Spring naar bijdragen

geocaching survey


Geopatra

Aanbevolen berichten

Ik ontving dit mailtje.

 

Om een of andere reden heb ik de neiging het niet te vertrouwen. De link eronder naar Zoomerang.com vind ik al helemaal vreemd.

 

Nog meer mensen zoiets ontvangen?

 

"You are invited to participate in this brief 5 – 7 minute survey regarding your use and satisfaction with geocaching.com. All responses will remain confidential and used in accordance with Groundspeak’s privacy policy. View Privacy Policy

 

This survey link will be active until April 14th. We value your feedback and look forward to learning how we can better serve the entire geocaching community.

 

Thank you,

The Groundspeak Team

 

 

http://www.zoomerang.com/survey.zgi?p=U24JNRP6FKF8 "

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

www.zoomerang.com ziet er betrouwbaar uit volgens mij.

 

Komt direct naar voren als je googled op zoomerang

 

Edit: nog wat doorgekeken, een survey is al snel niet gratis. Die survey kun je zo wel rustig invoeren naar mijn mening

 

Jan

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ontving dit mailtje.

 

Om een of andere reden heb ik de neiging het niet te vertrouwen. De link eronder naar Zoomerang.com vind ik al helemaal vreemd.

 

Nog meer mensen zoiets ontvangen?

Ja, Ik heb ook het bewuste mailtje ontvngen.

Het eerste idee wat ik had, is:"De naam van geocaching.com wordt ook al gebruikt door spammers".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het eerste idee wat ik had, is:"De naam van geocaching.com wordt ook al gebruikt door spammers".

 

Lijkt me niet dus als je de site van zoomerang bekijkt. Hangt natuurlijk af van de inhoud van die enquete, maar het lijkt me toch echt van groundspeak te komen.

 

Maar goed je zou het natuurlijk kunnen vragen......

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een mailtje verstuurd in opdracht van geocaching.com. Men wil graag weten hoe over geocaching.com gedacht wordt.

 

Iedere actieve account van geocaching.com (dus iedere cacher over de hele wereld) heeft zo'n mailtje ontvangen.

 

Deze survey is 22-03-06 aangekondigd door de bozo van gc.com Jeremy Iryshe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het laatste veld gebruikt om te pleiten voor een pocket query "all archived caches" omdat die normaal nooit binnenkomen en je GASK-db daardoor vol zit met caches die gearchiveerd zijn, maar waar GSAK niet van kan weten. Mirrors in de EU is ook een optie, maar zijn die er nog niet dan? (heb ik niet naar gekeken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor degenen waar het mailtje nog niet binnen gekomen is; ik denk dat ze het spreiden ivm de beschikbare bandbreedte. Dus heb geduld.

 

Verder wil ik pleiten dat iedereen in het open vak (ook) vraagt om een mirrorserver hier in Europa om de bereikbaarheid van de .com-site te vergroten (zie ook dit draadje). Alvast mijn dank. En waarschijnlijk ook van heel veel medecachers als die server er daadwerkelijk komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, meer servercapaciteit is natuurlijk prima, maar of nu een mirror de handigste oplossing is betwijfel ik. Je hebt dan op 2 plaatsen totale (grote) capaciteit staan die waarschijnlijk nooit totaal gebruikt wordt, maar afzonderlijk lopen ze wellicht toch nog vol. Denk bv aan het tijdverschil.

 

Dus vragen om meer capaciteit lijkt me een goed plan, en laat de techneuten de handigste oplossing bedenken.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...