Spring naar bijdragen

geocaching.nl gaat naar een nieuwe server


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

En nu zit ik met "het probleem" :notworthy: Maar heb het draaiende al is het niet zoals het hoort.
Als je nu eens je router goed ging instellen en 3 dns servers ging invullen (en niet allemaal van @home) ipv de computers een dynamisch IP adres te laten kiezen..

 

zie ook =>

..

:thumbup:

En nu zit ik met "het probleem" :thumbup: Maar heb het draaiende al is het niet zoals het hoort.
Ik zie hier wel een leuke poll. Wie willen we op het forum, Kruimeldief of Twinlife. Want zoals de Vos al zegt, we zijn nog niet klaar; het BF4SP moet nog over. :lol1:

BF4SP = Ban Filter voor Speciale Personen

Oh?

Ik zag de geniaalste banneling al niet meer vermeld.

De man met een hoger IQ dan de hele club hier bij elkaar.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer

Ruud

Maak je geen zorgen. Het "To Do" lijstje is nog niet leeg.

 

 

Zal ik je mee helpen dan om de lijst te vullen. :thumbup:

Te beginnen bij een Amsterdammer.

 

 

En nu zit ik met "het probleem" :thumbup: Maar heb het draaiende al is het niet zoals het hoort.

Ik zie hier wel een leuke poll. Wie willen we op het forum, Kruimeldief of Twinlife. Want zoals de Vos al zegt, we zijn nog niet klaar; het BF4SP moet nog over. :lol1:

BF4SP = Ban Filter voor Speciale Personen

 

Wie gaat deze poll beginen. ;)

(ps, blij dat het modje nu problemen heeft, kan hij ook niet ingrijpen op dit off-topic gel*l)

 

Gr Twinlife :notworthy:

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu zit ik met "het probleem" :( Maar heb het draaiende al is het niet zoals het hoort.
Als je nu eens je router goed ging instellen en 3 dns servers ging invullen (en niet allemaal van @home) ipv de computers een dynamisch IP adres te laten kiezen..

Weer de klok en de klepelverhaal vriend?

 

Waarom zou ik iets dat altijd goed was ineens na een verhuizing van één site op de hele wereld, de router opnieuw moeten configureren? Het probleem dat ik heb is alleen maar met geocaching.nl en geen enkele andere site.

Verder kan ik in mijn router maar 2 dns servers invullen. En geen van beide zijn dynamisch en geen van beide zijn van @home.

De IPadressen van mijn computers zijn ook niet dynamisch. Allemaal een eigen vaste IPadres.

 

Het werkt, ik kan overal komen voor wat geocaching.nl betreft, als ik de worldWideWeb WWW maar achterwege laat.

 

Dus www.geocaching.nl geeft de Eatserverpagina, geen geocaching.nl. Ook DHZ kan ik alleen maar bereikne als ik geen www plaats.

 

Alle andere sites, die niets met geocaching.nl te maken hebben, accepteren wel de www en dat is dus als vanouds.

 

Hetzelfde probleem als Twinlife maanden had tot de verhuizing en hetzelfde probleem als Twinpeaks ook al maanden had of nog heeft.

 

En nee, heb sinds de verhuizing geen enkele instelling veranderd, en nee ik heb geen virus of spyware, en nee ik heb ook verder niets geïnstalleerd.

En ja, ik heb het op Opera, FireFox en IE7. Zelfs de RRSreader moest ik opnieuw configureren door de www uit de RSSstring te halen.

 

Het enige dat ik gedaan heb is de PC afsluiten toen ik op bed ging en wer opstarten toen ik een paar uur later opstond.

 

 

@Twinlife:

 

Dus Thomas, ik kan nog steeds modereren. En anders doe ik dat wel via de pocketPC, die trekt zich nergens iets van aan. ;)

 

Oja, JDB, de PPC heeft nergens last van en gaat ook via dezelfde router

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan dat geen kwestie zijn van oude dns informatie op je windows machine?

 

Wat krijg je als je de volgende dingen in een CMD box runt:

nslookup www.geocaching.nl

nslookup geocaching.nl

 

En als dat 2 verschillende adressen zijn toevallig, is het dat nog steeds als je 'ipconfig /flushdns' doet?

 

 

C:\>nslookup www.geocaching.nl

Server: ns1.quicknet.nl

Address: 213.73.255.52

 

Non-authoritative answer:

Name: www.geocaching.nl

Address: 195.20.9.56

 

 

C:\>nslookup geocaching.nl

Server: ns1.quicknet.nl

Address: 213.73.255.52

 

Non-authoritative answer:

Name: geocaching.nl

Address: 195.20.9.56

 

En alles werkt prima, behalve de GeoChat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat krijg je als je de volgende dingen in een CMD box runt:

nslookup www.geocaching.nl

nslookup geocaching.nl

 

En als dat 2 verschillende adressen zijn toevallig, is het dat nog steeds als je 'ipconfig /flushdns' doet?

 

Ik krijg op beide 195.20.9.56 en dat ook na het flushen ;)

 

En als ik http://195.20.9.56 invoer dan kom ik op www.gecaching.nl uit en ik zie dan een logo van eatserver :(

 

eatserver3.jpg

 

 

Voer ik http://www.geocaching.nl in, dan krijg ook hetzelfde te zien.

 

EN als ik dus http://geocaching.nl invoer, dus zonder www, dan krijg ik:

 

eatserver7.jpg

 

rare jongens die chinezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.geocaching.com doet ook mee!

 

Congratulations!

You have successfully set up your website!

This is the default server page. There are a few possible reasons why you see this page instead of your own:

If you have just created this new host, please be patient until the server updates your configuration. It may take up to 10 minutes.

If you have forwarded your host here via an A record redirection, your website will not be operational unless the option 'Don't manage DNS for this domain' is enabled while you are adding your domain name in the 'Hosted Domains' section of your Control Panel.

If you think this page is an error, please contact our support team via a help desk ticket.

If you are not the owner of the website, please access this page later.

 

10 minuten wachten dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...