Spring naar bijdragen

Tabel boven in cachelisting


Aanbevolen berichten

Nogmaals voor degenen bij wie de plugin niet werkt: je mist er niets aan. Ik vind het (net als Kruimeldief) een waardeloze optie waar je echt niets aan hebt. Als er i.p.v. een loc-file nu eens een gpx-file achter die knop zou zitten, zou ik me druk gaan maken. Nu slaat het nergens op.

 

 

 

Ik denk dat dat heus wel goed komt. Geef ze even de tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier hetzelfde laken in pak.

Zelfs op de testpagian van Garmin zelf lukt het niet.

 

unhandled exception: Error: Garmin Plugin not activated.

 

Al van alles geprobeert zelfs de PC opnieuw opstarten brengt geen verbetering.

Nou ja, ik doe het wel gewoon via GSAK.

Ik had dit ook toen even opnieuw de driver geinstalleerd voor de gps en klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je nu eens toch op de sendknop drukt? Ik kreeg ook steeds dezelfde melding, zowel in IE als in FF. Wat voor de mislukt installantie niet wilde, wilde na de mislukte installatie wel. Senden naar de GPS doet het wel, ook al krijg je die achterlijke melding.

 

Ook dat bied geen soelaas.

 

Hier hetzelfde laken in pak.

Zelfs op de testpagian van Garmin zelf lukt het niet.

 

unhandled exception: Error: Garmin Plugin not activated.

 

Al van alles geprobeert zelfs de PC opnieuw opstarten brengt geen verbetering.

Nou ja, ik doe het wel gewoon via GSAK.

Ik had dit ook toen even opnieuw de driver geinstalleerd voor de gps en klaar.

 

Ook geprobeerd en ook de nieuwste software gedownload en geinstalleerd.

En nog steeds; Garmin Communicator Plugin is NOT detected. See our download and installation instructions. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook geprobeerd en ook de nieuwste software gedownload en geinstalleerd.

En nog steeds; Garmin Communicator Plugin is NOT detected. See our download and installation instructions. :thumbup:

 

Bij mij (extrex VistaC) wel detected maar doet het ook nog niet. En als het toch geen additional wp meezendt heeft het eerder minwaarde tov gsak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je nu eens toch op de sendknop drukt? Ik kreeg ook steeds dezelfde melding, zowel in IE als in FF. Wat voor de mislukt installantie niet wilde, wilde na de mislukte installatie wel. Senden naar de GPS doet het wel, ook al krijg je die achterlijke melding.

 

Ook dat bied geen soelaas.

 

Hier hetzelfde laken in pak.

Zelfs op de testpagian van Garmin zelf lukt het niet.

 

unhandled exception: Error: Garmin Plugin not activated.

 

Al van alles geprobeert zelfs de PC opnieuw opstarten brengt geen verbetering.

Nou ja, ik doe het wel gewoon via GSAK.

Ik had dit ook toen even opnieuw de driver geinstalleerd voor de gps en klaar.

 

Ook geprobeerd en ook de nieuwste software gedownload en geinstalleerd.

En nog steeds; Garmin Communicator Plugin is NOT detected. See our download and installation instructions. :thumbup:

Heb je/hebben jullie al geprobeerd om het script te deïnstaleren, opnieuw opstarten, bestand opnieuw downloaden en dan weer installeren?

Ik ga trouwens even het bestandje op mijn site zetten ter download. Als ie er staat, zet ik hier een link neer die tot en met zondag geldig blijft. Daarna haal ik het bestand weer van de server. Moet niet zo zijn dat ik straks m'n pagina moet opdoeken omdat ik teveel bandbreedte trek :thumbup:

 

Garmin Communicatir Plugin 2101.exe

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij doet hij het :thumbup: maar vraag me niet hoe en waarom. :thumbup:

Gisteren werkte het nog niet en nu na een dag werken en de nodige koppen koffie werkt het wel.

Wat me wel opviel is dat XP een nieuw (?) USB apparaat had gevonden, de 60 CsX dus.

Nou die zit al weken aangesloten hoor.

 

In één woord een geweldige bruikbare en nuttige optie. :thumbup:

Ik zal het dus nooit gebruiken maar hij werkt nu wel. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Opmaak2.jpg

Wat betekend dat ''kikkertje dan'' ( hoe heete die ook al weer), is dat een soort ''stille zwarte lijst'' zodat je kan zien hoe vaak de revieuwer een foutje heeft ondekt in de cache-pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betekend dat ''kikkertje dan'' ( hoe heete die ook al weer), is dat een soort ''stille zwarte lijst'' zodat je kan zien hoe vaak de revieuwer een foutje heeft ondekt in de cache-pagina.

 

Het kikkertje staat in dit geval voor een reviewer note. Dat kan een vraag/opmerking over de cache van of gericht aan de reviewer zijn, buiten de reviewer alleen te plaatsen door de eigenaar. In tegenstelling tot wat velen denken krijgt de reviewer er geen automatisch bericht van als de eigenaar een reviewer note aanmaakt nadat de cache gepubliceerd is.

 

En ja hij heet Signal laughing.giftongue_animated.gif

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kikkertje staat in dit geval voor een reviewer note. Dat kan een vraag/opmerking over de cache van of gericht aan de reviewer zijn, buiten de reviewer alleen te plaatsen door de eigenaar. In tegenstelling tot wat velen denken krijgt de reviewer er geen automatisch bericht van als de eigenaar een reviewer note aanmaakt nadat de cache gepubliceerd is.

 

En ja hij heet Signal laughing.giftongue_animated.gif

Ja zover was ik ook al, maar kan je daar aan zien hoe veel fouten de cache legger heeft gemaakt in zijn cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zover was ik ook al, maar kan je daar aan zien hoe veel fouten de cache legger heeft gemaakt in zijn cache.

 

Het is wel een indicatie of er voorafgaande aan de publicatie veel of weinig correspondentie is geweest tussen reviewer en eigenaar. Als het kikkertje op nul staat, is hij dus zondermeer goedgekeurd. Maar als er een aantal kikkertjes zijn geweest hoeft dat niet gelijk te betekenen dat er veel fouten in zaten. Kan ook zijn dat de reviewer meer duidelijkheid wilde over een bepaald aspect van de cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel een indicatie of er voorafgaande aan de publicatie veel of weinig correspondentie is geweest tussen reviewer en eigenaar. Als het kikkertje op nul staat, is hij dus zondermeer goedgekeurd. Maar als er een aantal kikkertjes zijn geweest hoeft dat niet gelijk te betekenen dat er veel fouten in zaten. Kan ook zijn dat de reviewer meer duidelijkheid wilde over een bepaald aspect van de cache.

Duidelijk, bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie doet dat nu handmatig per cache? Ik mag toch hopen dat niemand dat zo doet.

Pardon! ;)

Euhhhhh, Ik zou niet weten hoe het anders moet. :P Maar ik heb de send optie uitgeprobeerd met mijn Forerunner 301 en zowaar ik heb een waypoint gedownload!! Toch leuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zover was ik ook al, maar kan je daar aan zien hoe veel fouten de cache legger heeft gemaakt in zijn cache.

 

Het is wel een indicatie of er voorafgaande aan de publicatie veel of weinig correspondentie is geweest tussen reviewer en eigenaar. Als het kikkertje op nul staat, is hij dus zondermeer goedgekeurd. Maar als er een aantal kikkertjes zijn geweest hoeft dat niet gelijk te betekenen dat er veel fouten in zaten. Kan ook zijn dat de reviewer meer duidelijkheid wilde over een bepaald aspect van de cache.

Kleine opmerking hierbij. Het kikkertje kan (voor nieuwe caches) niet op 0 staan. De eerste reviewernote wordt al aangemaakt op het moment dat jij de pagina aanmaakt. De tweede volgt als je de cache aan de reviewer aanbiedt. Een derde volgt meestal wel omdat de reviewer meldt dat hij de cache in orde vindt en hem gaat publiceren. Dus 2 of 3 reviewernotes bij een cache is heel normaal. Zijn het er veel meer dan zal er in eerste instantie wel iets met de cache aan de hand zijn geweest.

 

Edit: sinds gisteren zijn de kikkertjes helemaal niet meer te zien als een cache gepubliceerd is.

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine opmerking hierbij. Het kikkertje kan (voor nieuwe caches) niet op 0 staan. De eerste reviewernote wordt al aangemaakt op het moment dat jij de pagina aanmaakt. De tweede volgt als je de cache aan de reviewer aanbiedt.

 

Je hebt gelijk. Maar ik herinner me nu dat reviewernotes VOOR de publicaties automatisch verwijderd worden door de publicatie. Dan lijkt het of er geen een is geplaatst.

 

Edit: sinds gisteren zijn de kikkertjes helemaal niet meer te zien als een cache gepubliceerd is.

 

Kijk even naar Apenstreken 8 bij de nieuwste caches, daar staan 5 kikkertjes. Volgens mij worden de icoontjes van gc.com niet dynamisch geupdated, en duurt het even voordat het juiste aantal wordt weergegeven. Na een tijdje zullen die kikkertjes weg zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...