barnold Geplaatst 16 mei 2006 Share Geplaatst 16 mei 2006 vandaag op de achterpagina van nrc een redelijk sympatiek stukje over geocaching. de schrijsters zijn met remco op stap geweest in het panbos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 16 mei 2006 Share Geplaatst 16 mei 2006 Alleen 6000 caches is alweer op z'n "media" aardig opgeblazen, ik tel er momenteel 2688 in Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 16 mei 2006 Share Geplaatst 16 mei 2006 Alleen 6000 caches is alweer op z'n "media" aardig opgeblazen, ik tel er momenteel 2688 in Nederland <{POST_SNAPBACK}> Ha, ze tellen alle (door mij ) gearchiveerde ook mee Zijn er maar goed 2600 caches? Vreemd eigenlijk. Afgelopen 10 maanden zijn er sowieso al 1000 bij gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 16 mei 2006 Share Geplaatst 16 mei 2006 en ken ik dat stukie ook ergens op internet lezen. heb geen nrc. timo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 16 mei 2006 Share Geplaatst 16 mei 2006 Of, misschien wil er iemand zo vriendelijk zijn een scan op het www te plaatsen? Ik bezorg veel kranten, maar geen NRC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zathras and his dog Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 Ik heb een scan in pdf formaat beschikbaar. Kan iemand daar wat mee? Z Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 Ik heb een scan in pdf formaat beschikbaar. Kan iemand daar wat mee? Z <{POST_SNAPBACK}> Ja natuurlijk. Posten maar, of zoek je plaats hiervoor? LTeunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zathras and his dog Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 Precies, ik heb een scan. Dus als iemand de mogelijkheid heeft om dit zichtbaar te maken voor de wereld, dan mail ik de scan wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spider Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 Precies, ik heb een scan. Dus als iemand de mogelijkheid heeft om dit zichtbaar te maken voor de wereld, dan mail ik de scan wel. <{POST_SNAPBACK}> mail maar naar mij, zal 'm (als de mods het goed vinden) hier plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koedeboe Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 Heeft Remco dit verhaal niet digitaal gekregen om te toetsen? Verhaal stond overigens de dag ervoor in NRC-next... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 (bewerkt) Precies, ik heb een scan. Dus als iemand de mogelijkheid heeft om dit zichtbaar te maken voor de wereld, dan mail ik de scan wel. <{POST_SNAPBACK}> edit <knip> <del> zou PM moeten zijn.. LTeunis 17 mei 2006 bewerkt door LTeunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LTeunis Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 Met dank aan Zathras and his dog: Het artikel. LTeunis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 Met dank aan Zathras and his dog: Zathras' dog heeft inderdaad maar mooi de krant van de mat gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 Zijn jullie niet bang dat er veel te veel aandacht aan besteed wordt? Zitten natuurlijk wel gevaren in, zoveel publiciteit of zijn er ook voordelen? Ik denk dat het niet te massaal moet worden, maar dat is mijn mening om maar is iets de "ether" in te slingeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 17 mei 2006 Share Geplaatst 17 mei 2006 (bewerkt) Met dank aan Zathras and his dog:Het artikel. <{POST_SNAPBACK}> Op nl.hobby.geocaching staat een scan in kleur en een hogere resolutie. Zijn jullie niet bang dat er veel te veel aandacht aan besteed wordt? Zitten natuurlijk wel gevaren in, zoveel publiciteit of zijn er ook voordelen? Ik denk dat het niet te massaal moet worden, maar dat is mijn mening om maar is iets de "ether" in te slingeren. <{POST_SNAPBACK}> Het artikel geeft vrij weinig informatie, het is meer een soort reisverslag en de informatie is erg "gekleurd". 17 mei 2006 bewerkt door JandeBeHanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden