Spring naar bijdragen

Foto Caroussel


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja, onder andere. Morgen wordt ik waarschijnlijk weer opgenomen in het ziekenhuis. Dus de foto's zullen nog even op zich laten wachten

 

 

OFF TOPIC

Foto's op de site, die in een ziekenhuis zijn heel wat belangrijker, gezondheid gaat altijd voor

Succes Reintje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is hier al iets over bekend reintje?! Of is alle aandacht op het moment bij de kaarten in FF? ;)

Nee.

Ja, onder andere. Morgen wordt ik waarschijnlijk weer opgenomen in het ziekenhuis. Dus de foto's zullen nog even op zich laten wachten

 

Ja, dat is zeker! Natuurlijk...

 

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

heel begrijpelijk maar ik vind het wel jammer, ik vind het erg leuk om op de openingspagina steeds weer andere foto's van verschillende cachers te zien. natuurlijk kun je ook bij diverse cache profielen eens in de fotos neuzen maar dat is toch anders. maar ja, er staat "voorlopig"dus wie weet wat de toekomst brengt... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die foto's krijg je nog steeds te zien. Volgens mij doelt Heirbaut Hunters alleen maar op het feit dat je geen foto's kunt uploaden (tijdelijk).

Klopt, en nu lijkt het weer te werken. Tenminste, ik heb foutloos 1, overigens weinig waardevolle, foto weten te uploaden zonder fouten :)

 

Ik wou wel even testen maar zie dat het niet actief is . . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou wel even testen maar zie dat het niet actief is . . . .

:) niet actief?!

Ik zie 'm toch echt in het DHZ menu staan en hij werkt ook. Al een pagina-refresh geprobeerd?!

 

Niet geactiveerd

Helaas ben je op dit moment de "aanvullende functionaliteit" nog niet geactiveerd waardoor je de zojuist gevraagde pagina nog niet kunt gebruiken.

 

Voor het activeren heb je een code nodig. Deze is kostenloos aan te vragen op de pagina "DHZ: Aanvragen activatiecode". Indien je deze hebt ontvangen moet je de extra functies eerst activeren volgens de aanwijzingen in de mail waarin je de activatiecode hebt ontvangen.

 

In geval van problemen kun je een mailtje sturen via Contact us, optie "Aanvullende functionaliteit". Beschrijf wel duidelijk wat het probleem is en wat je al hebt gedaan. De vraag: "Het werkt niet, hoe komt dat?" lost het probleem niet gemakkelijk op

bewerkt door Tornado Stiens
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...