Spring naar bijdragen

Tabel boven in cachelisting


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hebben jullie de nieuwe tabel bovenin de de cachelistings al gezien. Ook het kaartje in de cachelisting is nieuw.

Ik heb het gezien, maar ben er niet zo blij mee :lol1: . Ik heb thuis nog een oud beeldscherm en alles wordt nu in elkaar "gedrukt", zodat de tabel Location door Navigation heen loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben ook wel lekker aan de mensen met internet explorer gedacht, ik zie een groot stuk wit veld in mijn scherm.

 

Edit: Hmm, ze zijn nog niet helemaal klaar daar, het ziet er al wat beter uit.

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben ook wel lekker aan de mensen met internet explorer gedacht, ik zie een groot stuk wit veld in mijn scherm.

 

 

Bij mij het zelfde, niet echt blij mee.

Want bij het uitprinten leverd dat dus weer een extra pagina op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal aan de firefox dus!!!

Wat ik zelf heel erg handig vind aan firefox, is dat je een preview van je te printen pagina kunt zien.

Als een foto bijv. net niet past, kun je printen op 90, 80, 70 tot zelfs 40% van de oorspronkelijke grootte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie de nieuwe tabel bovenin de de cachelistings al gezien. Ook het kaartje in de cachelisting is nieuw.

 

Ja! met "send to GPS" optie voor Garmin

 

Daar heb je kennelijk een zgn. Garmin Communicator plugin voor nodig. Als je op de download-knop drukt kom je op een downloadpagina terecht is waar van alles te downloaden is behalve de genoemde plugin :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het Yahoo kaartje is ook wel leuk. 1 x klik en je krijgt de kaart beter in beeld. Dan weer uitzoomen en je kunt in 1 x zien welke caches er in de buurt liggen.

 

Dat met dat kaartje is inderdaad erg leuk. Zeker als je een gebied hebt waar veel caches op elkaar liggen, dan kun je het heel mooi zien.

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...