Heirbaut Hunters Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Is de verhuizing misschien nu aan de gang? Want de .nl-startpagina geeft momenteel bij mij wat laadproblemen. Volgens mij (nog) niet. Zal er eens een blik op werpen, al kan het zijn dat er 3 man inzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Is de verhuizing misschien nu aan de gang? Want de .nl-startpagina geeft momenteel bij mij wat laadproblemen. Wat zeg je dat weer netjes . Inderdaad, het ziet er niet uit, maar de link naar de kaart werkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Wat zeg je dat weer netjes Ja, maar ik ben ook heel netjes !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Free Wally Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Hier ook even een onvolledige pagina gehad, maar inmiddels weer helemaal als vanouds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Hier ook even een onvolledige pagina gehad, maar inmiddels weer helemaal als vanouds. Hier ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bapamaci Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Is de verhuizing misschien nu aan de gang? Want de .nl-startpagina geeft momenteel bij mij wat laadproblemen. Maar dat kan natuurlijk ook zomaar een andere oorzaak hebben! Bij mij werkt het als een .... En geen problemen met de startpagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Ik heb vanmorgen met onze hosting provider gebeld. Vanmiddag zijn we "opeens" om gezet. En als toegift zitten we ook op een aantal andere versies van de software. Dat kan hier en daar wat trammelant geven. De index pagina was er een van. Die doet het weer, maar er staat nu ook iets uit, en dat is jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Team_Maju Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Dat verklaart misschien waarom ik nu in 2 chatrooms zit hehehe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Ik heb vanmorgen met onze hosting provider gebeld.Vanmiddag zijn we "opeens" om gezet. En als toegift zitten we ook op een aantal andere versies van de software. Dat kan hier en daar wat trammelant geven. De index pagina was er een van. Die doet het weer, maar er staat nu ook iets uit, en dat is jammer. Dat verklaard ook waarom mijn RSS reader geen feed meer heeft. Ik wacht wel tot dat ook klaar is of er een melding komt met wat ik eraan moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Dat verklaard ook waarom mijn RSS reader geen feed meer heeft. Ik wacht wel tot dat ook klaar is of er een melding komt met wat ik eraan moet doen. Mijn Feed doet het gewoon. Ik weet nu alleen nog van een probleem met de DHZ kaarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Dat verklaard ook waarom mijn RSS reader geen feed meer heeft. Ik wacht wel tot dat ook klaar is of er een melding komt met wat ik eraan moet doen. Mijn Feed doet het gewoon. Ik weet nu alleen nog van een probleem met de DHZ kaarten. De mijne heeft de laatste berichten om 15.00u ontvangen. Ik heb al geprobeerd de link te verversen maar dat hielp dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 Mijn Feed doet het gewoon. Ik weet nu alleen nog van een probleem met de DHZ kaarten. Naast de kaarten bleek er ook een probleem met de ranking van de statistieken. De oorzaak was een kapotte tabel. Blijkbaar is er met de overgang iets mis gegaan. Helaas is het de tabel waar alle logs in worden bijgehouden: Number of rows changed from 1852035 to 1852030 Er zijn dus 5 logjes zoek. De RSS feed doet het wat mij betreft en de rest ook. Omdat ik vanavond andere plannen heb, start ik morgen het inlopen van de logs weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 24 oktober 2006 Share Geplaatst 24 oktober 2006 [De RSS feed doet het wat mij betreft en de rest ook. Omdat ik vanavond andere plannen heb, start ik morgen het inlopen van de logs weer op. Bij mij doet de feed het ook weer. Ik heb de reader even gedeïnstaleerd en hem er na een reboot weer opgezet. Daarna liep alles weer zoals het hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 25 oktober 2006 Share Geplaatst 25 oktober 2006 Een verhuizing heeft ook zijn voordelen kom ik nu achter (met een tip van een goede vriend uit Drenthe die overigens mijn probleem nu over heeft genomen) ben eindelijk van mij blok af op gc.nl en kan ik alles weer doen en laten daarop. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 25 oktober 2006 Share Geplaatst 25 oktober 2006 Een verhuizing heeft ook zijn voordelen kom ik nu achter (met een tip van een goede vriend uit Drenthe die overigens mijn probleem nu over heeft genomen) ben eindelijk van mij blok af op gc.nl en kan ik alles weer doen en laten daarop. Gr Twinlife Jammer Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden