Spring naar bijdragen

Herdenk Reintje de Vos


Team WilP

Aanbevolen berichten

Zomaar een idee.

 

Om Coen(Reintje de Vos) Boltjes te gedenken en even stil te staan bij dit tragische verlies voor zijn naasten, maar ook voor de Geo NL gemeenschap, om op dinsdag 12-12-2006 geen logs te doen op GC.Com.

 

Dit omdat waarschijnlijk velen niet in staat zijn om bij de herdenkingsdienst aanwezig te zijn en men dan toch gemeenschappelijk hier even bij stil kan staan. En het ook zichtbaar is dat we hem missen.

 

 

gr.Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Niet loggen op dinsdag is voor mij niet zo moeilijk. ;) Maar, als nu eens alle caches van NL dinsdag op Temporary Not Available zouden gaan... Ik zou meedoen.

Ik vind dit een goed idee als eerbetoon voor iemand die veel voor nl. gedaan heeft.

Dat is iets wat we vooral NOOIT moeten vergeten.

Ook het idee de website + forum op zwart met uitleg / herdenkingstekst spreekt mij aan.

bewerkt door bapamaci
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar..........

 

Zitten alle cachers ook op het forum? Bekijkt iedereen elke dag het forum? Ik vind het iedee hartstikke goed, maar ik denk dat niet iedereen zich er aan kan houden omdat niet iedereen (dagelijks) ook het forum leest. Temporary Not Available, als iedereen zich daar weer aan houd ;) ?

 

Ik denk dat alle forumleden voor zich zelf moeten nagaan of het "gepast" is om te cachen/loggen op dinsdag 12-12-2006.

EDIT:

Het voorstel van Team Eppie vind ik geheel in stijl bij een herdenking.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar..........

 

Zitten alle cachers ook op het forum? Bekijkt iedereen elke dag het forum? Ik vind het iedee hartstikke goed, maar ik denk dat niet iedereen zich er aan kan houden omdat niet iedereen (dagelijks) ook het forum leest. Temporary Not Available, als iedereen zich daar weer aan houd ;) ?

 

Ik denk dat alle forumleden voor zich zelf moeten nagaan of het "gepast" is om te cachen/loggen op dinsdag 12-12-2006.

Ik denk dat inderdaad niet alle cachers op het forum zitten,of dat iedereen het forum bekijkt.

Maar als je ziet dat alle caches op Temporary Not Available gaan ze mischien toch wel kijken op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intentie van mijn initiatief is, dat we er even bij stil staan.

 

Op welke manier dat gebeurt is eigenlijk niet zo belangrijk, het zou alleen, denk ik, erg passend zijn om dit met een grote groep mensen op een zelfde wijze te doen.

 

gr.Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intentie van mijn initiatief is, dat we er even bij stil staan.

 

Op welke manier dat gebeurt is eigenlijk niet zo belangrijk, het zou alleen, denk ik, erg passend zijn om dit met een grote groep mensen op een zelfde wijze te doen.

 

Inderdaad de gekozen optie moet wel door zo veel mogelijk mensen ondersteund worden. Echter caches op unavailable zetten zal niet direct effect hebben. Waarschijnlijk onbewust, zullen er toch personen gaan zijn die toch caches gaan lopen en loggen met de gedachte: "Hoezo unavailable? Hij ligt er toch gewoon?"

 

Tja als er een eenduidig alternatief is doe ik mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coen herdenken is een goed idee. Misschien kunnen we het ook anders om doen en zorgen dat er morgen juist zoveel mogelijk caches gelogd worden en al deze logs aan hem opdragen!! hij was natuurlijk een geocacher!

Je hebt wel gelijk als je zegt hij was ook een cacher,maar Coen heeft meer gedaan voor n.l en verder.

Persoonlijk vind ik dit geen optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

over alles is wel wat te zeggen,maar ik zou ook kiezen voor niet loggen en de website op zwart met een foto.

tuurlijk zullen er cachers zijn die er niet mee eens zijn maar ter ere van Reintje de vos daar moet je wat voor over hebben.

 

ik denk zelfs dat iedereen die eerst volgende gevonde cache na 12-12 ter ere van Coen zou moeten zijn, het moet natuurlijk geen verplichting zijn.

 

team guppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me een prima idee om Coen te herdenken, bv een minuut stilte om 12.30 uur. Of nog beter, een dag geen onzinnige berichten op dit Forum plaatsen, die volstaan met smilies.

En misschien nog beter, door morgen in grote getallen afscheid van hem te nemen.

 

Ik ben in ieder geval benieuwd hoeveel cachers er morgen zullen zijn, het is geen Event en je kan het niet loggen. Dus waarschijnlijk valt de opkomst erg tegen.

Maar ik ben nu eenmaal erg sceptisch. Iedereen roept ach en wee en post ondertussen vrolijk verder in wie er jarig is en wat er op de deurmat lag. Waarbij de smilies je om de oren vliegen.

 

En verder moet iedereen Coen herdenken op zijn eigen manier, das het belangrijkst. Als een man die altijd voor de geocache gemeenschap klaarstond. Laten we dus morgen voor hem en zijn naasten klaarstaan.

 

Marja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Intentie van mijn initiatief is, dat we er even bij stil staan.

 

Op welke manier dat gebeurt is eigenlijk niet zo belangrijk, het zou alleen, denk ik, erg passend zijn om dit met een grote groep mensen op een zelfde wijze te doen.

 

gr.Wil

 

 

Hier sta ik volledig achter, dus als de cache unavaible moet of er iets anders geregeld wordt hoop ik dat er vanavond een eenduidig besluit komt en we tijdig kunnen reageren.

 

gr. Roland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...