Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Maar het gaat om een ander hoesje, niet die van de foto.

Die ik wil is 29,90 geloof ik.

Ik heb dus die goedkopere en die bevalt mij goed. Gaat er gemakkelijk en nsel in en uit.

Ik dacht dat je die bedoelde :blush: .

Geplaatst

Ik denk dat ik toch maar zo'n tasje voor mijn 60 Xx ga kopen. Iemand een suggestie voor een on-line winkel?

a_tasje-gilsson.jpg kun je hier kopen.

Ik heb ook zo'n mooi hoesje, maar de GPS is niet meer uit te lezen door waarschijnlijk wat Deed wat op het plastic is gekomen. :blush:

Geplaatst

Ik heb besloten voor de 60CSx geen hoesje te kopen. Had eerst een hoesje voor de Legend, maar dat was niet uit te lezen door de irritante reflectie van licht. Ik heb nu een stoffen tasje tegen krassen voor als ie in de tas gaat, en tijdens het lopen heb ik hem of in de hand, of in een jas/broekzak. Dan wel zorgen dat je geen andere harde/scherpe dingen in je jas/broekzak hebt zitten (anders heb je nog krassen). Moet je dus wel iets voorzichtiger zijn, iets wat per persoon kan verschillen. De Legend heeft zonder tasje de tijd doorstaan zonder krassen op het schermpje, dus dat durf ik zo nog wel aan.

Geplaatst (bewerkt)

Dat goedkopere hoesje heb ik al een tijdje. Prima hoesje maar ik vind die duurdere er nog iets beter/steviger uitzien.

Normaal loop ik ook zonder hoesje maar omdat ik hem op mijn werk ook gebruik is een hoesje wel handig. Gaat er soms wat ruig aan toe :blush:

Voor in het weekend heb ik een screen-protector erover heen. Werkt goed tegen kleine krasjes.

bewerkt door Lepman
Geplaatst

Mijn ervaring met plastic tasjes is dat het alleen maar extra krassen geeft door vuil wat tussen het glas en plastic komt te zitten en vervolgens gaat schuren. :blush:

Geplaatst

Ik cache regelmatig met Flevokrab en DAFnerd deze hebben beide ook een 60 en af en toe een hoesje eromheen...ik vind ze maar irritant...zeker als je een coordinaat moet invoeren doet regelmatig de 'joystick' moeilijk. Dan moet je keihard drukken om naar rechts te gaan bijvoorbeeld...niet echt ideaal dus als je het mij vraagt...

Welke kwaliteit/prijsklasse de hoesjes zijn durf ik niet te zeggen.

Geplaatst
Ik cache regelmatig met Flevokrab en DAFnerd deze hebben beide ook een 60 en af en toe een hoesje eromheen...ik vind ze maar irritant...zeker als je een coordinaat moet invoeren doet regelmatig de 'joystick' moeilijk. Dan moet je keihard drukken om naar rechts te gaan bijvoorbeeld...niet echt ideaal dus als je het mij vraagt...

Welke kwaliteit/prijsklasse de hoesjes zijn durf ik niet te zeggen.

Akkes eens gelezen hebbende denk ik dat ik maar gewoon mijn gps losjes op mijn heup laat bengelen. Wel gezekerd met een keycord, je weet maar nooit. En opbergen doe ik in een apart vakje in mijn rugzak, dus dan kan er ook niks mee gebeuren. Die hoesjes schijnen inderdaad te krassen bij in- en uithalen van de GPS en het ene model wat ik zie lijkt mij inderdaad de bediening van het toestel te bemoeilijken.

Staat ook wel stoer, zo'n gps bungelend op je heup.

Geplaatst

Die van ons bungelt aan de rugzak en dat is ideaal. We hebben ook een hoesje en krassen krijgen we niet op het scherm want we hebben ook een scherm velletje besteld via America. Eentje maar want het schijnt onverwoestbaar te zijn en je ziet hem niet... tot nu toe klopt het. Hier te bestellen!

• 5 months later...
Geplaatst (bewerkt)

Vandaag mezelf een 60CSX kado gedaan, vooruitlopend op de 13e maanduitkering. :yes:

Besteld met 2 GB geheugenkaart, fietssteun en beschermtasje.

Wordt morgen geleverd.

De leverancier heeft via de registratie code van mijn Quest gekeken of ik nog - op de valreep - een tweede GPS kan unlocken voor het Mapsource kaartmateriaal (CN 8).

Dat moet nog gaan lukken, tenzij Garmin het morgen aanpast. (zou eigenlijk al vanaf 1 september niet meer kunnen)

Vanaf de nieuwe Mapsource versie 2008 kun je dus nog maar 1 Garmin toestel koppelen aan je kaartmateriaal. Das wel knap balen hoor!

bewerkt door Ringeling
Geplaatst
Die van ons bungelt aan de rugzak en dat is ideaal. We hebben ook een hoesje en krassen krijgen we niet op het scherm want we hebben ook een scherm velletje besteld via America. Eentje maar want het schijnt onverwoestbaar te zijn en je ziet hem niet... tot nu toe klopt het. Hier te bestellen!

Het velletje kost daar nog net geen $ 10,--, maar die lui rekenen wel $40,95 voor verzending naar Nederland. :yes:

Geplaatst (bewerkt)
Het velletje kost daar nog net geen $ 10,--, maar die lui rekenen wel $40,95 voor verzending naar Nederland. :yes:

Kijk hier maar eens. Heb bij deze ook mijn screen protectors gekocht :sleep1::eek: .

bewerkt door snif&snuitje
Geplaatst

bij een/de belwinkels koop je ook een screenpotector. 3 velletjes voor 10 € Is van het merk HAMA

Je moet wel even knippen maar als je met aluminiumfolie een malletje maakt dan is dat ook zo geknipt.

en de rest blijft in de knip

:yes:

Geplaatst
bij een/de belwinkels koop je ook een screenpotector. 3 velletjes voor 10 € Is van het merk HAMA

Je moet wel even knippen maar als je met aluminiumfolie een malletje maakt dan is dat ook zo geknipt.

en de rest blijft in de knip

:yes:

Ja maar dat is nou de grap. De reden waarom ze dus meerdere velletjes verkopen is meestal omdat ze niet erg goed zijn en je dus wel eens aan vervanging toe bent. Dan ben ik toch bang dat het dan te laat is voor je mooie schermpje. Dat risico wou ik dus niet nemen en heb dus gelijk de beste op de markt gekocht... althans dat zeggen ze! Een velletje zou voldoede zijn want het is onverwoestbaar. Nou tot dusver is dat ook zo en ik zeg een ding: ik ben niet zuinig met apparaten!

Geplaatst

Ik heb nu voor 10€ om de x maand een nieuwe protector, zonder krasjes etc. Uit 1 velletje zijn er 2 te knippen.

Valt ie goed dan breekt wellicht de display. helpt een onkreukbaar USA protector ook niet meer.

Kan nu niet zeggen dat ik daarom voor een behoorlijk bedrag in Amerika (of bij welke tellsell danook.) moet shoppen voor een dure voorgevormde.

De eerste protector zit er nu op vanaf eind juli en is nog steeds niet aan vervanging toe. (ben niet elke week op pad, dat is waar.)

zou ik om de 2 maanden wisselen :yes: ben ik voor 10€ per jaar klaar. Heb ik 5 jaar lang elke 2 maand een nieuwe protector.

:sleep1:

Geplaatst

Ik heb sinds 1 jaar de Duratec High Tec screenprotector er op zitten, we zijn wekelijks en soms dagelijks :yes: op pad en het vertoond geen slijtage. € 10,= voor 1 velletje dat een stevig stukje kunsstof is. Een echte aanrader hier te vinden.

Ik heb voor Nokia ook de lichtere variant geprobeert, 3 of 5 velletjes per verpakking maar die werkten niet....je krijgt er niet voor niets 3 in een verpakking. Het omkrullen in de hoeken ging vrij snel.

Goedkoop=duurkoop.

Success

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...