Spring naar bijdragen

Hmmm, 18000


gpsgek

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

hmm... tja, als je dat zo bekijkt ligt ons tempo toch wel erg laag.

 

dit soort aantallen heb je ook wel nodig om dat bij elkaar te krijgen:

 

185 Finds in 1 day

128 Finds in 13 hours

91 finds in 7 hours

203 Finds in 22 hours

 

 

Echt Amerikaans, baas boven baas. Maar hoe in godsnaam in een dagje cachen 187 caches doen. Dus iedere ca. 7,5 minuut een cache loggen. Ik vraag me af hoe dat gegaan is. ;)

:blink::yes: dat kan je toch gewoon niet geloven, of de cache's liggen in een straal van 50 meter.

zels als je de hele dag drive in cache's doet lukt het niet, loggen verstoppen volgende cache op zoeken in gps starten en naar de volgende cache rijden.

ik ben benieuwt hoe ze het gedaan hebben.

 

;):(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In amerika zie ik ze er nog wel voor aan om om de 161 meter (dat is toch de min. afstand tussen caches) een soort van 'cache-"mijnen"-veld' te maken waarin dus inderdaad iedere 7,5 min een cache gelogt kan worden ofzo... :blink:

;) In Amerika mogen ze toch niet binnen 1 of meerdere mijlen van elkaar liggen? Dat meen ik toch gelezen te hebben in een van de draadjes. Voor Nederland is die maat aan gepast omdat we anders met enkele honderden caches al vol zouden zitten. Ik heb een paar dagen geleden 6 traditionals gevonden in 1.5 uur in het donker maar op bekend terrein dat is 1 per 15 min en het liep als een trein.

Team Ai'm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol1: In Amerika mogen ze toch niet binnen 1 of meerdere mijlen van elkaar liggen? Dat meen ik toch gelezen te hebben in een van de draadjes. Voor Nederland is die maat aan gepast omdat we anders met enkele honderden caches al vol zouden zitten.

Team Ai'm

 

Volgens mij had dat te maken met de afstand van een cache tot een brug/spoorrails e.d.

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, het eerste logje dat ik bekeek was een cache die al een week op disabled stond vanwege permissie problemen, die die persoon gewoon logde omdat het zo lekker dichtbij was.

 

Linkje

 

Kijk... zo gaat dat wel hard ja. Dan is het best te doen met wat planning

 

Dit bewijst meteen dat (sommige delen van) de USA blijkbaar veel voller liggen met caches dan Nederland, zo lukt het natuurlijk wel om zulke bergen founds te halen. Maar of het ook leuk is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...