Spring naar bijdragen

Surprise Event 2006


TeamTobi

Is er behoefte aan een surprise event 2006?  

100 leden hebben gestemd

  1. 1. Is er behoefte aan een surprise event 2006?

    • Ja super, ik heb er nu al zin in
      80
    • Nee, na zoveel surprise hoeft het niet meer
      3
    • Nee ik heb andere redenen
      4
    • Wat is dat ?
      13
    • 0


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De cache wordt ook niet aangemeld bij .com. Je kunt hem dus niet loggen. De log bestaat uit een "Attended"-log bij het event waar je dus kunt schrijven wat jouw Sinterklaas voor jou heeft verzonnen.

Kleine correctie,

De cache is/wordt wel degelijk aangemeld bij gc.com als zijnde een Event.

Anders zou je ook geen "Attended" log kunnen schrijven.

wat jij waarschijnlijk bedoelde is dat de cache niet als "cache" te boek staat bij gc.com en derhalve niet als "Found" gelogt kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De cache wordt ook niet aangemeld bij .com. Je kunt hem dus niet loggen. De log bestaat uit een "Attended"-log bij het event waar je dus kunt schrijven wat jouw Sinterklaas voor jou heeft verzonnen.

Kleine correctie,

De cache is/wordt wel degelijk aangemeld bij gc.com als zijnde een Event.

Anders zou je ook geen "Attended" log kunnen schrijven.

wat jij waarschijnlijk bedoelde is dat de cache niet als "cache" te boek staat bij gc.com en derhalve niet als "Found" gelogt kan worden.

Ik bedoelde dat de fysieke cache niet als een apparte cache wordt aangemeld bij .com zoals je wel vaker bij events ziet. Je kunt dus het event wel loggen als "attended".

Heb ik het zo weer beter en eenduidiger verwoord?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vinden het ook erg leuk om mee te doen, maar we hopen wel in onze buurt te blijven (niet langer dan half uurtje rijden), omdat we het altijd wel erg druk hebben met vanalles.

De bedoeling is dat Megaheks de lootjes zo verdeeld dat de afstand tussen legger en zoeker niet te groot is en dus een cache kan verbergen die niet al te ver van beiden verwijderd is.

Je kunt het natuurlijk erbij vermelden in je verlanglijstje :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde dat de fysieke cache niet als een apparte cache wordt aangemeld bij .com zoals je wel vaker bij events ziet. Je kunt dus het event wel loggen als "attended".

Heb ik het zo weer beter en eenduidiger verwoord?

:dribble::blush::ph34r:

 

maar we hopen wel in onze buurt te blijven (niet langer dan half uurtje rijden

Dat ligt er aan hoe het lot van het lot uitpakt (leuke zinspeling)

Een medecacher heeft je lootje getrokken en woont meestal in je omgeving.

Als er echter weinig uit je omgeving meedoen (lage cachers dichtheid) bestaat de kans dat je langer dan een halfuur in de auto zit.

omdat we het altijd wel erg druk hebben met vanalles.

Druk, druk, druk. 1 dag per jaar moet toch kunnen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet ik hier ook op reageren :blush: ik denk dat het wel bekent is hoe ik er over denk :dribble:

 

Barny sint.gif

 

Ik geloof dat de makers ook nog wachten op hun omkoopprijs van vorig jaar :ph34r:

 

Oh... kwist niet dat die waareheid publiek geheim was geworden :lol: .

 

Maarhu... zoals ik in het andere draadje " surprise event 2006" al melde... laat maar komen dat event :thumbdown: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij van het team vinden het ook wel leuk om aan zoiets mee te doen. Als er maar honden mee mogen doen, anders is het team niet compleet. :dribble:

 

Zoja dan doen wij mee. :thumbdown:

Dat zou je dan kenbaar moeken maken in je verlanglijstje als het zover is en nadat je je aangemeld hebt. Namelijk degene die jou uitgeloot heeft om voor jou een surprisecache te plaatsen, zal dat dan moeten doen in een gebied waar honden zijn toegestaan.

 

Nogmaals, het hele event is "niets anders" dan je aanmelden op het eventpagina en daarbij op een speciaal daarvoor geopende site. Je verlanglijstje achterlaten met surprisewensen laat je daar achter, inclusief je huiscoördinaten en daarna mag je weachten. Een paar dagen voor Sinterklaas, krijg je, als jij je weer inlogt op de surprisesite, een verlanglijstje te zien van een andere cacher, meestal uit je eigen regio, aangewezen door de Surprisesint, en voor die cacher mag je een surprise gaan maken en achterlaten in een tijdelijke cache. De caches moeten na Sinterklaas weer geruimd worden. Daarom is meestal de complete cache, doos en inhoud, bestemd voor degene waarvoor je een surprise moet maken of kopen. Deze caches worden ook niet aangemeld op geocaching.com, en zijn niet te loggen. Niet voor degene waar deze tijdelijke cache voor bedoeld is, niet voor andere cachers. Je found it log je op het eventpagina alsof je aanwezig bent geweest op het event.

 

En het "niets anders" zoals ik het een alinea terug schreef, is niet denigrerend bedoeld. Dat is het gewoon en het is leuk. We hebben nu vanaf het begin meegedaan en iedere keer dubbel. Alleen voor deze gelegenheid wordt ons team opgesplits.

KralenFee en Kruimeldief moet dan beide voor andere cachers iets verstoppen en mogen beide apart een eigen cache zoeken.

Risico van weinig aanmeldingen in een bepaalde regio kan zijn dat je door een aatal provincies moet jakkeren. Dat was ook de reden dat we ons team opsplitsen. 2x verstoppen, 2x zoeken, 2x loggen (al dan niet als 1x geteld :blush: )

 

De bedoeling is ook dat het redelijk simpele caches moeten zijn omdat de cache koste wat kost, gevonden MOET worden, of je moet Barny trekken, dan gelden er andere regels.

En natuurlijk je log enz in rijm.

 

 

Hmmm, dat is het nadeel van lezen via RSS :ph34r: Dan reageer je misschien te snel omdat je de reacties niet ziet. Mijn bericht is dus ietwat dubbel met (geloof) Ruud4d

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet ik hier ook op reageren ik denk dat het wel bekent is hoe ik er over denk

 

Barny sint.gif

 

Ik geloof dat de makers ook nog wachten op hun omkoopprijs van vorig jaar

 

dat zoeken niet 1 van de suc6volste dingen van je was is ons alle welbekent zo langzamerhand

(moet ik het verhaaltje weer eens oprakelen dan?

*hint*

Wij zien het wel zitten om Barny een kilometertje of 30 te laten lopen.

 

Danny

1728251_300.jpg

 

 

Voor Danny weet ik ook een goeie plek ;)

 

Hier vint tie um noooooooooooooooooooooit :thumbup:

 

maar zal het slecht lezen een beroepskwaal zijn?

antwoord was al gegeven

Tuurlijk wil ik dit jaar ook meedoen,

Maarhu ik zou nog steeds eens uit eten met een van de organisatoren zal het dan binnenkort een inwilligen dan, we hebben nog veel te bespreken

Barny

maar voor tobyas doe ik het graag hoor :P

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand misschien een idee hoeveel mensen uit Brabant (omgeving Eindhoven, Den Bosch) mee gaan doen?

 

Al hadden we eigenlijk al besloten niet mee te doen, het kriebelt toch wel heel erg. Het lijkt ons geweldig leuk en zijn zelf beide wel creatief, al zeggen we zelf. Leuk idee!

 

Maar nog steeds blijft het voor ons een probleem als het ver weg is. Nu heb ik al gelezen dat je dat bij je verlanglijstje aan kunt geven, maar dan moeten er wel mensen uit de buurt zijn, wil de organisatie dit voor elkaar kunnen krijgen.

 

groetjes Geovlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...