Spring naar bijdragen

Poll: De naam van het nieuwe GeoMagazine


Kapitein Haak

GeoMagazine Naam?  

233 leden hebben gestemd

  1. 1. Hier volgen de mogelijke keuzes.

    • Found It
      59
    • Coördinotes
      5
    • Stashflash
      27
    • Spoiler
      80
    • CacheLogica
      3
    • Khebbum
      31
    • Neder-Cache-Land-News
      3
    • Met Hulp van Boven
      3
    • Het Nulpunt
      8
    • 100% Geocaching
      14


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Omdat de mooiste namen niet goedgekeurd werden door de heren Haak en Kruimel :beerchug: maar gestemd voor Spoiler.

Nah, niet goedgekeurd is iets anders dan niet prefereren. (pfff mooi woord Kruimel)

Ik heb in de naam van deze magazine geen zeggenschap :thumbup: Alleen het verzoek geen cachernamen te gebruiken.

 

Spoiler is leuk, alhoewel ik in de andere topic hetzelfde als FireFox heb gemeld. Het doet mij ook veel denken aan blingblingauto's met spoilers en joekels van stereoinstallaties en al die neonlampjes. Allemaal de deurtjes open, muziek op 10 en de parkeerplaats van McDonalds misbruiken als verzamelplaats/discotheek.

 

Spoiler: the magazine to pimp Your car.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal de deurtjes open, muziek op 10 en de parkeerplaats van McDonalds misbruiken als verzamelplaats/discotheek.

 

Naja, die opraper komt dan volgende keer wel. Hamburgertje happen en doorrijden :thumbup:

 

 

 

 

Zoals beloofd in het andere draadje: Eppie's stem is naar Spoiler, omdat het zo lekker bekt :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler: the magazine to pimp Your car.

[plaatje maar even niet gequoted]

Ja, nou, juist. Zoiets bedoel ik dus maar dan met stereo van hier tot Tokyo en in plaats van hoog op de wielen, juist zo laag mogelijk aan de grond.

 

Trouwens, van welke Redneck is dat ding? Waarschijnlijk geen geld genoeg voor een PChoofttractor :) Als je naar de kentekenplaten kijkt zie je nog net een gc.com stikker. Zal we weer zo'n overjarig puber zijn in zijn 2e jeugd. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...