pirri Geplaatst 11 augustus 2006 Geplaatst 11 augustus 2006 Gisteren bij de Xenos in Hoogvliet gezien en meteen gekocht; Notitieblokje-waterproof- voor 1 euro.
Axel-F Geplaatst 11 augustus 2006 Geplaatst 11 augustus 2006 Ik Heb ze nog niet getest maar er wel alvast 20 in voorraad liggen.
ijskonijn Geplaatst 11 augustus 2006 Geplaatst 11 augustus 2006 Ik heb ze ook al een tijdje bij me, bijv. voor als ik een cache tegenkom waar het logboek vol is en de eigenaar even geen tijd heeft (of lijkt te hebben). Echt uitgeprobeerd heb ik ze ook nog niet, maar het viel me wel op dat de blaadjes snel krullen.
Kruimeldief Geplaatst 11 augustus 2006 Geplaatst 11 augustus 2006 Hier idem dito. Het is al maanden de gewoonte dat als we bij een Xenos in de buurt komen, we er 10 of 20 meenemen. De hele doos in een keer lijkt ook zo gulzig Ik heb hier nu een behoorlijk grote burolade vol liggen met die groene boekjes. Wat we er mee doen? Ik heb eentje voor mezelf in gebruik voor onderweg, heb een stuk of 5 bij me voor het geval ik bij een cache kom waar het logboekje van vol is, dan leg ik er, buiten een goodie om, een nieuwe in, of het wordt als goodie gedumpt, en de rest blijft gewoon liggen wachten totdat de voorraad op is of gaat als eigen logboekje in een nieuwe kleinere cache. Wel jammer dat ze maar een maat hebben dat een maat is tussen de kleine en de normale die in de goodieshop te koop is. Een euro is trouwens bijna tegeef voor deze boekjes. Ze snappen bij Xenos nog steeds niet waarom die domme kleine boekjes zo'n hot item lijkt te zijn
brilstar Geplaatst 11 augustus 2006 Geplaatst 11 augustus 2006 Xenos gaat goed, in winkelcentrum Leidsehage zag ik ze maandag liggen. Ook een paar meegenomen, nog niet getest!
Martijn&Martine Geplaatst 11 augustus 2006 Geplaatst 11 augustus 2006 Wij hebben ook al een behoorlijk voorraadje ingeslagen, en al 1 in gebruik bij onze cache. Dus allemaal Ommerschans bezoeken om te kijken hoe goed hij blijft .
Geopatra Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Ik ben zo'n beetje door mijn voorraadje heen. Ben al enkele malen bij Xenos langs geweest, maar die dingen zijn er niet meer en ik weet niet of ze nog terug komen. Weet er iemand of dergelijke logboekjes nog te koop zijn in een of andere winkel ?? Geopatra.
hesselannema Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Ik ben zo'n beetje door mijn voorraadje heen. Ben al enkele malen bij Xenos langs geweest, maar die dingen zijn er niet meer en ik weet niet of ze nog terug komen. Weet er iemand of dergelijke logboekjes nog te koop zijn in een of andere winkel ?? Geopatra. Dick's dumpstore in leewarden verkoop deze in 2 verschillende maten.
Team Firefox Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Via internet bestellen wil vaak nog wel eens goedkoper zijn, maar dit keer heeft Xenos zijn best gedaan. Dit was het enige wat ik kon vinden: http://www.countrystore.nl/main.php?id=UNI...c7ad511bafc5687 Wel vier keer zo duur, plus verzendkosten
smeule Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Of kijk is op de site, waar de logboekjes van de Goodies-shop vandaan komen. http://www.riteintherain.com/
Team Firefox Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 (bewerkt) Of kijk is op de site, waar de logboekjes van de Goodies-shop vandaan komen. http://www.riteintherain.com/ Op zich een leuke site, maar .... schrik niet: De orderform ingevuld voor 20 stuks boekjes van 3 bij 5 inch. Prijs per stuk: 3.25 dollar. Prijs voor 20 stuks: 65 dollar. Vrachtkosten: 90 dollar. Totaal: 155 dollar. Wat zal het in euro's zijn: 120 euro 6 augustus 2007 bewerkt door Team Firefox
Geopatra Geplaatst 6 augustus 2007 Geplaatst 6 augustus 2007 Of kijk is op de site, waar de logboekjes van de Goodies-shop vandaan komen. http://www.riteintherain.com/ Houd het even gezellig, joh! Het belangrijkste in deze is wat mij betreft de prijs icm. enige waterbestendigheid. Rite in the rain is absurd duur en wellicht leuk als je een of twee caches hebt, maar ......... ! Geopatra.
Ilonka1980 Geplaatst 7 augustus 2007 Geplaatst 7 augustus 2007 Heeft Kruimeldief er geen over?? Misschien dat je er een paar van hem kan overnemen.
Polmske Geplaatst 7 augustus 2007 Geplaatst 7 augustus 2007 (bewerkt) Je kan ook hier even kijken: Papier royaal Dit is gewoon in Nederland, scheelt in ieder geval in verzendkosten met de Amerikaanse site van Firefox. Daar zijn de boekjes wel een stuk goedkoper. Dus zo als altijd, Elk voordeel heeft z'n nadeel............... Het is zo jammer dat de Xenox ze niet meer heeft 7 augustus 2007 bewerkt door Polmske
Aanbevolen berichten