Spring naar bijdragen

Logstickers; Waar vind ik die?


Buzzardseye

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Vergeef me als deze vraag in de verkeerde topic staat.

Ik zie en hoor regelmatig dat er stikkers ( met naam) in de caches geplakt worden.

Ik ben op zoek naar zulke stikkers. Vind het wel grappig.

Zijn dit zelfgemaakte stikkers of kan je die ergens met of zonder naam ergens kopen?

 

Vriendelijke groeten

Buzzardseye

B)

ps

op stickers had ik gezocht en niet datgene gevonden wat ik hebben moest.

Op stikkers wel. Dus eigenlijk kan deze meteen weer op slot.

 

excuses

Buzzardseye

bewerkt door buzzarsdseye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gewoon, ik plak geen sticker en plaats geen onleesbare log.

Log caches alleen maar op internet, ideaal, geen vochtige logboekjes, pennen die het niet doen, rode mieren of muggen die je kapot steken tijdens het loggen.

Gewoon lekker in de luie stoel, met een bak koffie of frisje ernaast, mooi hoor, fotootje erbij van woef met der snuit in de cache box, ideale log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon, ik plak geen sticker en plaats geen onleesbare log.

Log caches alleen maar op internet, ideaal, geen vochtige logboekjes, pennen die het niet doen, rode mieren of muggen die je kapot steken tijdens het loggen.

Gewoon lekker in de luie stoel, met een bak koffie of frisje ernaast, mooi hoor, fotootje erbij van woef met der snuit in de cache box, ideale log.

 

Ik zoek op Wap, heb overleg met de CCD site en praat met Barnyy (zonder e)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Altijd een stikker en een stukje proza van mijn kant. Hoewel mijn logs in het logboek vaak minder dan helft zo lang zijn dan mijn internet-logs, toch probeer ik er altijd iets in te schrijven. Micro's daar gelaten, waar ik alleen maar een stikker achter laat. Maar wat ik persoonlijk als grote voordeel zie van het schrijven van een log in het logboek is dat je lekker kan spoilen. Je kan direct schrijven wat je bedoelt tijdens een tocht, zonder je woorden zo te verdraaien dat iemand die de cache nog niet gelopen hebt er voordeel uit kan halen. Je vindt het logboek pas als je de cache voltooid hebt, dus hier kan je WP's bij naam en toenaam noemen!

 

Wel altijd een stikkertje erbij, gewoon voor de lol. Niet omdat ik onleesbaar schrijf (ben niet voor niets onderwijzer) maar gewoon uit gemaksoverwegingen. Bovendien scheelt dat toch al snel een minuut als je wordt aangevallen door een kolonie muggen of andere kwaadaardige insecten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...