Spring naar bijdragen

Team andel gaat cachen en stelt zich voor.


Team Andel

Aanbevolen berichten

Bij .nl vraagt men zich af waarom er steeds meer oudgedienden wegblijven.

Vind ik nogal suggestief. Waar baseer je dat op? Ik heb het zelf nog nergens gelezen.

:dribble:

Compleet offtopic, maar in ieder geval vraag ik me dat af en heb (o.a.) aan Marja en Ruud gevraagd of ze een idee hebben hoe dat komt. Dus niet suggestief. Namen die o.a. verdwenen zijn, zijn o.a. Lex, Rovel, Calanque, Larabond, P-Terminator, Koos, Tequila (en dat alles met het risco dat ze onder een andere naam zijn verder gegaan, gewoon gestopt zijn of dat ik anderen vergeet). Vooral Lex (herinner ik me) had hoogwaardige informatie waaraan veel newbie's veel kunnen hebben. Maar goed, de tijd gaat wel verder en iedereen blijft welkom.

 

Wat mij betreft 'back on topic'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ben ik nu zo dubbelzinnig? Ik denk van niet.

 

Ik vind het prima als newbies iets vragen, hulp of wat dan ook Als je hulp nodig hebt bij het zoeken naar de voor jou meest geschikte GPS? Zijn draadjes over. Samen een keer cachen? Geodating is daar uitstekend geschikt voor. Bij Even voorstellen kan iedereen zeggen wie of wat hij/zij is. Bij Waar komt jouw nickname vandaan kan iedereen iets vertellen over de achtergrond van zijn/haar nick.

Maar een draadje beginnen omdat je van plan bent om te gaan cachen vind ik voorbarig. Zoek eerst eens een cache, stel jezelf voor, en ga dan genieten van deze hobby. Maar stel je eens voor dat iedereen die ook maar even gaat Googlen op geocaching vervolgens berichten gaat plaatsen op dit forum, gewoon om te zeggen dat je het leuk vind en dat je misschien wel een GPS gaat kopen en een cache gaat zoeken.

 

Bij .nl vraagt men zich af waarom er steeds meer oudgedienden wegblijven. Ik denk dat dit soort draadjes daar een reden voor kan zijn. Overbodig en nutteloos in mijn ogen. Maar dat is slechts mijn mening, en aan de reacties weet ik al lang dat die lang niet door iedereen gedeeld wordt. Aan de andere kant krijg ik ook reacties van cachers die het wel met me eens zijn, maar die dit niet op het forum zeggen.

 

En voor Team Andel: ik hoop dat jullie heel veel plezier zullen beleven aan deze hobby.

 

Marja :dribble:

En mocht je denken dat kleine kinderen duur zijn, wacht dan maar tot ze groot zijn en kunnen studeren.

 

Je hoeft het newbie topic toch niet te lezen? ;)

En er dan ook nog zo (tegenstrijdig) in reageren is gewoon jammer (schijnheilig ;))! ;)

Je zou het iig goed doen op de bedevaarts cache :huh:

 

Als mensen hierom vertrekken van fora is hun het idee van een forum totaal ontschoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...