Spring naar bijdragen

Surprise Event 2006

TeamTobi

Is er behoefte aan een surprise event 2006?  

100 leden hebben gestemd

1. 1. Is er behoefte aan een surprise event 2006?

• Ja super, ik heb er nu al zin in
      80
    • Nee, na zoveel surprise hoeft het niet meer
      3
    • Nee ik heb andere redenen
      4
    • Wat is dat ?
      13
    • 0

Aanbevolen berichten

Na een aantal surprise events is er eea veranderd bij de "makers" van dit event. Gelet op het feit dat er toch behoorlijk wat werk gaat zitten in het opzetten van dit event is de vraag dan ook of dit nog wel de moeite loont. Om de "makers" toch even te laten weten dat er wel / geen behoefte aan is, deze kleine poll. Wij hebben er altijd iig veel van genoten en denken vele met ons. Laten we de "makers" zo maar even over de streep trekken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

We hebben twee keer meegedaan, en zowel het maken van de caches, als het lopen van de tochten die voor ons waren gemaakt was hartstikke leuk! :D

Daarom zouden we graag een derde keer meedoen. Maar ja, we hebben de vorige keren wel gezien hoeveel werk de organisatie kost. dus als dat Mega en crew niet meer lukt, alle begrip...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Events zijn altijd goed, maar willen nog wel eens 'bloemkolen'. :D

Oftewel hoop dat de organisatie het als enthousiaste vrijwilligers het niet boven het hoofd groeit.

En dat ze tijdig aan de bel trekken voor extra handjes als het nodig is.

:ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een domme poll eigenlijk. We hoeven toch niet via een poll aan Mega laten weten of er nog belangstelling is voor een volgend Sinterklaas event? Zie de reacties en smeekbedes van de vorige jaren geplaatst op het forum en zie de logjes bij de oude surprise events.

Fijn dat je het op deze manier probeert op te pakken TTobi, maar eerlijk is eerlijk, een poll is niet nodig.

Ik zou verschrikkelijk teleurgesteld zijn als we, dit jaar niet 1 a 2 caches zou "mogen" verstoppen voor cachers die we uitgeloot hebben en ik zou ook verschrikkelijk teleurgesteld zijn als ik samen met Kruimel niet op pad zou mogen om een cache te zoeken die er alleen maar voor mij ligt.

De surprise(event)caches waren de enige reden dat we tegen de winter nog weer ons winterverblijf gingen verlaten om toch nog een cache te gaan verstoppen en te zoeken. Het is dan voor mij een duidelijke en fijne afsluiting van het Seizoen en ik verheug me al jaren op deze jaarlijk terugkerend event, wat eigenlijk geen event is zoals we normaal events tegenkomen.

Ik heb er nooit aan getwijfeld dat er niet ieder jaar een surprise-event zou zijn. Het is alsof Sinterklaas heeft besloten om dit jaar Nederland niet te vereren met een bezoekje. Hoe leg je dit aan ons (geocachers) uit?

Dit alles natuurlijk allemaal als eventuele omstandigheden het toelaten. Alle begrip daarvoor natuurlijk. Maar ik blijf wel er op hopen.

Voor alle duidelijkheid, mijn stem is natuurlijk: Ja super, ik heb er nu al zin in

bewerkt door KralenFee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal doe ik nooit mee met polls, maar het is overduidelijk, ook gezien de Fee haar reactie, dat ik wel "moet" kiezen voor: Ja super, ik heb er nu al zin in

Ik zie dat er een enkeling is die niet weet wat de surprise-event is. De zoekfunctie gebruken en het invoeren van Surprise event, geeft DIT. Daar staan topics genoeg over het event en daar valt ook wel uit te halen wat het precies voorstelt. Het is geen event dat je andere cachers tegenkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar voor de eerste keer meegedaan en daar erg veel plezier aan beleeft, zowel bij het plaatsen van onze suprise ls het uithalen van mijn "schoen" :blush:

We doen dus als het kan zeker weer mee.

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij van het team vinden het ook wel leuk om aan zoiets mee te doen. Als er maar honden mee mogen doen, anders is het team niet compleet. :blush:

Zoja dan doen wij mee. :dribble:

Even voor de duidelijkheid...

Bij dit event komen er geen geocachers bij elkaar (dat is al meerdere keren gezegd). Het is dus aan de cachers die jouw lootje trekken om er rekening mee te houden dat er een hond mee zal gaan. Die moet er dus voor zeggen dat de cacheroute door een hondvriendelijke omgeving loopt. De cache wordt ook niet aangemeld bij .com. Je kunt hem dus niet loggen. De log bestaat uit een "Attended"-log bij het event waar je dus kunt schrijven wat jouw Sinterklaas voor jou heeft verzonnen. De cache blijft (normaal gesproken) ook niet liggen maar is éénmalig.

Jij legt dus ook zo'n cache voor een ander waarvan jij het lootje hebt getrokken.

Degenen die er het meeste aan meedoen zijn cachers met kinderen. Maar ook cachers zonder kinderen natuurlijk!

Ik hoop dat het zo voor iedereen weer wat duidelijker is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...