Track_leader Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Al was Reintje voor ons "alleen maar" een naam op het forum, tis wel een naam van iemand die we bewonderen voor zijn inzet. Wij betuigen ons medeleven aan zijn vriendin en andere nabestaanden. Wij wensen hen veel sterkte om met dit verlies om te gaan. Nelleke en Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LesMarten Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 We schrokken heel erg van dit vreselijke bericht. Dit is een enorm verlies voor de geocaching.nl community. We zijn Coen altijd zeer dankbaar geweest voor de enorme hoeveelheid tijd die hij stak in geocaching.nl om deze goed te laten draaien en te voorzien van nieuwe features. Heel veel sterkte toegewenst aan de familie en vrienden. Maarten, Mieke en Tim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penn-Du Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Als zovelen kende ook ik Reintje de Vos niet persoonlijk, maar ik volgde zijn draadjes hier op het forum. Vooral die over de kaarten had mijn interesse. Helaas.......dit soort ellende komt altijd te vroeg. Ik ben er heel erg stil van. Sterkte voor vriendin, familie en iedereen die hem gekend heeft. Reintje, cache ze daarboven. Willem Zwart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ook wij kenden Reintje niet persoonlijk, maar wel zijn vele werk voor Geocaching.nl. Ons medeleven gaat uit naar familie en vrienden. Veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zilvervloot Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ik schrik hier van. Ook kende Reintje de Vos alleen van de geocache pagina’s. Ik wist dat het niet goed ging, maar zo slecht dat had ik niet vermoed. Wat een verlies. Wat jammer. Veel sterkte voor vriendin, familie en vrienden. Michiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pa3fus Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Reintje de vos, een naam die je regelmatig tegenkomt hier op de website van geocaching.nl. Waren er probleempjes of waren er verzoekjes betreft het een of ander dan zocht Reintje het uit en dan kon er soms onaangekondigd zo maar iets nieuws verschijnen. Een tijdje terug al de berichtjes gelezen dat je problemen had met je gezondheid en dan toch nog doorgaan met je bezigheden. Nu van Hawkeyes het bericht dat je ons plots verlaten hebt doet een ieder weer even met beide benen op de grond staan. We wensen de familie heel veel sterkte toe de komende periode. Jan-Willem & Ingeborg, PA3FUS & Ciara33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickx Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Woorden schieten hier te kort.. Geschrokken van de verdrietige mededeling dat Coen is overleden, wens ik de nabestaande heel veel sterkte met hun verlies. Nickx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Catootje Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Wij wensen de familie en vrienden van Coen alle sterkte toe die ze nodig hebben om dit verlies te verwerken. Henk en Carla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doppie Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ook ik kende Reintje alleen van het forum en zijn berichtjes en de cachekaarten. Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen. Doppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huijsband Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Wat een vreselijk bericht. Wij condeleren zijn familie en nabestaanden en wensen hen veel sterkte met het verlies. De gehele Huijsband Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zowaar! Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Op het GME een keer 'Reintje' ontmoet, wat mailcontacten, zijn cache gedaan, en met bewondering en respect voor zijn inzet voor mijn hobby altijd zijn naam in gedachten. Familie en vrienden, veel sterkte in de komende tijd! Simone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 De naam Reintje de Vos ken ik alleen van deze Site en van de discussie met de kaarten. De familie en nabestaanden willen wij condoleren met het verlies hun dierbare Reintje de Vos. Veel sterkte de komende periode!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Wat een verschrikkelijk bericht! Hoewel ik Reintje niet persoonlijk ken, raakt mij dit bericht bijzonder....De familie en nabestaanden wens ik veel sterkte de komende tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team explorers Geplaatst 7 december 2006 Share Geplaatst 7 december 2006 Ookal kenden we hem alleen van naam. Het is vreselijk. Via deze weg condoleren we zijn vriendin, familie, vrienden en nabestaanden en wensen hen veel sterkte met het verlies. Marcel & Henneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten