petervw Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Hallo, Ik ben bija klaar met een micro ronde door het land van maas en Waal. Als je alles hebt gevonden (4 micro's en de hoofdcache), mag je het plaatje van mijn handtekening gebruiken. Wat zijn jullie suggesties? Bedankt!
Team MenM Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 leuk idee maar voor 4 micro's + eindcache??? Vind het meer wat voor uitzonderlijke/byzondere caches, zoals stevig stappen of bedevaart....
ET4FR & CO Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 leuk idee maar voor 4 micro's + eindcache??? Vind het meer wat voor uitzonderlijke/byzondere caches, zoals stevig stappen of bedevaart.... Inderdaad het moeten wel cache's zijn met een flinke moeilijkheidsgraad, waar je dus echt iets voor moet doen.
Gast Team_Maju Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Sluit me helemaal aan bij bovenstaande.. niet voor iedere ronde een nieuwe handtekening..
Wij Drie Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 Ik zou er officiële van maken. tot cache, team Wij Drie
de Roode Lantaarn Geplaatst 16 april 2007 Geplaatst 16 april 2007 of bedevaart.... ....en Dedemsvaart. He dat rijmt.
petervw Geplaatst 16 april 2007 Auteur Geplaatst 16 april 2007 Maar goed de grootste afstand is 30 km (hemelsbreed), dus je moet er wel wat voor rijden
Gast Team_Maju Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 Dat vind ik nog altijd niet bijzonder genoeg. Handtekening is leuk als het een zeer uitdagende tocht is.. de waypoints onovertroffen of een puzzel die je nachtenlang wakker houdt voor je hem opgelost hebt. Een cache met een uitdaging dus. Er zijn reeds vele cachetochten die beginnen met een aantal micro's om te eindigen met een bonus.. 30 km is daar zeer zeker geen uitzondering op. Geniet gewoon straks van de foundlogjes en laat de handtekening achterwege.. er is al zon overvloed aan avatars voor in de handtekening.. en straks komt er een limiet op.. en dan denk ik toch dat mensen de avatars kiezen van de cache waar ze voor hun gevoel echt een prestatie voor hebben geleverd. Wil je toch perse dat plaatje hebben zodat mensen hem kunnen overnemen.. dan zou ik hem aanpassen en er een echt leuk spannend grappig plaatje van maken.. plaatje is nu nog beetje kaal
rhr_nl Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 Iedereen mag toch zelf weten wat hij in z'n handtekening plaatst? Als je de banner voor deze serie wilt plaatsen, moet je dat doen.
smeule Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 Iedereen mag toch zelf weten wat hij in z'n handtekening plaatst? Als je de banner voor deze serie wilt plaatsen, moet je dat doen. Ja dat wel, maar het komt het laden van de pagina niet te goede, als wij met z'n alle voor elke cache een banner maken duurt het laden van het forum eeuwig. Kijk die paar banners maakt niet zoveel uit, maar het moet niet te gek worden. Maar als iemand die banner in zijn handtekening wil, moet diegene dat lekker doen, maar voor 5 caches doe ik het niet maar dat is dan ook mijn mening.
8BG Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 Ik zou er officiële van maken. tot cache, team Wij Drie Pas echt goed wordt het als onjuiste spaties en hoofdletters ook worden weggelaten: Officiële cachevinder microronde door het Land van Maas en Waal Vind ik wat weinigzeggend, maar da's mijn mening.
Knight of Ni Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 Ja dat wel, maar het komt het laden van de pagina niet te goede, als wij met z'n alle voor elke cache een banner maken duurt het laden van het forum eeuwig. Kijk die paar banners maakt niet zoveel uit, maar het moet niet te gek worden. Maar als iemand die banner in zijn handtekening wil, moet diegene dat lekker doen, maar voor 5 caches doe ik het niet maar dat is dan ook mijn mening. Helemaal mee eens... Ik vind toch al dat er de laatste tijd te veel caches met een bannertje komen. Vond ik het in mijn begintijd nog spannend wat voor cache er achter het bannertje van forumbezoekers zat, tegenwoordig zie ik door de bomen het bos niet meer en denk eerder bij een cache: "Die herken ik, van de irritante banners op het forum!" Ik wil ook niet persoonlijk worden, maar net als bij het plaatsen van een cache, zou ik over bannertjes willen zeggen: "doe er eerst een aantal, voor je er zelf aan begint!" Kijk als je weet bij wat voor caches de bannertjes uitgedeeld worden, dan kan je overwegen of je micro-serie in dezelfde categorie valt!!! Wil je toch perse dat plaatje hebben zodat mensen hem kunnen overnemen.. dan zou ik hem aanpassen en er een echt leuk spannend grappig plaatje van maken.. plaatje is nu nog beetje kaal Ook hier kan ik me helemaal in vinden!!! Het plaatje lokt me nou niet direct naar je cache (wat uiteindelijk wel de bedoeling is van je banner!
Goedweerloper Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 Het aantal banners voor caches begint wel erg de pan uit te rijzen, en het devalueert ook. Ging het eerst om echte uitdagingen, nu komen er ook banners voor makkelijk te vinden series. Nu moet ik toegeven dat ik zelf nog aan het nadenken ben over het maken van een speciale banner voor degenen die de hele WWW serie hebben gevonden of al mijn multi caches, maar dat is dus wel een uitdaging. Niet omdat elke cache apart nou zo moeilijk is, wel omdat ze alles bij elkaar toch vele tientallen kilometers wandelen zijn en 40 km fietsen. Maar zo'n banner van 4 micro's en een eindcache zou ik nooit in mijn handtekening zetten.
TeamTobi Geplaatst 17 april 2007 Geplaatst 17 april 2007 Ban de Banners, of stel er een maximum aan van 1...
Aanbevolen berichten