Spring naar bijdragen

Geocaching.EU


Joseph

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Oh sh :thumbup: t ik snap het al  :beerchug: ; Noorwegen en IJsland zitten niet in de EU...

 

Nou, ik zou niet weten waarom je vanaf geocaching.eu niet zou mogen linken naar de caching-communities van Noorwegen en IJsland alleen maar omdat ze toevallig geen lid zijn van de EU. Bovendien wordt er rechtsboven gelinkt naar het Amerikaanse .com :dribble:

 

Ik mis trouwens wel een aantal vlaggetjes uit Oost-europa, zoals bv. Hongarije en Tsjechië

 

En de Engelse link is inmiddels 'gebroken'....

 

Groetjes van een andere geograaf :yes:

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Laatste nieuws omtrent Geocaching.EU

 

Het domein is inmiddels verkocht aan Groundspeak. Wij vonden dat dit het beste was om in ieder geval de geest van de registratie aan te houden: dat het niet in verkeerde handen valt.

 

Het is nu volledig aan Groundspeak om iets met het domein te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Groundspeak ( Geocaching.COM ): 1500 Euro

 

- Anonymous GPS Company: 2000 Euro

 

Maar dat zegt nog niets over het eindbod! En het gaat naar een ingeslapen club stichting geocaching, een heel andere dan www.geocaching.nl die ook dit forum organiseert. Dus ik neem aan dat met de winst een leuke surprise geocoin ofzo wordt uitgegeven? Dan komt het de cachecommunity uit NL weer ten goede :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was toevallig dit artikel aan het lezen en veel dingen boeide me. Ik snap dat geocaching.eu nu verkocht is. Maar de oude beheerders (geocaching.nu) hebben nu (haha) een hoofdpagina zoals eerder beschreven bij de .eu pagina. En die staat ook te koop? Of is dit nog oude informatie over de verkoop van het .eu domein? De stichting die erbij hoort blijkt www.stichtinggeocaching.nl maar gezien de heeeeeeeeel heel oude links en weinig nieuws is dit ook niet echt een bestaande stichting meer?

bewerkt door madman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...