Reintje de Vos † Geplaatst 9 augustus 2006 Share Geplaatst 9 augustus 2006 Hawkeyes en Geoman hebben zich vorige maand gestort op de upgrade van de forum software. Als gevolg van problemen daarbij zijn een groot aantal cache logs in de soep gelopen. Zowel nieuwe logs als bestaande logs. Ik heb me de afgelopen weken gebogen over dit probleem en ik denk dat ik het nu weer onder controle heb. Natuurlijk is het nog steeds mogelijk dat gelogde caches worden gemist. Aanvragen via DHZ is dan de remedie. Echter, als een cache eenmaal in je lijst voorkwam, dan moet hij er nu blijven staan of komt hij snel terug. "Snel", want de controle op zoekgeraakte logs is namelijk semi-automatisch. (Dat is een eufemisme voor "gedeeltelijk handwerk"). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crankyhenkie Geplaatst 9 augustus 2006 Share Geplaatst 9 augustus 2006 Fijn dat je weer terug bent Coen Natuurlijk in de eerste plaats voor jezelf maar ook voor ons De laatste tijd werd de boel in ieder geval niet goed verwerkt. Groetjes, CrankyHenkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cagiva Geplaatst 20 augustus 2006 Share Geplaatst 20 augustus 2006 Ik mis de caches van 18 en 19 augustus nog. Worden die nog ingelezen? Ik heb namelijk 77 caches gevonden maar volgens de Ranking op hunter maar 68. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 20 augustus 2006 Share Geplaatst 20 augustus 2006 Bij mij zijn er vandaag zo'n 50 verdwenen. De eerste indruk is dat ik ze alleen mis in de ranking op hunter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 20 augustus 2006 Share Geplaatst 20 augustus 2006 Tot gisteren klopte alles nog, nu zie ik dat de opzet van de pagina wat gewijzigd is en mis ik zo'n 12 logs Moet ik wachten of mag ik de lijst weer doorspitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hiking emile Geplaatst 20 augustus 2006 Share Geplaatst 20 augustus 2006 Ik mis ook nog verschillende caches,vandaag 7 stuks.Worden niet bij de ranking geteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spacefox Geplaatst 20 augustus 2006 Share Geplaatst 20 augustus 2006 Blijkbaar hebben vandaag nog meer cachers problemen ondervonden met de Nederlandse statistieken. Ook onze logs van vandaag blijken nog niet helemaal verwerkt. Wat ons ook opviel is dat het aantal wereldlogs opeens fout zit. Wij zijn in de ranking op hunter zo'n 8 logs kwijt (niet in de log-lijst op "mijn pagina"). Maar op deze plaats met al de kritiek ook een groot lof voor al de moeite met het opzetten en onderhouden van deze service. --spacefox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 20 augustus 2006 Share Geplaatst 20 augustus 2006 Mis er ook 5 Wacht nog maar ff af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 20 augustus 2006 Share Geplaatst 20 augustus 2006 Mis er ook 5 Wacht nog maar ff af na ff wachten Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 24042285 bytes) in /www/htdocs/geocachi/stats/cDisplayCacheLogsRanking.php on line 158 npg maar langer wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvc Geplaatst 20 augustus 2006 Share Geplaatst 20 augustus 2006 (bewerkt) een beetje off topic wellicht maar als newbie.......wie of wat is 'hunter"......??? tnx alvast johanvc sorry......weet het ondertussen.....volgende keer wat beter kijken......pffff 20 augustus 2006 bewerkt door johanvc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goedweerloper Geplaatst 20 augustus 2006 Share Geplaatst 20 augustus 2006 (bewerkt) Geocaching.nl heeft maar liefst 19 van de 26 founds vandaag geregistreerd. Dat scheelt mij morgen toch wel 19x DHZ denk ik zo. Jammer dat DHZ niet lijkt te helpen bij de missende cache van gisteren, dus ik wacht wel even af. Dat scheelt nog meer. Dan heb ik het natuurlijk niet over 'ranking op hunter', daar wordt aan gewerkt dus dan vallen nu eenmaal spaanders. Daar ga ik niet over klagen, want ze doen wel veel goed werk bij geocaching.nl. Uhmm... is het al 1 uur?!? Ik bedoelde met vandaag dan eigenlijk gisteren. 20 augustus 2006 bewerkt door Goedweerloper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 21 augustus 2006 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2006 Er was het een en ander in de soep gelopen. Daardoor zijn een aantal logs van de afgelopen dagen nog niet verwerkt. Op dit moment is er een achterstand van zo'n 300 caches. Voornamelijk nieuwe en caches in het buitenland. Normaal gesproken is dat morgen opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 21 augustus 2006 Share Geplaatst 21 augustus 2006 Er was het een en ander in de soep gelopen. Daardoor zijn een aantal logs van de afgelopen dagen nog niet verwerkt. Op dit moment is er een achterstand van zo'n 300 caches. Voornamelijk nieuwe en caches in het buitenland.Normaal gesproken is dat morgen opgelost. Zo zie je maar weer: Eind goed al goed Bedankt kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Oosterom Geplaatst 25 augustus 2006 Share Geplaatst 25 augustus 2006 Er was het een en ander in de soep gelopen. Daardoor zijn een aantal logs van de afgelopen dagen nog niet verwerkt. Op dit moment is er een achterstand van zo'n 300 caches. Voornamelijk nieuwe en caches in het buitenland.Normaal gesproken is dat morgen opgelost. Ik mis nog steeds een paar logs van caches in Zwitserland van augustus. Is het al 'morgen' , of is de lijst nog niet afgewerkt? Ik ben wel benieuwd naar de status. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 25 augustus 2006 Share Geplaatst 25 augustus 2006 Ben gisteren weer aan de wal gekomen en zie tot mijn grote genoegen dat alles weer perfect loopt. De scripters hebben het weer volledig onder controle. Hulde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden