Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

We hebben het gedownload. Maar bij de setup vraagt hij om het volgende: .NET Framework 1.1.4322 Wat is dat, wat doet het en is die specifieke versie echt nodig of is een andere ook goed?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Geplaatst

Hier lees je er meer over en kun je het ook downloaden en installeren.

Het herdistribueerbare pakket voor .NET Framework versie 1.1 bevat alles wat u nodig hebt om toepassingen te kunnen uitvoeren die zijn ontwikkeld met .NET Framework.
Geplaatst

Lijkt me leuk Haak. Bedankt voor de link. Ik ga morgen eens even een kijkje nemen.

herdistribueerbare pakket

Pfff, die moest ik ff nalezen, en nog eens, en een keer hardop. Wat een woord...... Microsoft?

Geplaatst

Gaaf speelgoed :) :)

Als ik mijn huidig tempo weet te handhaven dan zal ik op mijn verjaardag volgend jaar de 200ste vinden :P

Geplaatst (bewerkt)
Wel ff vermelden dat je eerst Premium lid moet worden! :)

JE MOET PREMIUM MEMBER WORDEN!!!!!

:):angry::angry:

zo duidelijk? maar om daar nu weer dirket een boze smilie bij te zetten..

Voor zover ik het heb begrepen haalt het programma de FTF uit je logje. Indien in de logtekst de vermelding FTF staat komt de betreffende cache in een lijst te staan en kun je de cache aan- of uitvinken.

Groeten Powk

:) heb je goed begrepen, want ook ik had er maar 3 in staan terwijl ik er meer heb, maar ook ik strooi niet zo vaak met FTF!

@Haak: Bedankt voor de tip. Erg leuk!!! :P

bewerkt door SN@G
Geplaatst (bewerkt)
Gaaf speelgoed :) :)

Als ik mijn huidig tempo weet te handhaven dan zal ik op mijn verjaardag volgend jaar de 200ste vinden :P

En als ik zo doorga mijn 1125 op 31/12/2006 of 1/1/2007 :)

bewerkt door mlvdburg
Geplaatst
Dit programma vraagt je een gpx bestand via je pocketqueries aan te maken, dit is met één druk op de knop te doen en geeft je dan als uitkomst een geweldige lading aan stistieken.

Helaas gearchiveerde caches worden dus niet meegenomen. Hierdoor dus een vertekend beeld, in mijn geval 479 gevonden in gpx bestand 373, dus die 106 worden niet meegenomen in de statistieken :thumbup:

Geplaatst

Dit programma vraagt je een gpx bestand via je pocketqueries aan te maken, dit is met één druk op de knop te doen en geeft je dan als uitkomst een geweldige lading aan stistieken.

Helaas gearchiveerde caches worden dus niet meegenomen. Hierdoor dus een vertekend beeld, in mijn geval 479 gevonden in gpx bestand 373, dus die 106 worden niet meegenomen in de statistieken :thumbup:

In de speciale "My Finds"-query (die je maar 1 keer in de 7 dagen uit kunt laten voeren) worden de gearchiveerde caches wel meegenomen en naar ik verwacht ook alles boven de 500 caches.

En Haak, nog bedankt voor de tip.

Geplaatst
In de speciale "My Finds"-query (die je maar 1 keer in de 7 dagen uit kunt laten voeren) worden de gearchiveerde caches wel meegenomen en naar ik verwacht ook alles boven de 500 caches.

En Haak, nog bedankt voor de tip.

Geprobeerd en het klopt, dus een zeer leuke tool :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

Dan gaat er ergens iets verkeerd want bij mij staan de gearchiveerde er gewoon bij, sterker nog er staat aangegeven 572 founds waarvan 89 gearchiveerd, wel in het engels dan he.

Groeten Kapitein Haak.

P.s. Ik zie net dat het al opgelost was :thumbup:

bewerkt door Kapitein Haak
Geplaatst
Dit programma vraagt je een gpx bestand via je pocketqueries aan te maken, dit is met één druk op de knop te doen

Beetje domme vraag misschien, maar wij zijn niet zo bekend met queries en hoe het werkt... En het programma vraagt nergens om bij ons. Dusse hoe gaan we dit doen?

Thnx

Geplaatst

Dit programma vraagt je een gpx bestand via je pocketqueries aan te maken, dit is met één druk op de knop te doen

Beetje domme vraag misschien, maar wij zijn niet zo bekend met queries en hoe het werkt... En het programma vraagt nergens om bij ons. Dusse hoe gaan we dit doen?

Thnx

Voor het maken van pocket queries moet je premium member zijn en dan kun je dus pocket queries maken op http://www.geocaching.com/pocket/ onderaan is een button voor al je founs in 1 querie en dat bestand dat je dan gemaild krijgt moet je openen met cache stats.

Groeten Kapitein Haak.

Geplaatst

Voor het maken van pocket queries moet je premium member zijn en dan kun je dus pocket queries maken op http://www.geocaching.com/pocket/ onderaan is een button voor al je founs in 1 querie en dat bestand dat je dan gemaild krijgt moet je openen met cache stats.

Groeten Kapitein Haak.

Kun je dit slechts 1 x per week?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...