Spring naar bijdragen

Surprise Event 2006


TeamTobi

Is er behoefte aan een surprise event 2006?  

100 leden hebben gestemd

  1. 1. Is er behoefte aan een surprise event 2006?

    • Ja super, ik heb er nu al zin in
      80
    • Nee, na zoveel surprise hoeft het niet meer
      3
    • Nee ik heb andere redenen
      4
    • Wat is dat ?
      13
    • 0


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Heeft iemand misschien een idee hoeveel mensen uit Brabant (omgeving Eindhoven, Den Bosch) mee gaan doen?

 

Is Tilburg ook goed? Zo ja, in ieder geval één team (wij :P )

 

Ja, Tilburg is toevallig ook goed, want daar hebben we gewoond, dus kennen er genoeg mensen waar we kunnen blijven slapen.

 

Maar normaal is de afstand Veghel_Tilburg (50 km) met terugreis (100 km) echt te ver, dus liefst binnen een straal van 25 kilometer vanaf Veghel.

 

Ik denk dat we er maar een coin voor op moeten gooien en het lot laten beslissen, dan zal het allemaal wel toevallig goed gaan komen. Ik heb vertrouwen!

 

Ik laat nog weten op welke kant de coin heeft besloten te gaan liggen.

 

groetjes Geovlinder

 

Mijn rijmwoorden moeten nog op gang komen,

maar dat komt wel als de speculaaskruiden weer door mijn bloed stromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas kunnen wij niet mee doen :blink: . jip zit in november in engeland enheeft de gps mee. maar we hopen dat wec volgend jaar wel mee kunnen doen.

Kijk, dat komt goed uit (In november in Engeland zitten). Als het doorgaat, dat is immers nog steeds de vraag, dan zal het begin December zijn.

 

 

Het lijkt me erg leuk om te verstoppen en te zoeken,

Alleen een verre afstand heeft teveel hoeken.

Daarom zal ik vragen,

Om het niet te ver van huis te dragen.

 

Rijmen is nog niet op dreef

Of het redelijk dicht bij je in de buurt is, valt of staat met de aanmeldingen in je omgeving.

In het verleden heb ik ze al moeten verstoppen in de drie nooderlijke provincies en moeten zoeken in de 4 noordelijke provincies. En aangezien we apart meedoen, kon het gebeuren dat we op dezelfde dag eentje moesten zoeken in Groningen en eentje in Overijssel.

De eerster keer deden er volgens mij 1 of 2 mee uit Friesland, 1 in Groningen en wij 2en apart in Drenthe , ja dan wordt het wat reizen op 4 of 5 december.

Het is natuurlijk wel zo dat als je je aangemeld hebt, je mee MOET doen. Anders zit er na de verdeling iemand met lege handen.

Je kunt als plaatser een langere reis voorkomen door op de helft te gaan zitten met het verstoppen. Als ik jou moet surprisen, rij ik wel naar Appelscha :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Door enorme drukte zowel zakelijk als prive zat het er dit jaar niet in. Ik heb inmiddels begrepen dat er een Kerstcache surprise event is.

Ook krijg ik berichtjes van mensen die zoiets hebben van idee gepikt enz. Zo voelt het voor ons niet, wij zijn blij dat ons idee voortgezet word.

Heel veel succes iedereen met het verzorgen en vinden van jullie surprise's

 

groetjes

MegaHeks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door enorme drukte zowel zakelijk als prive zat het er dit jaar niet in. Ik heb inmiddels begrepen dat er een Kerstcache surprise event is.

Ook krijg ik berichtjes van mensen die zoiets hebben van idee gepikt enz. Zo voelt het voor ons niet, wij zijn blij dat ons idee voortgezet word.

Heel veel succes iedereen met het verzorgen en vinden van jullie surprise's

 

groetjes

MegaHeks

 

 

Ho Ho Mede cachers,

 

Even een paar dingen.

 

Uit veel reacties bleek dat er behoefte is aan een dergelijk event (nu al meer dan 80 aanmeldingen).

Het leek er op dat het Sinterklaas surprise event er niet zou komen.

Contact met Kruimeldief leerde dat er op dat moment ook nog geen sprake van zou zijn.

Daarom ben ik hierop ingesprongen

Idee gepikt? Ik wilde slechts voorzien in een schijnbare behoefte. Waarom dan het wiel opnieuw uitvinden, daarom een voor mij werkbare variant toegepast.

Een vergelijkbaar Sint event organiseren zou in mijn ogen dan ook niet kunnen.

In de aankondiging van het event heb ik al gezet dat het event niet in plaats van was maar er eventueel naast georganiseerd werd.

 

De Sint en de Kerstman zijn immers collega's

 

 

Blij dat Megaheks het in iedergeval oppikt zoals het bedoelt was. ;)

 

 

groetjes the Cacheman

 

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Door enorme drukte zowel zakelijk als prive zat het er dit jaar niet in. Ik heb inmiddels begrepen dat er een Kerstcache surprise event is.

Ook krijg ik berichtjes van mensen die zoiets hebben van idee gepikt enz. Zo voelt het voor ons niet, wij zijn blij dat ons idee voortgezet word.

Heel veel succes iedereen met het verzorgen en vinden van jullie surprise's

 

groetjes

MegaHeks

Jammer dat je, zowel zakelijk als privé, het helaas te druk hebt voor de surprise-event. natuurlijk is het idee niet gepikt en ik ben ook blij dat je/jullie dat niet zo opvatten.

Er is/was, gezien de vraag en de poll, genoeg behoefte aan de voortzetting van jullie idee.

En wat mij betreft kom je het volgend jaar gewoon terug met je surprise-event. En dan mag wat mij betreft die Kerstfiguur ook weer doorgaan met zijn kerst-event. Eindelijk eens een evnt waarbij ik niet gelijk 100den kilometer hoef te rijden en niet 150 handjes hoef te schudden ;)

 

En wat is het pikken van een idee? Er zijn legio events en caches die ooit door een ander oorspronkelijk zijn verzonnen.

 

Ik weet niet meer uit welk land, zal wel spanje zijn, heb ik een super idee voor een event gezien. men had namelijk een eventpagina opgesteld in spaans en engels. Het betrof een Sinterklaasevent, op gelijke manier als die van jullie en die van de Kerstgeval.

Grappig detail is dat op het reviewersforum gevraagd werd door de desbetreffende reviewer wat hij er mee aan moest omdat het in zijn ogen (terecht) geen event was volgens de richtlijnen en derhalve had afgekeurd.

Ik heb daarop geantwoord dat het misschien volgens de guidleines geen event is, maar het hier al jaaaren aan de orde is en dat het super gezellig is, ook al kom je geen andere eventganger tegen :lol1:

 

Heb daarbij alle GCnummers van de surprise events van jullie en de nieuwe kerstevent gelinkt aan de desbetreffende pagina's.

Resultaat is dat ook die event goedgekeurd is.

 

Mogen we het volgend jaar nog op je rekenen wat surprise-event betreft? Dan wel graag ons eerder berichten dat het doorgaat. Niet doorgaan is dan geen optie.

 

Enneh, Kerstevent doen we gewoon verder aan mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...