Spring naar bijdragen

Unapproved caches te zien? Wat zijn dat?


Bitte ein Bit

Aanbevolen berichten

Het was de naam en niet de status die niet klopte op de logs-pagina. Ze waren dus wel al goedgekeurd (op eentje na), alleen de naam werd niet weergegeven. Er kwam ipv daarvan de tekst 'Unapproved cache' alsof dat de cache-naam was. Als ik dan op de link klikte kwam ik wel op de cachepagina waar de juiste naam bovenaan stond.

 

Ik denk dus dat het aan het inlezen door .nl lag, maar daar kan Reintje meer over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het was de naam en niet de status die niet klopte op de logs-pagina. Ze waren dus wel al goedgekeurd (op eentje na), alleen de naam werd niet weergegeven. Er kwam ipv daarvan de tekst 'Unapproved cache' alsof dat de cache-naam was. Als ik dan op de link klikte kwam ik wel op de cachepagina waar de juiste naam bovenaan stond.

 

Ik denk dus dat het aan het inlezen door .nl lag, maar daar kan Reintje meer over zeggen.

Zuid west van Breda, op de kaart nieuwe caches een cache met de naam en je raad het al unapproved cache. Erop klikken dan kom je op de cache pagina, die de titel heeft "An Error Has Occured"

Deze stond er gisterenavond ook al, tesamen met nog een aantal, die inmiddels wel een naam hebben. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, he, voordat we spoken gaan zien:

 

die unapproved cache kon ik gisteren niet openen en nu ook niet. Hij stond wel in de lijst met recente logjes van gisteren met een groen icoontje ervoor. Kennelijk door Kruimel op 'send' gedrukt en later weer tijdelijk gearchiveerd?

 

Als ik met FF unapproved caches zou kunnen inkijken .... :blush::blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou dit weer een van die  ;) verschillen zijn tussen IE en FF ?

Ik kreeg die ene cache gisteren tenminste (in IE) te zien zoals jij het voorstelt (en dus zoals het hoort)

Ik heb net via FF ingelogd met mijn privé-account en dan zie ik in FF hetzelfde als in IE.

Dus wat jij ook ziet ;)

 

Maar ook al zou die cache wel te zien zijn, het geeft niets. Ook die cache is en was goedgekeurd. Dat was ok geen foutje van .com maar van mij. Ik was de afspraak vergeten om hem op een bepaalde dag online te zetten. Hij is ook niet gearchiveerd maar even weer in de wachtkamer gezet. De "doos" is nog niet geplaatst ;).

Het had net zo goed op disabled kunnen staan. Er valt daar nog niets te loggen ;)

 

Tja, Als FF wel de unaproved caches zou laten zien, zou in no time niemand meer IE gebruiken ;)

 

He, he, voordat we spoken gaan zien:

:blink: Ik schrok anders wel. Ik was al "bang" dat je hetzelfde kon zien als ik. Namelijk een cachepagina dat goedgekeurd is en wacht op een drk op de knop ;)

 

Trouwens, alles in in overleg en in samenspraak met de cache-eigenaar gegaan.

 

Na, alles zo nog eens nalezend en bekijkend, is er eigenlijk geen ene mallemoer an de hand :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, Wakker, voor wat niet slapen betreft, ben ik al vanaf 04:30  :blush:  Wakker voor wat scherpte betreft, ben ik al een paar dagen niet meer.  :blink:

Zoals altijd heb je baas boven baas; ik ben al vanaf 02:00 uur wakker en had meteen in de gaten dat het eigenlijk nergens over ging ;)

En hoe (on)scherp ik ben, dat hoef ik jou niet te vertellen ... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid. Er is inderdaad nu nog een cache die ik niet kan openen. Dat zal die teruggehaalde cache zijn.

MAAR en dat is een grote maar...

Op een bepaald moment gisterenavond zag ik meerdere caches staan als unapproved in de lijst, en ik kon ongeveer de helft daarvan NIET openen. Ik kreeg de bekende foutmelding dat het een niet geliste cache was. :blush:

De andere helft kreeg een naam en in de loop van de avond kreeg de rest ook een naam en kon ik ze wel bekijken.

Anderen konden die blijkbaar wel openen. Daar is dus iets mis geweest. Die cache met de FTF was een van de caches die ik niet kon openen. Als die bij mij in de buurt was geweest en geen cryptische puzzel dan had ik daar behoorlijk van gebaald.

 

In mijn geval waren er dus wel spoken, of in ieder geval zag mijn browser spoken. Het is ook nog eens IE, waarvan hierboven werd gezegd dat de caches het juist wel zouden moeten doen.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn geval waren er dus wel spoken, of in ieder geval zag mijn browser spoken. Het is ook nog eens IE, waarvan hierboven werd gezegd dat de caches het juist wel zouden moeten doen.

 

Zo te lezen dus een paar nachtelijke spookjes :blush: Feit blijft dat IE en FF verschillend reageren. Zo kan je met FF (met de juiste extentie) een aantal puzzel caches zo oplossen. Nadeel is dat de langere additional hints met FF nog steeds niet lekker werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Volgens mij gewoon een kwestie van geduld hebben.

Toen ik vanmiddag namelijk de jubileum-caches on line zag komen en via het profile de vijf caches bekeek, bleken ze allemaal "unapproved" te heten, ondanks dat je ze wel degelijk kon openen en hun echte namen kon lezen. Nu zijn we dus een paar uurtjes verder en zijn hun echte namen "wereldkundig" gemaakt.

 

Misschien zijn nieuwe caches gewoon een beetje verlegen :D .

 

Spirit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...