Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
:angry: Ben echt heel kwaad! Vandaag met m'n tijdelijke krukken naar de cache gekuierd en wat denk je? Voor de 2e keer het munitiekistje geript uit Market Garden! Ik begreep al niet waarom iedereen klaagde over een natte inhoud maar een collega cacher van ons heeft dus gewoon het lef gehad om de spullen in een plastic zak te doen en het munitiekistje mee te nemen.. Ik heb alle spulletjes meegenomen en denk erover om deze cache in het archief te doen! Ook de vervuiling binnen de geocachers neemt blijkbaar toe en ik pas ervoor om voor dit soort mensen koste wat het kost de cache in stand te houden. Ze nemen gewoon je kistje mee.

Ik pas!!! :angry:

Ronald ik kan me voorstellen dat je hier boos om bent en toch vind ik dat deze cache moet blijven bestaan!!!

Het is een historische cache en de %$#(& die dit gedaan heeft is gewoon een :crybaby: Ik ga proberen een kist voor je te regelen. Ik benader je snel via je profile!

Groetjes

Geplaatst

Het is mij al twee keer overkomen bij cache "Biertje" dat ze het mooie legergroene verbanddoosje hebben meegenomen en de inhoud in een plastic zak gestopt.

Nu zijn mijn mooie doosjes op (weet iemand ze nog ergens te koop) en gebruik ik simpele tupperware van de Wibra. Jammer maar ja, als je een cache plaats is die overgeleverd aan zijn eigen lot. Je kan er weinig aan doen verder.

Geplaatst
:angry: En dat het mogelijk een cacher is, is helemaal van de zotte. Of is de kist ook voor muggels makkelijk te spotten ? Een mogelijkheid is om een miniscule markering aan te brengen, of een popnagel erin te jagen. Toch waterdicht, maar iets onaantrekkelijker om mee te nemen en goed herkenbaar bij nieuw gebruik door de dader.
Geplaatst
:angry: En dat het mogelijk een cacher is, is helemaal van de zotte. Of is de kist ook voor muggels makkelijk te spotten ? Een mogelijkheid is om een miniscule markering aan te brengen, of een popnagel erin te jagen. Toch waterdicht, maar iets onaantrekkelijker om mee te nemen en goed herkenbaar bij nieuw gebruik door de dader.

Of even met slaglettertjes je teamnaam in het deksel. Van zo'n ervaring zou ik ook goed kwaad worden trouwens.

Geplaatst
:huh: Ben echt heel kwaad! Vandaag met m'n tijdelijke krukken naar de cache gekuierd en wat denk je? Voor de 2e keer het munitiekistje geript uit Market Garden! Ik begreep al niet waarom iedereen klaagde over een natte inhoud maar een collega cacher van ons heeft dus gewoon het lef gehad om de spullen in een plastic zak te doen en het munitiekistje mee te nemen.. Ik heb alle spulletjes meegenomen en denk erover om deze cache in het archief te doen! Ook de vervuiling binnen de geocachers neemt blijkbaar toe en ik pas ervoor om voor dit soort mensen koste wat het kost de cache in stand te houden. Ze nemen gewoon je kistje mee.

Ik pas!!! ;)

Ronald, dat je kwaad bent begrijp ik volledig. Is me al heel wat keren overkomen.

Wat ik niet begrijp is dat je roept dat medecachers het kistje gestolen hebben. Dat de spullen in een plastic zak zitten zegt mi. helemaal niets,nl.

Het ligt meer voor de hand dat cachers gespot zijn bij de cache en dat die persoon het kistje wel kon gebruiken. Het is de tweede keer, meen ik. Diegene houdt het mogelijk een beetje in de gaten daar.

Dit lijkt me logischer, hoor.

Geopatra.

Geplaatst

Als je nog een munitie kistje moet hebben, mail maar.

Opbrengsten zijn voor gc.nl :huh:

• 1 month later...
Geplaatst

Er is de laatste tijd iets raars aan het gebeuren met mijn caches.

Zo kreeg ik eerst bericht dat men 'Eindpunt' niet kon vinden. In plaats daarvan werd een speelgoed autobusje van Connexion aangetroffen. Ik moet dit nog onderzoeken.

Eerder in de maand was er opeens bericht dat mijn cache 'Drassig' na vele jaren verdwenen was.

Gisteren kreeg ik bericht dat mijn vervangende cache (op de oude plaats) gewoon gevonden wordt en dat men een brug verder en 100 meter de originele cachedoos terugvond verstopt op analoge manier (bij boomwortels naast het pad maar zonder geel lintje).

Is er een nieuwe geocacher aan de gang die het allemaal nog niet goed begrijpt?

• 1 month later...
Geplaatst

Gemaal 1879, twee keer geript 1x door de toestemminggever en kort daarna door een andere onverlaat, erg frustrerend allemaal, gemaal 1879 is vandaag opnieuw verstopt.

groeten Benno.

Geplaatst
Gemaal 1879, twee keer geript 1x door de toestemminggever en kort daarna door een andere onverlaat, erg frustrerend allemaal, gemaal 1879 is vandaag opnieuw verstopt.

groeten Benno.

Wilde een multi-cache maken die ook geschikt was voor rolstoelgebruikers. Aangezien de meeste caches niet door rolstoelgebruikers zijn te doen, wilde ik zelf initiatief nemen. Cache was verstopt in een bloempot op prive-terrein waarvoor ik toestemming had gekregen. Na 2 dagen wil ik de cache proeflopen. Cache al verdwenen. En niemand die van iets weet. Het was een zelfgemaakte PVC buis ter waarde van 15 euro.

Tja, heb helaas geen keus om caches dan maar goed te verstoppen. Zodanig dat rolstoelgebruikers er weer niet bij kunnen.

Geplaatst
Wilde een multi-cache maken die ook geschikt was voor rolstoelgebruikers. Aangezien de meeste caches niet door rolstoelgebruikers zijn te doen, wilde ik zelf initiatief nemen. Cache was verstopt in een bloempot op prive-terrein waarvoor ik toestemming had gekregen. Na 2 dagen wil ik de cache proeflopen. Cache al verdwenen. En niemand die van iets weet. Het was een zelfgemaakte PVC buis ter waarde van 15 euro.

Tja, heb helaas geen keus om caches dan maar goed te verstoppen. Zodanig dat rolstoelgebruikers er weer niet bij kunnen.

beetje off-topic: vind het iniatiatief geweldig :dribble: ik heb bijna twee jaar niet kunnen cachen ivm rolstoel gebruik. de caches waarbij staat dat ze te doen zijn in rolstoel zijn dat meestal absoluut niet. ( verstopt of te hoog of op de grond) hou vol en do it!!!!!!!

• 6 months later...
Geplaatst

Och jongens 't kan allemaal erger.

Onze serie Natuurlijk Leudal (17 caches) is volledig geript in twee weken waarvan 10 caches in één dag. De ripper vond het blijkbaar te veel om alle pvc buizen mee te nemen en heeft een tube Bizonkit meegenomen om alle deksels vast te lijmen. Ziekelijk :beerchug:

Geplaatst
In oktober 2004 was mijn cache 'Eindpunt' verdwenen. In de omgeving vond ik een paar kleine snippertjes van de cache. De cache zat in een holle boom. De hele boom was tot op de wortels afgebrand.

O, vandaar dat de hint van dat touwtje niet meer klopte! Ik vind het jammer dat mensen dit soort dingen doen, ik hoop niet dat dit steeds vaker gaat gebeuren...

Geplaatst
Is er een nieuwe geocacher aan de gang die het allemaal nog niet goed begrijpt?

Vast niet, ik denk eerder dat dit gewoon door 'zieke' mensen gedaan wordt... :beerchug:

Geplaatst
Och jongens 't kan allemaal erger.

Onze serie Natuurlijk Leudal (17 caches) is volledig geript in twee weken waarvan 10 caches in één dag. De ripper vond het blijkbaar te veel om alle pvc buizen mee te nemen en heeft een tube Bizonkit meegenomen om alle deksels vast te lijmen. Ziekelijk :beerchug:

Ik had het al gehoord en even op de cache;s gezocht.

Het is zielig dat er zulke personen rondlopen.

Hopelijk lopen ze snel tegen de lamp.

Ik zou ze maar al te graag eens tegenkomen. :ph34r:

Hopelijk komt de serie nog eens terug.

Geplaatst
Het is mij al twee keer overkomen bij cache "Biertje" dat ze het mooie legergroene verbanddoosje hebben meegenomen en de inhoud in een plastic zak gestopt.

Nu zijn mijn mooie doosjes op (weet iemand ze nog ergens te koop) en gebruik ik simpele tupperware van de Wibra. Jammer maar ja, als je een cache plaats is die overgeleverd aan zijn eigen lot. Je kan er weinig aan doen verder.

Die doosjes kun je bij ons in Gouda nog wel krijgen, aan het begin van de stad zit een dumpzaak. :beerchug:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...