Spring naar bijdragen

Team andel gaat cachen en stelt zich voor.


Team Andel

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

na maanden te hebben gedubt zijn wij ook aan het cachen geslagen. Nou ja........ eigenlijk pas officieel vanaf morgen omdat ik dan mijn asus op kan gaan halen.

 

Wel denk ik dat wij de komende tijd weinig caches zullen gaan bezoeken maar ......kwaliteit gaat voor kwantiteit :thumbup: . Er liggen een paar hele mooie caches hier in brabant die goed te doen zijn met een wandelwagen, dus wij kunnen vooruit.

 

Team andel bestaat uit martijn (31), daisy(25), kyra (1,5) en in Juli wordt het team nogmaals uitgebreid met een medelid. :lol1::lol1:

 

Hopelijk zullen we binnenkort verslag doen van onze eerste echte cache.

 

Leuk om erbij te horen en misschien wel tot ziens tijdens een spannende cache. ;)

 

Groetjes, Team Andel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi allemaal,

 

 

 

Team andel bestaat uit martijn (31), daisy(25), kyra (1,5) en in Juli wordt het team nogmaals uitgebreid met een medelid. :thumbup::lol1:

 

Hopelijk zullen we binnenkort verslag doen van onze eerste echte cache.

 

 

Groetjes, Team Andel

 

 

Binnenkort dus alweer drie verslaafden erbij. ;) Welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom! :lol1:

 

Hopelijk beleven jullie er net zoveel plezier aan als wij, wees inderdaad gewaarschuwd, verslaving is mogelijk! ;)

 

Waar in Brabant?

 

groetjes uit Veghel

 

Goh waar zou Team Andel vandaan komen? :thumbup:

Misschien wel uit Andel :lol1:

 

Welkom bij de Cache Scene en rondom Andel zijn er behorolijk wat caches te doen. Vooral richting Den Bosch (Cachedorado) liggen een hoop caches van Geopatra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

na maanden te hebben gedubt zijn wij ook aan het cachen geslagen. Nou ja........ eigenlijk pas officieel vanaf morgen omdat ik dan mijn asus op kan gaan halen.

 

Wel denk ik dat wij de komende tijd weinig caches zullen gaan bezoeken maar ......kwaliteit gaat voor kwantiteit :dribble: . Er liggen een paar hele mooie caches hier in brabant die goed te doen zijn met een wandelwagen, dus wij kunnen vooruit.

 

Team andel bestaat uit martijn (31), daisy(25), kyra (1,5) en in Juli wordt het team nogmaals uitgebreid met een medelid. :lol1::lol1:

 

Hopelijk zullen we binnenkort verslag doen van onze eerste echte cache.

 

Leuk om erbij te horen en misschien wel tot ziens tijdens een spannende cache. :beerchug:

 

Groetjes, Team Andel

 

 

Aha, het aantal verslaafden groeit gestaag, nu weer drie erbij, in juli zelfs 4. :thumbup:

 

Welkom bij de club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andel in Brabant = N51 47.085 E5 03.264

 

Mocht onze Woerkum cache jullie eerste cache gaan worden, doe die dan snel. Deze gaat ivm een bezoek van de Koningin aan deze stad verdwijnen. Van de organisatie heb ik begrepen dat de stad minutieus doorzocht gaat worden door mannen in groene pakken. Een welliswaar oud en roestig ammo-kistje gaat die zoektocht niet overleven. Na koninginnedag zullen wij ons beraden of er iets nieuws in dit oude vestingstadje gaat komen (of misschien reanimeren we de oude Woerkum wel weer).

 

De NHW cache op de dam en de caches van andere kunne in gemeente Woudrichem zullen de koninginnedag 2007 wel overleven.

 

tot cache,

team Wij Drie :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht onze Woerkum cache jullie eerste cache gaan worden, doe die dan snel. Deze gaat ivm een bezoek van de Koningin aan deze stad verdwijnen. Van de organisatie heb ik begrepen dat de stad minutieus doorzocht gaat worden door mannen in groene pakken. Een welliswaar oud en roestig ammo-kistje gaat die zoektocht niet overleven.

 

Waarom gaat Bea niet zelf met een GPSr op zoek naar groene kistjes? Dat zal ze vast leuker vinden dan spijkerhappen en koekpoepen. Zonde van de ozo leuke hobby om dit aan mannen in groene pakken over te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom gaat Bea niet zelf met een GPSr op zoek naar groene kistjes? Dat zal ze vast leuker vinden dan spijkerhappen en koekpoepen. Zonde van de ozo leuke hobby om dit aan mannen in groene pakken over te laten.

Hare M gaat precies 800 meter lopen in Woudrichem en dat is te weinig om deze cache te mogen loggen. Haar route ligt ook ver van de uiteindelijke cacheplek. Het bommenzoeken gaat ook meer om de 1000den andere mensen te beschermen.

 

Overigens heeft de koningin zelf aangegeven graag folklore aan te treffen op de plaatsen die ze bezoekt. Het word dus weer een jaartje Koekkoppen en een dansje met meester Pieter.

 

tot cache,

team Wij Drie :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...