Spring naar bijdragen

beSCHERMing voor je gps, pda en dergelijke


ds-polleke

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik gebruik die shieldzone plakkers voor mijn GPS en mijn digitale camera. Ik vind ze helemaal super. Ik heb de sleuteltest gedaan (= neem een sleutel en rasp ermee over je scherm). Resultaat: niks, noppes, nada te zien van krassen. OK, ik had natuurlijk niet echt hard gedrukt, maar als ik dit met een onbeschermd scherm of met goedkope plakkers had gedaan hadden de krassen er ingestaan. Het spul is wel niet zo onzichtbaar als beweerd wordt, maar het irriteert me absoluut niet. Terwijl ik bij die goedkope plastic folies altijd de onbedwingbare neiging krijg om ze van het scherm af te trekken.

 

By the way, als je niet naar shieldzone.com maar naar shieldzone.com/rocky gaat krijg je 20% korting. Ik was 16 dollar kwijt voor twee shields, inclusief verzending van US naar NL. Superdeal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vet!!

 

Ik had wel van de otterbox gehoord.. maar aangezien mijn PDA ook in de houder moet passen als TomTom is het niet praktisch (en hij is volgens mij niet compatible met de ipaq 6515d

 

Er is wel een boxje voor de IPAQ 6515 verkrijgbaar (zie http://shop.innocatch.nl/index.php?ProdGroup=OBARMOR1910), maar helaas nog met weinig accesoires erbij. Voor de box die ik heb zijn er wel een hoop leuke steuntjes (voor op je voorruit, op de fiets, etc), helaas allemaal nogal prijzig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik eigenlijk alleen maar de durasecshopspulletjes (3 x letterwaarde :lol1: ).

Voor de Garmin heb ik de 'dure' versie gekocht, die bevalt uitstekend, lekker stevig en toch goed zicht door het plastic heen. Fotograferen van je display met flits kun je wel vergeten, daar schittert het toch teveel voor. Voor mijn Nokia N73 heb ik de goedkopere variant aangeschaft, die heeft niet zoveel te lijden als de Garmin. Makkelijk bestellen en snel thuis bezorgd.

Ik ben tevreden :eek:

bewerkt door Bounce Team
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb screenprotectors van Durasec gekocht. Bevalt goed, scherm blijft leesbaar. Het is de eerste keer ff wennen met goed aanbrengen.

 

Ik heb ze hier ook (de goedkope versie), maar beginnen toch aan de randen wat om te krullen :lol1:

 

Misschien komt het daarom als een setje? Zodat je het kan vervangen indien nodig. Na hoeveel tijd is het bij jou gaan krullen, ik zie het hier nog niet beginnen. De eerste keer ging hij wel snel krullen maar dat weet ik aan te vaak moeten aanbrengen voordat het goed zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb screenprotectors van Durasec gekocht. Bevalt goed, scherm blijft leesbaar. Het is de eerste keer ff wennen met goed aanbrengen.

 

Ik heb ze hier ook (de goedkope versie), maar beginnen toch aan de randen wat om te krullen :lol1:

 

Misschien komt het daarom als een setje? Zodat je het kan vervangen indien nodig. Na hoeveel tijd is het bij jou gaan krullen, ik zie het hier nog niet beginnen. De eerste keer ging hij wel snel krullen maar dat weet ik aan te vaak moeten aanbrengen voordat het goed zat.

 

Na een week of zes begonnen de randjes wat los te laten. En inderdaad zal dat de reden zijn van een setje van 5. Wellicht toch maar de betere kwaliteit. Op zich is het natuurlijk vrij moeilijk, omdat bij de 60-serie het display als het ware boven de behuizing uitsteekt en er niet dieper inligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...