Spring naar bijdragen

Unapproved caches te zien? Wat zijn dat?


Bitte ein Bit

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik kijk net bij de 'Nieuwste caches', zie ik een aantal caches staan met allemaal als titel:

Unapproved cache. :lol:

Weet iemand wat dit is? Als je erop klikt, kom je wel gewoon op de cachepagina met de echte titel.

Dat betekend dat je in de auto moet stappen en gaan om een FTF te scoren :offtopic:

Deze caches zijn net online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk net bij de 'Nieuwste caches', zie ik een aantal caches staan met allemaal als titel:

Unapproved cache. :lol:

Weet iemand wat dit is? Als je erop klikt, kom je wel gewoon op de cachepagina met de echte titel.

 

 

Dat is vreemd dit was ruim een uur geleden nog niet het geval :offtopic:

 

En de data staan ook door elkaar , mischien werkzaamheden?

bewerkt door alkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat betekend dat je in de auto moet stappen en gaan om een FTF te scoren :offtopic:

Deze caches zijn net online

 

Dat heb ik echt nog nooit gezien, dat ze dan eerst onder die titel binnen komen... :lol:

 

Ik denk dat de reviewer wat vergeten is in te stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat een rare data. 13, 14, 12 feb. en zelfs 1 jan. Zou die hacker van de gps koeriers ook de approvers gehackt hebben??? :lol1:

 

 

Die data zijn - denk ik - de data waarop de cacheeigenaren begonnen zijn aan de cachepagina.

Tenminste: dat geldt voor mijn nieuweling ( ja, zo lang ben ik bezig geweest de iedeeen te concretiseren en vergunning te krijgen. Maar in feite nog een stuk langer), die overigens een veel prozaischer naam heeft dan unapproved cache.

 

Er zijn overigens wel vreemder zaken gebeurd: de hele cachepagina van Vestingwerken: Heusden(GCXMRA) is gewist bij of na het omzetten van mystery naar multi.

Ben ik mooi de pineut!

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat unaproved komt goed... nog ff en de juiste namen staan bij de caches.

 

De data is kwestie van ff aanpassen... normaal doet de reviewer dat.. misschien is die het vergeten... diegene die de cache aangeboden heeft kan de datum van vandaag neerzetten... en dan staat alles weer goed :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...