Spring naar bijdragen

beSCHERMing voor je gps, pda en dergelijke


ds-polleke

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ha ha, handig linkje van GPS-gek :thumbdown:

Heb inmiddels een tweede neopreentasje versleten :crybaby: Nu dus tijd voor een sterker Merk tasje. Hopelijk gaat die wat langer mee. Zo'n seal over je beeldscherm vangt een valpartij waarschijnlijk niet op! :D En ik ben niet zo handig :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus als iemand hier ervaring mee heeft, laat het dan eens horen :crybaby:

Ik heb tot nu toe het neopreen tasje gebruikt van Notter. Ondanks alle voorzichtigheid is er blijkbaar toch iets tussen het scherm en het tasje gekomen en heeft het mijn display ietsje beschadigd. :thumbdown: Zodoende ben ik de screenprotectors gaan proberen. Tot nu toe zit mijn eerste screenprotector al een tijdje (maandje of 4) vast en laat nog niet los.

bewerkt door Urslau
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net een waterdicht hoesje besteld bij een outdoorzaak, merk "Aquaquest" type #057LB. Deze heb ik eerder in handen gehad en zag er perfect uit voor pocketpc's. Mooier nog dan het broertje dat eigenlijk speciaal voor de PDA/PocketPC is. Ongeveer 15 euro's.

 

Hier kan je klikken op de link naar de hoesjes.

 

Daarnaast heb ik standaard een screenprotection-folie op mijn PocketPC zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.....Dus als iemand hier ervaring mee heeft, laat het dan eens horen :thumbdown:

 

Kijk eens even 2 pagina's terug, gpsgek heeft zo'n hoesje!

http://forum.geocaching.nl/index.php?s=&am...st&p=132962

 

Ziet er goed uit, op de afbeelding zie ik dat het dan mogelijk blijft om de gps vast te klikken aan je rugzak zoals ik nu ook doe. Niet goedkoop, dan zou je eigenlijk mogen verwachten dat hij langere tijd meegaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik heb vorige week een velletje besteld van Garmin zelf voor mn MAP60CSx. Is nog niet geleverd maar zal me zo'n kleine 15€ kosten. Ik hoop dat dat voor die prijs wel effe zal blijven plakken :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was inderdaad een mooi hoesje van GPS gek. Zit er nu wel of geen plastic voor de toetsen?

en weet iemand (gpsgek?) of het ook de hoeken van de gps beschermt? 'bladdert' in de hoeken. En dan doel ik op de voorkant, zowel links als rechtsonder. Worden de hoeken met jouw hoesje beschermt?

Groet, Dadaist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Dat was inderdaad een mooi hoesje van GPS gek. Zit er nu wel of geen plastic voor de toetsen?

en weet iemand (gpsgek?) of het ook de hoeken van de gps beschermt? 'bladdert' in de hoeken. En dan doel ik op de voorkant, zowel links als rechtsonder. Worden de hoeken met jouw hoesje beschermt?

Groet, Dadaist

 

Dat is nou net het enige vrije plekje wat deze Garmin hoes heeft :thumbdown: Vandaag langsgeweest bij Waypoint in Notter met de vraag of er wat te doen is aan de afgesleten nopjes links en rechtsonder. Ik was echter de eerste die met dit probleem kwam, en ze wisten ook niet of hier wat aan te doen was. Het lijkt me toch niet dat wij hier de eersten zijn die dit probleem hebben met een 60CSx? Er zit overigens wel plastic over de toesten!

 

Hier thuis hebben we inmiddels de Garmin hoes en de Neopreen hoes van Waypoint:

 

Garmin hoes:

http://www.gpsshop.nl/images/product/image...1&shopid=41

 

Neopreen hoes:

http://gps.nl/a_tasje-gilsson.jpg

 

Bij waypoint is volgens de website de neopreen hoes 20,-, en ik weet (omdat ik hem er zelf gehaald heb :thumbup:) dat de Garmin hoes daar 25,- is. Ik zou dan absoluut de Garmin hoes nemen, want deze sluit vele malen beter en je kan tenminste nog de knoppen op een fatsoenlijke manier bedienen!

bewerkt door franktic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is nou net het enige vrije plekje wat deze Garmin hoes heeft :thumbup: Vandaag langsgeweest bij Waypoint in Notter met de vraag of er wat te doen is aan de afgesleten nopjes links en rechtsonder. Ik was echter de eerste die met dit probleem kwam, en ze wisten ook niet of hier wat aan te doen was. Het lijkt me toch niet dat wij hier de eersten zijn die dit probleem hebben met een 60CSx? Er zit overigens wel plastic over de toesten!

 

Hier thuis hebben we inmiddels de Garmin hoes en de Neopreen hoes van Waypoint:

 

Bij waypoint is volgens de website de neopreen hoes 20,-, en ik weet (omdat ik hem er zelf gehaald heb :huh:) dat de Garmin hoes daar 25,- is. Ik zou dan absoluut de Garmin hoes nemen, want deze sluit vele malen beter en je kan tenminste nog de knoppen op een fatsoenlijke manier bedienen!

 

Ook mijn 60Cx vertoont al slijtage op de noppen op de beide hoeken.

 

Op het moment dat ik dit bericht las, had ik net de 'goedkope' neopreen hoes besteld.

Na het lezen direct Waypoint gebeld en bestelling veranderd.

Heb nu de Garmin hoes en die past idd perfect, laat helaas de hoeken nog vrij.

Het plasic, wat zowel scherm als toetsen bedekt, geeft weinig tot geen hinder v.w.b.

aflezing of bediening. Nokje voor de riemclip is nog steeds bruikbaar,

maar bevestiging in een houder lukt zo niet meer.

Al met al blij dat ik deze hoes genomen heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...