Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat een cache geript wordt is nog tot daar aan toe (leuk is het niet) maar om de cache mee te nemen inclusief het voorwerp waar het aan vast zat is diep treurig.

48c575d6-35f8-4f21-a2d5-cf615fa330f5.jpg

Hier stonden ooit 2 bankjes. :lol:

Hebben ze niet het kokertje onder het tweede bankje verstopt :lol1:

Sterker nog.

Een week na de 'rip' ben ik terug gegaan om het kokertje onder het tweede bankje te plaatsen.

Wat denk je.......

Het tweede bankje was bij voorbaat al weggehaald.

Hier voeren ze een heel strak beleid tegen hangouderen. :lol1:

Waar ligt/hangt/plakt ie nu dan :yes:. Is dit uit de inmiddels befaamde serie ergens langs een watertje?

Ik hoop hem binnenkort ook eens te doen.

Geplaatst (bewerkt)
Waar ligt/hangt/plakt ie nu dan :lol1:. Is dit uit de inmiddels befaamde serie ergens langs een watertje?

Zie jij water zie ik water :lol: maar je hebt wel gelijk :lol1: een hele vaart

bewerkt door ET4FR & CO
Geplaatst

Dat een cache geript wordt is nog tot daar aan toe (leuk is het niet) maar om de cache mee te nemen inclusief het voorwerp waar het aan vast zat is diep treurig.

48c575d6-35f8-4f21-a2d5-cf615fa330f5.jpg

Hier stonden ooit 2 bankjes. :lol:

Hebben ze niet het kokertje onder het tweede bankje verstopt :lol1:

Sterker nog.

Een week na de 'rip' ben ik terug gegaan om het kokertje onder het tweede bankje te plaatsen.

Wat denk je.......

Het tweede bankje was bij voorbaat al weggehaald.

Hier voeren ze een heel strak beleid tegen hangouderen. :yes:

Waar ligt/hangt/plakt ie nu dan ;). Is dit uit de inmiddels befaamde serie ergens langs een watertje?

:lol1:

Hij ligt/hangt/plakt op de gemeentewerf van Balkbrug.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Omdat wij een voor ons gevoel bizarre rip hebben meegemaakt plaatsen wij onze ervaring hier in dit topic. de tekst is (aangepast) overgenomen van de log die wij op de site geplaatst hebben.

We hadden enkele TB's meegenomen vanuit Duitsland toen we daar op vakantie waren.

Omdat wij ivm de komende 4-daagse even geen tijd hebben om caches te lopen hebben we besloten om ze in onze eigen caches te doen zodat ze in ieder geval doorreizen.

Toen we in deze cache een tb gestopt hadden liepen we bij het verlaten van de locatie een gezin met drie vechthonden tegen het lijf. We hadden zelf onze Mechelaar bij. De eigenaar van de honden vertelden ons vol trots dat de hond die aan onze Mechelaar snuffelde dat echt niet deed om te spelen. Wij besloten de confrontatie niet aan te gaan en verlieten het bos om even later wantrouwend terug te keren.

En terecht. Toen we de parkeerlocatie naderden zagen wij de vrouw met de drie vechthonden huiswaarts lopen.

Haar man en haar zoontje waren in het bos achtergebleven om..........ja natuurlijk, de cache te rippen.

Toen wij de cache locatie naderden zagen wij dat hij inderdaad weg was. Onmiddellijk hebben we de achtervolging ingezet.

De man en het verkeerd opgevoedde zoontje kozen eieren voor hun geld en lieten de cache (compleet met de zojuist geplaatste tb) vallen.

Helaas moesten wij getuigen zijn van een aso-vader die, zonder bescherming van zijn vechthonden, zijn zoon leert hoe je moet stelen.

We hebben overwogen om aangifte te doen wegens bedreiging met honden maar gezien het feit dat we in de directe omgeving deze cache willen terug plaatsen hebben we daar vanaf gezien.

De cache hebben we kunnen redden maar kan niet meer op die locatie terug geplaatst worden omdat die plek nu bekend is.

Dat betekent dat wij de cache nu op een nieuwe locatie moeten plaatsen en we deze ook eerst goed moeten uitpeilen.

Groeten, Flet

Geplaatst

Vandaag een Flet multicache gedaan.

Wordt je niet vrolijk van als je dan zo'n bericht leest.

Hoop dat ze in tact blijven mijn eerste ervaringen met de Flet-caches zijn goed en ze verschijnen op pagina 1 van nearest by :D dus zullen ze er ook aan moeten geloven. :cool2:

:beerchug:

Geplaatst
Helaas moesten wij getuigen zijn van een aso-vader die, zonder bescherming van zijn vechthonden, zijn zoon leert hoe je moet stelen.

.......

De cache hebben we kunnen redden maar kan niet meer op die locatie terug geplaatst worden omdat die plek nu bekend is.

Dat betekent dat wij de cache nu op een nieuwe locatie moeten plaatsen en we deze ook eerst goed moeten uitpeilen.

Groeten, Flet

Gelukkig dat jullie zo rationeel zijn om op deze manier te reageren. Aso's zijn er en zullen er altijd blijven. Even op de plaats rust, daarna de cache een nieuwe waardige plaats geven.

Succes.

Geplaatst
Omdat wij een voor ons gevoel bizarre rip hebben meegemaakt plaatsen wij onze ervaring hier in dit topic. de tekst is (aangepast) overgenomen van de log die wij op de site geplaatst hebben.

We hadden enkele TB's meegenomen vanuit Duitsland toen we daar op vakantie waren.

Omdat wij ivm de komende 4-daagse even geen tijd hebben om caches te lopen hebben we besloten om ze in onze eigen caches te doen zodat ze in ieder geval doorreizen.

Toen we in deze cache een tb gestopt hadden liepen we bij het verlaten van de locatie een gezin met drie vechthonden tegen het lijf. We hadden zelf onze Mechelaar bij. De eigenaar van de honden vertelden ons vol trots dat de hond die aan onze Mechelaar snuffelde dat echt niet deed om te spelen. Wij besloten de confrontatie niet aan te gaan en verlieten het bos om even later wantrouwend terug te keren.

En terecht. Toen we de parkeerlocatie naderden zagen wij de vrouw met de drie vechthonden huiswaarts lopen.

Haar man en haar zoontje waren in het bos achtergebleven om..........ja natuurlijk, de cache te rippen.

Toen wij de cache locatie naderden zagen wij dat hij inderdaad weg was. Onmiddellijk hebben we de achtervolging ingezet.

De man en het verkeerd opgevoedde zoontje kozen eieren voor hun geld en lieten de cache (compleet met de zojuist geplaatste tb) vallen.

We hebben overwogen om aangifte te doen wegens bedreiging met honden maar gezien het feit dat we in de directe omgeving deze cache willen terug plaatsen hebben we daar vanaf gezien.

Groeten, Flet

Onbegrijpelijk... :)

Geplaatst
Omdat wij een voor ons gevoel bizarre rip hebben meegemaakt plaatsen wij onze ervaring hier in dit topic. de tekst

>>>>knip<<<<

wij de cache nu op een nieuwe locatie moeten plaatsen en we deze ook eerst goed moeten uitpeilen.

Groeten, Flet

Werden jullie gezien met de cache of bij het terugplaatsen ervan? Of zagen ze jullie uit het bos op het pad stappen?

Geplaatst (bewerkt)

Omdat wij een voor ons gevoel bizarre rip hebben meegemaakt plaatsen wij onze ervaring hier in dit topic. de tekst

>>>>knip<<<<

wij de cache nu op een nieuwe locatie moeten plaatsen en we deze ook eerst goed moeten uitpeilen.

Groeten, Flet

Werden jullie gezien met de cache of bij het terugplaatsen ervan? Of zagen ze jullie uit het bos op het pad stappen?

Wij werden gezien toen we uit het bos het pad opstapten. Het is vanaf die plek niet zo moeilijk om de cache te localiseren omdat er, door het grote aantal bezoekers, een pad naar de cache loopt.

Waarschijnlijk hebben ze zelf toch nog even moeten zoeken omdat wij intussen al bij een andere cache waren geweest. De witte Pittbull die ze bij hadden was al op zoek naar onze hond die vlak bij ons liep. Dus alle aandacht was op ons gericht.

bewerkt door flet
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Bij een van mijn cache's (Around Wijchen #8 : Balgoij), is het logrolletje vervangen door een briefje met de tekst : "Zoekt u tijdbesteding? www.unicef.org".

Ik heb meteen de cache verplaatst, en alles op de oude plek weggehaald. Dit vindt ik erg raar :beerchug:

• 3 months later...
Geplaatst

:cry: Deze week is de kist van Op de koffie bij de jonker 'geleend'. De ammo had reeds eerder dit jaar een week bovengronds gestaan. Een cacher die hem reeds had gelopen, zag tijdens een fietstochtje de doos staan. Hij heeft hem toen weer in zijn schuilplaats gestopt. De plek mag dus veilig worden genoemd. Toch is ie deze week 'opgehaald', terwijl de verstopplek door de herfstbladeren nu lastig te vinden is. :(

Direct een nieuwe ammo geplaats, met enkel een logboekje en een halflege pen. Waarde is nu nog geen twee euro, met ammobox nog geen zes. Eens kijken of dit beter gaat. Goodies doe ik er niet in voorlopig.

Net nu het een beetje feest was met PutPut2 met 500 caches opDroomland en Smeule en Kissieszoekers met allebei 1000 op Wie is de Mol. :clap: heb ik toch iets de smoor in.

Een TB uit Canada en een (copy)coin zijn nu een beetje MISSING. :P

We hopen op een rustige herfst :frusty:

De Goudflitters

• 2 months later...
Geplaatst

Vandaag werd ik op mijn werk gebeld door een dagcentrum voor verstandelijk gehandicapten in Hoogeveen. Eén van de bewoners was tijdens een wandeling over iets gevallen... over een munitiekist. De bewoner heeft de kist meegenomen naar het dagcentrum en samen met één van de begeleidsters geopend (gelukkig de politie en/of EOD niet gebeld). Daar troffen ze nog een paar goodies EN een logboek aan. In het logboek stond een mobiel nummer, mijn nummer.

Het was de cache van 'Hoogeveen op z'n mooist', de bonus van de HGV-serie, in augustus 2007 geript. Ben dus erg blij dat ik m'n nummer in het logboek heb gezet. En dat ze me hebben gebeld. Ik heb er nu weer een mooie munitiekist bij :) .

Op de laatste pagina van het logboek stond letterlijk de volgende tekst:

Rot op met deze zooi en je dildo

Zo'n tekst getuigt natuurlijk van zeer intelligente rippers. ;)

Nou ja, ben blij dat ik het kissie weer terug heb.

Geplaatst

Ik dacht dat jij iets anders gebruikte om caches op te sporen ;) maar het zet wel te denken om inderdaad je gsm er in te zetten. :)

Mooi dat ie terecht is. :)

Geplaatst
heb er nu weer een mooie munitiekist bij :) .

Goh, daar kan jij nou moeilijk aankomen.

Ik neem aan dat de bonus een ander plekje krijgt ;)

Geplaatst

Ik dacht dat jij iets anders gebruikte om caches op te sporen ;) maar het zet wel te denken om inderdaad je gsm er in te zetten. :)

Mooi dat ie terecht is. :)

Een dildo werkt ook goed hoor, bij het schatzoeken. Als je bijna op het goeie punt bent, dan begint ie te trillen :)

[Goh, daar kan jij nou moeilijk aankomen.

Ik neem aan dat de bonus een ander plekje krijgt :D

Ik moet zeggen, ik was weer door de kisten heen (dus misscien kom ik wel es langs binnenkort :yes: )

En nee, de bonus komt helaas niet meer terug

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...