Crow & Éowyn Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 Oeh wat is die zwarte toch mooi. Ik wil er alvast 2 stuks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
musi Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 Ik zal nog een mailtje doen voor de bruine en de groene (kan die nog even apart geplaatst worden, dus niet in het gifje?). Ook wil ik graag horen of jullie, mede cachers en badgers, je kunnen vinden in het formaat 8x5 cm. Shoot.... <{POST_SNAPBACK}> Bruin heb ik al eens eerder geplaatst of gaat het om een andere versie. Groet musi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 musi Geplaatst op Vandaag, 22:58 Bruin heb ik al eens eerder geplaatst of gaat het om een andere versie. Groet musi OK, mailtje voor bruin en groen gaat de deur uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 7 december 2005 Share Geplaatst 7 december 2005 Gezien de proefjes van wit en zwart, moet die groene wel heel erg mooi worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erben Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Om de ontwerpers weer wat te doen te geven: Heel mooi allemaal, mijn oproep voor groen was niet voor niets! Het mooist lijkt mij de contouren van Nederland in oranje of bruin ipv rood en blauw op de groene achtergrond. De tekst kan dan bruin of zwart denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 <{POST_SNAPBACK}> Ik vind bij beide de tekst met het gekozen letter type niet echt mooi overkomen. Verder zouden de contouren van Nederland bij de zwarte versie iets dikker mogen. Het lijkt wel of dat bij de witte versie zo is, of is dit gezichtsbedrog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhgs Geplaatst 9 december 2005 Share Geplaatst 9 december 2005 Ik vind de groene erg mooi. Alleen de letters vind ik ietsjes te "iel". Iets dikker/vetter zou mij meer aan staan. Maar da's persoonlijk natuurlijk. O ja, en met klittenband natuurlijk. Kun je ook nog es een andere badge op je rugzak doen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willyver Geplaatst 9 december 2005 Auteur Share Geplaatst 9 december 2005 De groene ziet er ook wel leuk uit, maar ik blijf een voorkeur houden voor de witte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 12 december 2005 Share Geplaatst 12 december 2005 Ik zou graag net zoals andere teams graag zien dat er geboduurde badgesmet een eigen nederlands logo in de goodies shop komen, tevens vind ik het opstrijkbare sticker's met eigen nederlands logo ook een goed idee, net zoals het reflecterende vest. <{POST_SNAPBACK}> Heb je een voorbeeld van "de Nederlandse" logo? <{POST_SNAPBACK}> Zoiets misschien? <{POST_SNAPBACK}> Helemaal top dit logo groetjes van Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 12 december 2005 Share Geplaatst 12 december 2005 <{POST_SNAPBACK}> Ik vind bij beide de tekst met het gekozen letter type niet echt mooi overkomen. Verder zouden de contouren van Nederland bij de zwarte versie iets dikker mogen. Het lijkt wel of dat bij de witte versie zo is, of is dit gezichtsbedrog <{POST_SNAPBACK}> WOlfje wil ook wel een paar zwarte logo's groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliboeli Geplaatst 12 december 2005 Share Geplaatst 12 december 2005 WOlfje wil ook wel een paar zwarte logo's groetjes Wolfje <{POST_SNAPBACK}> Jep ik wil er ook wel een paar. hopen dat het ook de zwarte worden roeliboeli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 3 januari 2006 Share Geplaatst 3 januari 2006 Zo, nu al een voorbeeldje van hoe het kan worden. Dit is een ruwe versie; de echte badge wordt op een strijkbare onderlaag geborduurt waardoor de rafeltjes dan niet aanwezig zijn. Het formaat is 8 x 5 cm. Shoot.... <{POST_SNAPBACK}> Zijn ze al leverbaar? En in welke kleuren? En wat moeten ze kosten en hoe bestel ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team WilP Geplaatst 3 januari 2006 Share Geplaatst 3 januari 2006 Interesse gewekt ga dit even volgen. Zwarte Logo vind ik het mooist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 4 januari 2006 Share Geplaatst 4 januari 2006 Ja hier wil ik ook wel een paar zwarte. Misschien kan je ook een serrie maken. Een zwarte en witte bij elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 4 januari 2006 Share Geplaatst 4 januari 2006 Vanavond zal ik jullie nog lekkerder maken met twee kleurtjes erbij . Ben nog even bezig met de "createur du badge" om een wat leukere prijs voor elkaar te krijgen. In ieder geval bestaat de mogelijkheid om iedere kleur te bestellen, omdat er in kleine hoeveelheden wordt gewerkt en er dus al een sjabloon is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden