staat nu in één kader en de watchers zijn ook weer terug.

Overigens is het kaartje onderaan de pagina gewoon een google kaartje ook al staat er Yahoo boven.

Persoonlijk vind ik deze layout mooier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn er wel op vooruit gegaan vindt ik. Wat wel jammer is is dat de cache kaarten een beetje klein zijn, je kan het wel iets groter maken, maar ''onze'' kaarten vindt ik toch mooier en beter werken.

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel, je hebt veel veranderingen gezien. Maar je bent toch nog wat vergeten:

433ce8ef-6c77-4557-809f-eb3beb77b720.jpg

Volgens mij had je al gezien dat je "profile-plaatje" er wel was :)

 

En als je nou eens de plaatjes vergelijkt die jij plaatst en die Kruimel heeft geplaatst en daarbij mijn bericht dat tussen jullie berichten eens leest, heb je de verklaring: het is tussentijds aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...