Spring naar bijdragen

geocaching.nl gaat naar een nieuwe server


Geoman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb vanmorgen met onze hosting provider gebeld.

Vanmiddag zijn we "opeens" om gezet.

En als toegift zitten we ook op een aantal andere versies van de software. Dat kan hier en daar wat trammelant geven. De index pagina was er een van. Die doet het weer, maar er staat nu ook iets uit, en dat is jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vanmorgen met onze hosting provider gebeld.

Vanmiddag zijn we "opeens" om gezet.

En als toegift zitten we ook op een aantal andere versies van de software. Dat kan hier en daar wat trammelant geven. De index pagina was er een van. Die doet het weer, maar er staat nu ook iets uit, en dat is jammer.

Dat verklaard ook waarom mijn RSS reader geen feed meer heeft. Ik wacht wel tot dat ook klaar is of er een melding komt met wat ik eraan moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat verklaard ook waarom mijn RSS reader geen feed meer heeft. Ik wacht wel tot dat ook klaar is of er een melding komt met wat ik eraan moet doen.

Mijn Feed doet het gewoon. Ik weet nu alleen nog van een probleem met de DHZ kaarten.

De mijne heeft de laatste berichten om 15.00u ontvangen. Ik heb al geprobeerd de link te verversen maar dat hielp dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn Feed doet het gewoon. Ik weet nu alleen nog van een probleem met de DHZ kaarten.

Naast de kaarten bleek er ook een probleem met de ranking van de statistieken.

De oorzaak was een kapotte tabel. Blijkbaar is er met de overgang iets mis gegaan. Helaas is het de tabel waar alle logs in worden bijgehouden:

Number of rows changed from 1852035 to 1852030

Er zijn dus 5 logjes zoek. :(

 

De RSS feed doet het wat mij betreft en de rest ook. Omdat ik vanavond andere plannen heb, start ik morgen het inlopen van de logs weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[De RSS feed doet het wat mij betreft en de rest ook. Omdat ik vanavond andere plannen heb, start ik morgen het inlopen van de logs weer op.

Bij mij doet de feed het ook weer. Ik heb de reader even gedeïnstaleerd en hem er na een reboot weer opgezet. Daarna liep alles weer zoals het hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een verhuizing heeft ook zijn voordelen kom ik nu achter (met een tip van een goede vriend uit Drenthe :w00t2: die overigens mijn probleem nu over heeft genomen) ben eindelijk van mij blok af op gc.nl en kan ik alles weer doen en laten daarop. :w00t2:

 

Gr Twinlife :thumbdown:

Jammer

Ruud :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...