Spring naar bijdragen

Unapproved caches te zien? Wat zijn dat?


Bitte ein Bit

Aanbevolen berichten

Dat unaproved komt goed... nog ff en de juiste namen staan bij de caches.

 

De data is kwestie van ff aanpassen... normaal doet de reviewer dat.. misschien is die het vergeten... diegene die de cache aangeboden heeft kan de datum van vandaag neerzetten... en dan staat alles weer goed :lamo:

Zelfs de datum op de pagina's zelf staat op de 19e, dus gewoon gaan en loggen :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, is dus helemaal niets aan de hand. Een cache kan nooit unaproved online komen en kan dus ook nooit een fout van de reviewer zijn.

 

Immers, de enige manier dat een reviewer, een cache online kan zetten is op de approved knop te drukken.

 

Zolang de cache unaproved is (dus niet gereviewed) zal de cache alleen zichtbaar zijn voor de reviewer en de eigenaar.

 

Dat er gegoogeld is met de data snap ik niet. Ik kan me niet heugen dat ik de laatste dagen vergeet de data van caches te wijzigen in data van online komen.

Ik heb met de jaarwisseling wel een paar vergeten 0m 2006 te wijzigen in 2007, maar voor het online komen, voordat de eigenaar een mailtje van me krijgt, wordt de cachetitel gewijzigd (als de cache niet direct online komt staan er geheugensteuntjes in vermeld van de reviewer) en datum wordt gewijzigd.

 

Wat er met de cache van Geopatra gebeurd is weet ik dus niet. Een wijziging van type door een reviewer kan geen delete van de listing veroorzaken.

 

En net zo min als de geokoeriers een hack hebben gehad, zijn al deze punten ook gen gevolg van een hack.

 

Wat me echt verbaasde was dat men in deze topic "weer" kwam met de opmerking dat er caches online zijn gekomen met unaproved en dat dit vreemd gevonden wordt, terwijl het een jaar oude topic is en dus alleen al daarom duidelijk is dat het niet iets unieks is.

 

Het is heel simpel, ik ben sneller dan de server. Ik keur een cache goed en zet het online. Dan is de cache ook online en is dus ook op de server te vinden. Als er staat dat de cache unaproved is, dan is dat omdat "jullie" de server geen tijd gunnen zich ff aan de nieuwe omstanidgheden aan te passen.

Als je op de url klikt van deze zogenaamde unaproved cache, zie je dat het een approved cache is. Immers, mijn approvalnote staat er onder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

t'is een kwestie van geduld......voor heel holland.....en zo verder.....

 

geduld is een schone zaak :-)

 

maar 1 ding is zeker.....men zit hier wel op het spreekwoordelijke "vinkentouw"

 

klaar om FTF's te scoren :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

t'is een kwestie van geduld......voor heel holland.....en zo verder.....

 

geduld is een schone zaak :-)

 

maar 1 ding is zeker.....men zit hier wel op het spreekwoordelijke "vinkentouw"

 

klaar om FTF's te scoren :dribble:

 

Heb je er desondanks toch een paar gemist de laatste dagen :cry:

 

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

t'is een kwestie van geduld......voor heel holland.....en zo verder.....

 

geduld is een schone zaak :-)

 

maar 1 ding is zeker.....men zit hier wel op het spreekwoordelijke "vinkentouw"

 

klaar om FTF's te scoren :dribble:

 

Heb je er desondanks toch een paar gemist de laatste dagen :cry:

 

:dribble:

 

ik weet het.....zucht....maar met "hier" bedoel ik niet persee huize johanvc :-)

ik zag trouwens gisterenavond voor het eerst dat fenomeen "Unapproved cache".

ff op knopje vernieuwen drukken en hopla de naam stond erbij.

 

happy caching...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zag trouwens gisterenavond voor het eerst dat fenomeen "Unapproved cache".

ff op knopje vernieuwen drukken en hopla de naam stond erbij.

Dat werkt niet altijd. Ik heb de pagina diverse malen vernieuwd maar bleef dezelfde namen houden. Pas later kreeg ik alle bedoelde namen in de lijst. Je hebt denk ik gewoon geluk gehad bij je verversing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geef de server gewoon even de tijd om zich aan te passen. De caches staan dan al online, maar de link er naar toe ziet ze nog als unapproved. Misschien even op emailnotification wachten?

 

Het wordt geloof ik weer eens tijd dat ik overdag caches review en ze pas na middernacht online laat zetten :dribble: Dan krijgt de server weer even rust met al dat gerefresh en gevraag om nieuwe caches ....:dribble:

 

 

Trouwens, de opgelopen achterstand ivm mijn verplichte afwezigheid is afgelopen nacht weggewerkt. de laatse 50 die stonden te wachten zijn gereviewed en dat in een sneltreinvaart tussen 22:00 gisteravond en 09:00 vanmorgen, zonder plas- of slaappause.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, de opgelopen achterstand ivm mijn verplichte afwezigheid is afgelopen nacht weggewerkt. de laatse 50 die stonden te wachten zijn gereviewed en dat in een sneltreinvaart tussen 22:00 gisteravond en 09:00 vanmorgen, zonder plas- of slaappause.

 

:dribble::dribble::cry:

 

boeket%20geel%20paars.jpg

 

Alsjeblieft Kruimel, je hebt ze verdiend!!

 

edit- een iets grotere bos was wel op z'n plaats.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, de opgelopen achterstand ivm mijn verplichte afwezigheid is afgelopen nacht weggewerkt. de laatse 50 die stonden te wachten zijn gereviewed en dat in een sneltreinvaart tussen 22:00 gisteravond en 09:00 vanmorgen, zonder plas- of slaappause.

 

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

 

boeket%20geel%20paars.jpg

 

Alsjeblieft Kruimel, je hebt ze verdiend!!

 

edit- een iets grotere bos was wel op z'n plaats.

 

 

Maar wel dik verdiend! :thumbup:

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, zou een andere tijd echt uitmaken? Als het bij ons middennacht is, is het in de USA een mooie tijd om nieuwe caches te bekijken. En in Australië worden ze net wakker en kijken even of er nog nieuwe caches zijn.

 

Dat is dus niet echt een oplossing. Een Europese mirror-site echter wel.

 

tot cache,

team Wij Drie :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...