Spring naar bijdragen

beSCHERMing voor je gps, pda en dergelijke


ds-polleke

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Help! Ondanks dat mijn eigen bank aangeeft dat er voor de postbank geen speciale regelingen zijn (heb er over gebeld), accepteert hij bij telebankieren niet het rekeningnummer van Duralec. Elke keer als ik geld over wil maken, krijg ik de melding 'rekeningnummer' onjuist. Ik vul in nummer 0506375108. Ook zonder de nul vooraf wordt het niet geaccepteerd.

Iemand hier die mij kan helpen ? Zo krijg ik mijn gps natuurlijk nooit beschermd... :thumbup:

De bestelling is al weg maar zal natuurlijk niet naar mij verstuurd worden als er geen geld overgemaakt wordt.

Hoe hebben de mensen hier het geld overgemaakt? Blijkbaar zonder problemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Help! Ondanks dat mijn eigen bank aangeeft dat er voor de postbank geen speciale regelingen zijn (heb er over gebeld), accepteert hij bij telebankieren niet het rekeningnummer van Duralec. Elke keer als ik geld over wil maken, krijg ik de melding 'rekeningnummer' onjuist. Ik vul in nummer 0506375108. Ook zonder de nul vooraf wordt het niet geaccepteerd.

Iemand hier die mij kan helpen ? Zo krijg ik mijn gps natuurlijk nooit beschermd... :thumbup:

De bestelling is al weg maar zal natuurlijk niet naar mij verstuurd worden als er geen geld overgemaakt wordt.

Hoe hebben de mensen hier het geld overgemaakt? Blijkbaar zonder problemen?

 

IBAN nummer en BIC-code ingeven en anders PayPal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Help! Ondanks dat mijn eigen bank aangeeft dat er voor de postbank geen speciale regelingen zijn (heb er over gebeld), accepteert hij bij telebankieren niet het rekeningnummer van Duralec. Elke keer als ik geld over wil maken, krijg ik de melding 'rekeningnummer' onjuist. Ik vul in nummer 0506375108. Ook zonder de nul vooraf wordt het niet geaccepteerd.

Iemand hier die mij kan helpen ? Zo krijg ik mijn gps natuurlijk nooit beschermd... :thumbup:

De bestelling is al weg maar zal natuurlijk niet naar mij verstuurd worden als er geen geld overgemaakt wordt.

Hoe hebben de mensen hier het geld overgemaakt? Blijkbaar zonder problemen?

 

IBAN nummer en BIC-code ingeven en anders PayPal ;)

 

Dacht ik duidelijk gemaakt te hebben graag hulp te krijgen, krijg ik evengoed zo'n nietszeggend antwoord. Als ik paypal kon gebruiken was het allang betaald geweest...

Mijn vraag was dus hoe anderen dit gedaan hebben met dit rekeningnummer, wat door mijn bank dus niet geaccepteerd wordt. Toch weer een reactie van iemand die wil laten zien hoe onnozel de vraagsteller bezig is. Ongetwijfeld is meneer Firefox een hele slimmme vogel die dit alles snapt, maar daar zat ik dus niet op te wachten. Ongetwijfeld ook ben ik onnozel bezig, maar mijn vraag blijft aan mensen die gewoon met telebankieren betaald hebben, hoe ze dit gedaan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht ik duidelijk gemaakt te hebben graag hulp te krijgen, krijg ik evengoed zo'n nietszeggend antwoord. Als ik paypal kon gebruiken was het allang betaald geweest...

Mijn vraag was dus hoe anderen dit gedaan hebben met dit rekeningnummer, wat door mijn bank dus niet geaccepteerd wordt. Toch weer een reactie van iemand die wil laten zien hoe onnozel de vraagsteller bezig is. Ongetwijfeld is meneer Firefox een hele slimmme vogel die dit alles snapt, maar daar zat ik dus niet op te wachten. Ongetwijfeld ook ben ik onnozel bezig, maar mijn vraag blijft aan mensen die gewoon met telebankieren betaald hebben, hoe ze dit gedaan hebben.

 

Dat bedrijf zit in Duitsland Dwarrelje, dus heb je je IBAN nummer en BIC-code nodig. Die nummers vind je o.a. op je bankafschriften. Zo heb ik ook betaald, dus volgens mij is dat hulp. Beetje onnodig om een heel verhaal te tikken, terwijl het makkelijk korter kan :thumbup:

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dacht ik duidelijk gemaakt te hebben graag hulp te krijgen, krijg ik evengoed zo'n nietszeggend antwoord. Als ik paypal kon gebruiken was het allang betaald geweest...

Mijn vraag was dus hoe anderen dit gedaan hebben met dit rekeningnummer, wat door mijn bank dus niet geaccepteerd wordt. Toch weer een reactie van iemand die wil laten zien hoe onnozel de vraagsteller bezig is. Ongetwijfeld is meneer Firefox een hele slimmme vogel die dit alles snapt, maar daar zat ik dus niet op te wachten. Ongetwijfeld ook ben ik onnozel bezig, maar mijn vraag blijft aan mensen die gewoon met telebankieren betaald hebben, hoe ze dit gedaan hebben.

 

Dat bedrijf zit in Duitsland Dwarrelje, dus heb je je IBAN nummer en BIC-code nodig. Die nummers vind je o.a. op je bankafschriften. Zo heb ik ook betaald, dus volgens mij is dat hulp. Beetje onnodig om een heel verhaal te tikken, terwijl het makkelijk korter kan :thumbup:

Dat is geen hulp, al heb je het misschien wel zo bedoeld. Mijn bank vraagt om een rekening nummer.

Als ik het gegeven nummer invoer, krijg ik een foutmelding. Het IBAn en BIC gedoe is leuk voor de kenners, maar heb zoiets nog nooit gedaan en is mij dus onbekend. Geen flauw idee dus waar ik dat moet invullen. Niet op de plaats van het rekeningnummer, dus hoe dan wel? Dat was mijn vraag.

En ja, sommigen hebben wat meer tekst nodig voor iets duidelijk is. Alles wat je al weet, is niet moeilijk. Graag wat meer empathie voor mensen die over sommige onderwerpen niet zoveel weten.

Een beginnende cacher snapt onze termen ook niet altijd. Als ik jou met termen uit mijn vak om de oren sla, duizelt t jou ook...

Ik doe al jaren aan telebankieren, maar dit is dus nieuw voor mij. En dus onbekend. En dus vraag ik hulp .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn bank vraagt om een rekening nummer.

Als ik het gegeven nummer invoer, krijg ik een foutmelding. Het IBAn en BIC gedoe is leuk voor de kenners, maar heb zoiets nog nooit gedaan en is mij dus onbekend.

 

Ik zit bij de Postbank en daar kun je niet zomaar geld overmaken naar een buitenlandse rekening via een normale overschrijving.

 

Je moet dan in het menu "Overschrijvingen" kiezen voor "Buitenlandse betaling" en dan heb je, naast het rekeningnummer, inderdaad ook een BIC en/of IBAN code nodig.

 

Ik weet niet hoe dit bij andere banken werkt, maar ik stel me zo voor dat het daar ook niet via een normale (binnenlandse) overschrijving kan.

 

Je moet overigens de BIC en IBAN code invullen van degene waar het geld naar toe gaat.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn bank vraagt om een rekening nummer.

Als ik het gegeven nummer invoer, krijg ik een foutmelding. Het IBAn en BIC gedoe is leuk voor de kenners, maar heb zoiets nog nooit gedaan en is mij dus onbekend.

 

Ik zit bij de Postbank en daar kun je niet zomaar geld overmaken naar een buitenlandse rekening via een normale overschrijving.

 

Je moet dan in het menu "Overschrijvingen" kiezen voor "Buitenlandse betaling" en dan heb je, naast het rekeningnummer, inderdaad ook een BIC en/of IBAN code nodig.

 

Ik weet niet hoe dit bij andere banken werkt, maar ik stel me zo voor dat het daar ook niet via een normale (binnenlandse) overschrijving kan.

 

Je moet overigens de BIC en IBAN code invullen van degene waar het geld naar toe gaat.

 

ik zit bij de Rabo en ook ik moet knopje "buitenlandse betalingen" aan klikken voor dat ik een betaling in het buitenland kan overmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn bank vraagt om een rekening nummer.

Als ik het gegeven nummer invoer, krijg ik een foutmelding. Het IBAn en BIC gedoe is leuk voor de kenners, maar heb zoiets nog nooit gedaan en is mij dus onbekend.

 

Ik zit bij de Postbank en daar kun je niet zomaar geld overmaken naar een buitenlandse rekening via een normale overschrijving.

 

Je moet dan in het menu "Overschrijvingen" kiezen voor "Buitenlandse betaling" en dan heb je, naast het rekeningnummer, inderdaad ook een BIC en/of IBAN code nodig.

 

Ik weet niet hoe dit bij andere banken werkt, maar ik stel me zo voor dat het daar ook niet via een normale (binnenlandse) overschrijving kan.

 

Je moet overigens de BIC en IBAN code invullen van degene waar het geld naar toe gaat.

Dank Sjoerd voor deze gouden tip. Hier had ik niet op gelet, omdat ik nooit eerder geld naar het buitenland heb over gemaakt. Je geeft nogal eens goeie tips :thumbdown:

Overigen dank voor de reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjoerd geweldig, klasse en bedankt :lol1:

 

De anderen: leuk geprobeerd :lol1:

Psies :lol:

Kijk, zo dom ben jij ook nog niet :wink2:

Gisteren ging ik (in alle haast) wat kort door de bocht, maar vandaag met een nieuwe dag en weer dat lekkere zonnetje weer klaar voor de volgende uitdaging :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb screenprotectors van Durasec gekocht. Bevalt goed, scherm blijft leesbaar. Het is de eerste keer ff wennen met goed aanbrengen.

 

Ik heb ze hier ook (de goedkope versie), maar beginnen toch aan de randen wat om te krullen :thumbdown:

 

Misschien komt het daarom als een setje? Zodat je het kan vervangen indien nodig. Na hoeveel tijd is het bij jou gaan krullen, ik zie het hier nog niet beginnen. De eerste keer ging hij wel snel krullen maar dat weet ik aan te vaak moeten aanbrengen voordat het goed zat.

 

Na een week of zes begonnen de randjes wat los te laten. En inderdaad zal dat de reden zijn van een setje van 5. Wellicht toch maar de betere kwaliteit. Op zich is het natuurlijk vrij moeilijk, omdat bij de 60-serie het display als het ware boven de behuizing uitsteekt en er niet dieper inligt.

 

Bij mij is 1 hoekje nu ook gaan krullen :crybaby:. Volgens mij na een kleine 2 maanden. Ik zal ook maar eens de betere kwaliteit gaan proberen als ik door het setje heen ben. Jij begint vast eerder dan ik, dus ben benieuwd naar je ervaringen hiermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is 1 hoekje nu ook gaan krullen :crybaby:. Volgens mij na een kleine 2 maanden. Ik zal ook maar eens de betere kwaliteit gaan proberen als ik door het setje heen ben. Jij begint vast eerder dan ik, dus ben benieuwd naar je ervaringen hiermee!

 

Nog niet aan toegekomen Tuur, maar ik had begrepen dat er meerdere leveranciers van die protectors zijn. Nadeel bij de GPS60 is gewoon dat het scherm grotendeels hoger ligt dan de behuizing en dan laat het sneller los. Andere oplossing zou een tasje kunnen zijn, alleen ben ik weer niet kapot van de Neophreme tasjes die Notter levert: groot, lomp, display moeilijk af te lezen en bediening gaat een stuk lastiger. Toch is een dergelijke oplossing duurzamer dan de screenprotectors. Dus als iemand hier ervaring mee heeft, laat het dan eens horen :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...