Spring naar bijdragen

Tabel boven in cachelisting


Aanbevolen berichten

net even de plugin geinstalleerd.

als test even wat caches doorgestuurd naar de garmin.

werkt perfecto.

.....TEAM GEBROOK.....

 

Bij jou ook de additional waypoints? Bij mij alleen maar de parentwaypoint (coördinaten bovenaan de cachepagina)

 

 

En als je nou eens de plaatjes vergelijkt die jij plaatst en die Kruimel heeft geplaatst en daarbij mijn bericht dat tussen jullie berichten eens leest, heb je de verklaring: het is tussentijds aangepast.

 

En dat het tussentijds al weer aangepast is, komt doordat "we" op het reviewerforum aan het babbelen zijn met de maker(s) van deze layout.

 

 

Sniff, (nog) geen reactie op mijn verzoek om ook de zichtbare addtional waypoints op te nemen in de send to GPS optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

net even de plugin geinstalleerd.

als test even wat caches doorgestuurd naar de garmin.

werkt perfecto.

.....TEAM GEBROOK.....

 

Bij jou ook de additional waypoints? Bij mij alleen maar de parentwaypoint (coördinaten bovenaan de cachepagina)

 

 

En als je nou eens de plaatjes vergelijkt die jij plaatst en die Kruimel heeft geplaatst en daarbij mijn bericht dat tussen jullie berichten eens leest, heb je de verklaring: het is tussentijds aangepast.

 

En dat het tussentijds al weer aangepast is, komt doordat "we" op het reviewerforum aan het babbelen zijn met de maker(s) van deze layout.

 

 

Sniff, (nog) geen reactie op mijn verzoek om ook de zichtbare addtional waypoints op te nemen in de send to GPS optie.

Ik heb hetzelfde gevraagd op het openbare forum. (algemeen, website) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraagje dan via iemand aan de makers: waarom is de mogelijkheid om direct naar het emailscherm te springen verdwenen? Dat stond sinds?? naast profile

 

En bij mij met FF werkt de garmin add-in niet, of het ligt aan FF of het ligt aan de extrex vista C. heeft iemand die al aan het werk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er leuk en handig uit volgens de reacties, ik krijg hem echter niet geinstalleerd.

Na installatie(s) o.a zelfs de computer opnieuw opgestart blijf ik de meldingen krijgen niet geinstalleerd en not detectet :)

het lukte mij ook niet, zelfde meldingen, ik draai FF 2.0.0.3 en IE 7.0.5730.11

ik heb trouwens een oudere GPS12 met seriele verbinding.

dat is vast ook niet handig.

 

Ik gebruik ook een serielle verbinding. Bij mij werkt het wel. IE deed het meteen. Bij FireFox moest ik op F5 drukken bij de pop-up, dan pas kwam de knop: Send to GPS (wel eerst je browser op nieuw opstarten)

 

Bij mij werken de GPX-files weer niet met de MapSource-software, maar dat hoort hier volgens mij niet thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraagje dan via iemand aan de makers: waarom is de mogelijkheid om direct naar het emailscherm te springen verdwenen? Dat stond sinds?? naast profile

 

En bij mij met FF werkt de garmin add-in niet, of het ligt aan FF of het ligt aan de extrex vista C. heeft iemand die al aan het werk?

F5 in de pop-up. Dan krijg je de "Send"-knop terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Garmin Communicator Plugin is NOT detected. See our download and installation instructions.

 

Blijf bovenstaand bericht krijgen :)

 

Garmin bestanden ge-update

Reset computer

herstarten computer

uit en aan zetten

via link op GC.com

via link Ruud4D

Bestandje verwijderen, laten staan

Alleen IE opnieuw opstarten

Diverse variaties van bovenstaande dus geprobeerd resultaat:

 

 

Garmin Communicator Plugin is NOT detected. See our download and installation instructions.

 

En die instructies konden me ook niet verder helpen.

Ik zal deze functie dus helaas aan me voorbij moeten laten gaan.

Dan ben je premium member en hoop je / mag je verwachten, dat als ze een functie voor de Garmin installeren dat dat met een Garmin Etrex Vista C toch werkt.

 

Ben er ondertussen ruim 1 1/2 uur mee bezig en vind het dus nu wel welletjes, ik pak er maar een :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er leuk en handig uit volgens de reacties, ik krijg hem echter niet geinstalleerd.

Na installatie(s) o.a zelfs de computer opnieuw opgestart blijf ik de meldingen krijgen niet geinstalleerd en not detectet :)

het lukte mij ook niet, zelfde meldingen, ik draai FF 2.0.0.3 en IE 7.0.5730.11

ik heb trouwens een oudere GPS12 met seriele verbinding.

dat is vast ook niet handig.

 

Ik gebruik ook een serielle verbinding. Bij mij werkt het wel. IE deed het meteen. Bij FireFox moest ik op F5 drukken bij de pop-up, dan pas kwam de knop: Send to GPS (wel eerst je browser op nieuw opstarten)

tja dat pop-upje en die knop krijg ik ook wel, maar daarna doet niets het. en de foutmeldingen komen als ik op de door garmin geleverde testpagina een test uitvoer, melding : unhandled exception:error: garmin plug-in not activated.

help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Ik kreeg dezelfde problemen als jullie.

 

Ik heb via de garmin site de webupdater gedownload, geinstalleerd en uitgevoerd.

Sindsdien kan ik de WP's wel downloaden in mijn Garmin Euro.

 

Weidelopers

 

Ook dat is al geprobeerd met het zelfde resultaat :)

 

Garmin Communicator Plugin is NOT detected. See our download and installation instructions.

 

Maar fijn voor je dat het bij jullie wel werkt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraagje dan via iemand aan de makers: waarom is de mogelijkheid om direct naar het emailscherm te springen verdwenen? Dat stond sinds?? naast profile

 

Die rechtstreekse email optie stond er vast sinds je greasemonkey met GC-bag-o-tricks in firefox had geïnstalleerd... Er zal een nieuwe versie van deze bag-o-tricks moeten komen nu de pagina layout zo drastisch is gewijzigd. Misschien is ie er al, ik heb er nog niet naar gezocht.

bewerkt door mbts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook dat is al geprobeerd met het zelfde resultaat :)

Garmin Communicator Plugin is NOT detected. See our download and installation instructions.

Maar fijn voor je dat het bij jullie wel werkt :)

ik sluit mij bij wilp aan, helaas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Garmin Communicator Plugin is NOT detected. See our download and installation instructions.

 

Blijf bovenstaand bericht krijgen :P

 

Garmin bestanden ge-update

Reset computer

herstarten computer

uit en aan zetten

via link op GC.com

via link Ruud4D

Bestandje verwijderen, laten staan

Alleen IE opnieuw opstarten

Diverse variaties van bovenstaande dus geprobeerd resultaat:

 

 

Garmin Communicator Plugin is NOT detected. See our download and installation instructions.

 

En die instructies konden me ook niet verder helpen.

Ik zal deze functie dus helaas aan me voorbij moeten laten gaan.

Dan ben je premium member en hoop je / mag je verwachten, dat als ze een functie voor de Garmin installeren dat dat met een Garmin Etrex Vista C toch werkt.

 

Ben er ondertussen ruim 1 1/2 uur mee bezig en vind het dus nu wel welletjes, ik pak er maar een :P

 

En als je nu eens toch op de sendknop drukt? Ik kreeg ook steeds dezelfde melding, zowel in IE als in FF. Wat voor de mislukt installantie niet wilde, wilde na de mislukte installatie wel. Senden naar de GPS doet het wel, ook al krijg je die achterlijke melding.

 

Maar wat heb je aan het senden naar je GPS? Werkt alleen voor een traditional met de cachecoördinaten bovenaan de cachepagina. Wie doet dat nu handmatig per cache? Ik mag toch hopen dat niemand dat zo doet.

Zolang het niet werkt met de additional waypoints is het geen fluit waard. Ook kun je de naam niet wijzigen. Ik je GPS zie je alleen maar GCxxxx. Ondanks dat dit de officiële naam van de cache is, is het voor mij zoeken wat de "nickname" van de cache is. Die ligt toch beter in het gehoor :)

 

 

@FireFox gebruikers, die ook de scriptjes gebruiken van Prime en dat via GreaseMonkey:

 

Even een paar dagen geduld. De updates zijn al in de maak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals voor degenen bij wie de plugin niet werkt: je mist er niets aan. Ik vind het (net als Kruimeldief) een waardeloze optie waar je echt niets aan hebt. Als er i.p.v. een loc-file nu eens een gpx-file achter die knop zou zitten, zou ik me druk gaan maken. Nu slaat het nergens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...