Kapitein Haak Geplaatst 19 december 2006 Auteur Share Geplaatst 19 december 2006 Daarom dus met meerdere mensen er aan werken . Groeten haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buzzardseye Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Hoewel ik nog niet zolang cache, wil ik best helpen met brainstormen en eventueel schrijven van stukjes. Als ik maar weet waar het over moet gaan en ik er voldoende verstand van heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathlener Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Leuk idee! Ik heb de amerikaanse versie eens bekeken en daar zitten best leuke onderwerpen in. Als zoiets er ook in het Nederlands is, ga ik het zeker lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel-F Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Today's Cacher magazine ter ziele... Ah ! Ik wist tot op heden niet van het bestaan af. Succes met de voortzetting in welke vorm dan ook. Ik ga de site vaker bezoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Wat had je in gedachten. Alleen over het spelletje Geocaching of ook andere spelletjes / stromingen zoals: Waymarking GPSgames Geocoins Terracaching Qualitycaching Google Earth 80 dagen de wereld rond TB races GPSr recenties enz. Ik had graag ook eens nieuwe aan Cachen verwante zaken gelezen en zo telkens nieuwe facetten van onze prachtige hobbie ontdekt. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geo-Hoppers Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Leuk idee, haak ! Als ik op enigerlei wijze een bijdrage kan leveren, dan kun je op mij/ons rekenen. Ik hoor wel van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 19 december 2006 Auteur Share Geplaatst 19 december 2006 Wat had je in gedachten. Alleen over het spelletje Geocaching of ook andere spelletjes / stromingen zoals:Waymarking GPSgames Geocoins Terracaching Qualitycaching Google Earth 80 dagen de wereld rond TB races GPSr recenties enz. Ik had graag ook eens nieuwe aan Cachen verwante zaken gelezen en zo telkens nieuwe facetten van onze prachtige hobbie ontdekt. tot cache, team Wij Drie Omdat het idee is een onafhankelijk magazine te ontwikkelen zal het in zijn totaliteit over de sport geocaching gaan. Dus ook over en met organisaties als Terracaching. Waymarking is niet echt geocaching en dat geldt ook voor bijvoorbeeld letterboxing. Het kan natuurlijk weer wel over de letterbox caches gaan die als geocache gelegd zijn. Ik sluit overigens niet uit dat er eens een keer een artikel wordt geplaatst waarin deze onderwerpen aan bod komen het heeft echter geen prioriteit. Ik zal het nog wat sterker vertellen er is een Terracacher die graag wil meewerken en die ik juist uit de voorgaande overweging er ook graag bij zou willen hebben. Geocoins, Tb races HitchHikers en ga zo maar door zijn een wezenlijk onderdeel van het spelletje geocaching en daardoor zeker mogelijke onderwerpen. Tot slot zou ik willen zeggen, het idee is nieuw voor ons land en dus zal het even afwachten zijn hoe het uit de verf komt dus ik zou willen vragen om geduld en clementie als de inhoud bij de eerste editie niet je wensen aanspreekt. Er zal zeer zeker kritisch naar worden gekeken en dus zal zeker in het begin naar de juiste structuur gezocht worden. Alles wat ik hier zeg is voorlopig nog op eigen titel want de collega's waar ik mee zal werken hebben grote invloed op het geheel maar dit is wat ik voor ogen heb. Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 (bewerkt) Even een vrije gedachte m.bt. de trekker van dit initiatief, het "aan de haak slaan" van een nieuwe cache en de verslavingsmarge van het geocachen. De naam voor het blad: HOOKED! Oops, verkeerd topic. 19 december 2006 bewerkt door dmace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bapamaci Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Een geweldig idee Haakie Toen ik begon met deze hobby heb ik ook veel gehad aan de handleiding. De kunst van het vinden. Dus voor de kwaliteit ben ik niet bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 waar kan ik me abonneren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Komen er ook stukjes in van VRIEND of blijft er dan geen ruimte over voor de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Kapitein Haak, Zoals zo vaak is ook dit idee weer Raak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 20 december 2006 Share Geplaatst 20 december 2006 Ahoy Kapitein, Er komen al al allerlei ideeën in me op. Het zou goed zijn voor mijn dicipline om ook elke maand een kolom te mogen vullen Dus wanneer mag ik wat inleveren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 20 december 2006 Auteur Share Geplaatst 20 december 2006 Inmiddels is ook een fraai team ontstaan van mensen die zich vooralsnog gaan bezighouden met het GeoMagazine. Kortom op dit moment zijn we even voorzien maar sluiten niet uit dat in de toekomst meer mensen toegevoegd kunnen worden rond het redactieteam. Bedankt voor jullie aanmeldingen ook al zijn er enkelen niet gehonoreerd. Dat was geen onwil maar meer dat we nu behoefte hebben aan wat vaste mensen en nog even niet aan mensen die af en toe wat willen en kunnen doen. Wat overigens niet wil zeggen dat we niet in een latere fase op deze mensen een beroep willen doen. Zodra ons medewerkerslijstje compleet is zal ik ze hier in het kort de revu laten passeren zodat u weet bij wie u moet zijn voor vragen en of opmerkingen. Groeten kapitein Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 20 december 2006 Share Geplaatst 20 december 2006 Inmiddels is ook een fraai team ontstaan van mensen die zich vooralsnog gaan bezighouden met het GeoMagazine. Kortom op dit moment zijn we even voorzien maar sluiten niet uit dat in de toekomst meer mensen toegevoegd kunnen worden rond het redactieteam. Bedankt voor jullie aanmeldingen ook al zijn er enkelen niet gehonoreerd. Dat was geen onwil maar meer dat we nu behoefte hebben aan wat vaste mensen en nog even niet aan mensen die af en toe wat willen en kunnen doen. Wat overigens niet wil zeggen dat we niet in een latere fase op deze mensen een beroep willen doen. Zodra ons medewerkerslijstje compleet is zal ik ze hier in het kort de revu laten passeren zodat u weet bij wie u moet zijn voor vragen en of opmerkingen. Groeten kapitein Haak. Ingezonden stukjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden