Spring naar bijdragen

Tabel boven in cachelisting


Aanbevolen berichten

Kleine opmerking hierbij. Het kikkertje kan (voor nieuwe caches) niet op 0 staan. De eerste reviewernote wordt al aangemaakt op het moment dat jij de pagina aanmaakt. De tweede volgt als je de cache aan de reviewer aanbiedt. Een derde volgt meestal wel omdat de reviewer meldt dat hij de cache in orde vindt en hem gaat publiceren. Dus 2 of 3 reviewernotes bij een cache is heel normaal. Zijn het er veel meer dan zal er in eerste instantie wel iets met de cache aan de hand zijn geweest.

Nu wil ik niet gaan zeiken ofzo, maar met mijn eigen cache (hulsterplas) is er helemaal geen reviewers note geweest. Kruimel had de cache in 1x goedgekeurd zonder enige note, bij mijn cache staat signal dus helemaal niet.

 

Toch niet slecht, voor een toen nog 15 jarige cache-legger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

 

Kleine opmerking hierbij. Het kikkertje kan (voor nieuwe caches) niet op 0 staan. De eerste reviewernote wordt al aangemaakt op het moment dat jij de pagina aanmaakt. De tweede volgt als je de cache aan de reviewer aanbiedt. Een derde volgt meestal wel omdat de reviewer meldt dat hij de cache in orde vindt en hem gaat publiceren. Dus 2 of 3 reviewernotes bij een cache is heel normaal. Zijn het er veel meer dan zal er in eerste instantie wel iets met de cache aan de hand zijn geweest.

Nu wil ik niet gaan zeiken ofzo, maar met mijn eigen cache (hulsterplas) is er helemaal geen reviewers note geweest. Kruimel had de cache in 1x goedgekeurd zonder enige note, bij mijn cache staat signal dus helemaal niet.

 

Toch niet slecht, voor een toen nog 15 jarige cache-legger

Je zeikt niet. Maar als je goed leest, zie je ook dat ik geschreven heb dat de reviewer meestal een note plaatst. Ik zeg dus niet altijd.

e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Het kikkertje kan (voor nieuwe caches) niet op 0 staan.

Je zeikt niet. Maar als je goed leest, zie je ook dat ik geschreven heb dat de reviewer meestal een note plaatst. Ik zeg dus niet altijd.

e

Nu heb ik dan wel dysllexsie ofzo, maar ik maak daar wel uit op dat het niet op 0 kan staan. Nu zal mijn cache wel een geval apart zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edit: sinds gisteren zijn de kikkertjes helemaal niet meer te zien als een cache gepubliceerd is.

 

 

Nu heb ik dan wel dysllexsie ofzo, maar ik maak daar wel uit op dat het niet op 0 kan staan. Nu zal mijn cache wel een geval apart zijn.

Dan heb je over mijn edit heen gelezen.

 

Maar zoals ik het nu zie, is bij de ene cache wel het aantal reviewernotes te zien en bij de andere weer niet. Waar dat aan ligt, zou ik niet weten.

Om maar kort door de bocht te gaan: voor de caches waarbij het aantal reviewernotes wel weergegeven wordt, gaat mijn opmerking wel op. En om die kort samen te vatten; als er bij een cache 2 of 3 notes staan, is dat normaal. Zijn het er meer, dan is niet alles van een leien dakje gegaan.

antenna.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu wil ik niet gaan zeiken ofzo, maar met mijn eigen cache (hulsterplas) is er helemaal geen reviewers note geweest. Kruimel had de cache in 1x goedgekeurd zonder enige note, bij mijn cache staat signal dus helemaal niet.

 

Toch niet slecht, voor een toen nog 15 jarige cache-legger

 

Nu wil ik ook niet gaan zeiken of zo, maar je cache heeft toch 3 reviewernotes in het archief staan.

 

Er wordt hier volgens mij een vergissing gemaakt tussen een reviewernote geplaatst VOOR, en geplaatst NA, het online komen. Alhoewel een tijdje terug men wel kon zien hoeveel reviewernotes er ook geplaatst zouden zijn tijdens de review.

 

Iedereen die een cacheaanvraag heeft ingediend heeft direct al een reviewernote te pakken met de coördinaten van de Parentwaypoint (bovenaan de cachepagina) in een andere notatievorm dan de door ons gebruikte WGS84. deze reviewernote wordt automatisch geplaatst.

 

Dat was je eerste en wel op 08-03-2007

 

De 2e reviewernote op je cachepagina was eentje van jullie, waarin je me de naam doorgaf van degene die toestemming heeft gegeven en de voorwaarden van deze persoon, dat was op 11-03-2007

 

De 3e reviewernote was mijn note waarin ik schreef dat de cache goedgekeurd is en online gaat.

 

Dus wel degelijk 3 reviewernotes. Maar.... aangezien deze reviewernotes automatisch op onzichtbaar gezet wordt, voor iedereen behalve voor de reviewers, tijdens het publiceren van de cache, lijkt het alsof er geen reviewernote geplaatst is.

 

Er staat wel degelijk een reviewernote van mij dus, geplaatst op de dag van publiceren 16-03-2007 en dan bedoel ik niet de publish note onderaan de cachepagina, dat na het publiceren zichtbaar komt. :blink:

 

Wat niet wegneemt, dat de juistheid van de vermelde getalletjes niet helemaal correct is. Ik zie soms ook een 0 staan bij published (groen rondje) en toch is de cache gepubliceerd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...