Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Probeer "je bent er bijna" en "De Loet" eens.

Beiden een lekkere wandeling en niet te moeilijk.

Of heb je die al gedaan ?

Nee, nog niet gedaan.

Welke provincie zijn deze? En hoeveel kilometer?

Provincie Zuid Holland en ze zijn respectievelijk 3,5 Km ( je bent er bijna en je loopt een rondje, ligt bij Capelle aan den IJssel) en 4 Km ( De Loet en je loopt geen rondje, ligt bij Lekkerkerk)

Ze zijn van ene kraai geloof ik ;)

Geplaatst

De Vis is ook een leuke wandeling in Westfriesland(NH). Een kilometer of vijf denk ik. De tussenpunten en de cache zelf zijn met enige moeite en vooral fantasie te vinden.

bjorri, de reis is het doel.

Geplaatst

Voor een combinatie van vooraf puzzelen en tijdens de wandeling vooral genieten kun je "Leenderbos Trivia" lopen. Het is 11 km volgens de beschrijving, 12-13 in het echt en een mooie omgeving. Een aanrader!

De route ligt tussen Leende en Valkenswaard en begint bij een parkeerplaats aan de Valkenswaardse kant van het bos.

Verder naar het oosten heb ik zelf een paar wandelcaches neergelegd, WWW 1 en WWW 2. De wandelingen zijn mooi, al krijg ik soms wel de kritiek dat het wel met minder waypoints had gekund. Maar de vragen zijn niet moeilijk, dus je kunt wel snel weer verder met wandelen.

En nog verder naar het oosten komt als het goed is half november weer de mooie wandeling door de Groote Peel online. Dit is een wandeling met heel weinig waypoints, dus de liefhebbers daarvan komen daar zeker aan hun trekken.

• 1 month later...
Geplaatst
:thumbup:GCPKX6

Ofwel; "Waar?Daar!Meijendel." Mooie multi met niet al te moeilijk vindbare punten en een mooie cache op het einde. Zeker een aanrader.

Groet,

World-Wind

Is al toegevoegd. ;)

Want dit draadje was geopend voor deze site. :)

Q :blush:

Geplaatst
:thumbup:GCPKX6

Ofwel; "Waar?Daar!Meijendel." Mooie multi met niet al te moeilijk vindbare punten en een mooie cache op het einde. Zeker een aanrader.

Groet,

World-Wind

Is al toegevoegd. ;)

Want dit draadje was geopend voor deze site. :)

Q :blush:

Ik heb er nog wel eentje voor Gelderland.

Mariënbosch (6,6 km) GCR1AE

En als Geldersche Landschappen nou eindelijk eens tekent, komt er binnenkort een van 10 km bij.

En als SBB klaar is met het ruimen van de takken, gaan ze kijken naar mijn voorstel voor een route van 37km die ook in 3-en te lopen is. Maar daar ben ik dus nog niet zo ver mee.

Geplaatst (bewerkt)

Hallo,

Ik zit net dit draadje te lezen. Leuk initiatief om een overzicht van de wandelcaches te maken. Bespaart ons weer wat moeite en tijd om ze zelf op te zoeken [:P]. Mag ik bij deze onze caches promoten, nl: oud Reemsterheide ( GCMJJ8) een wandelroute van ongeveer 7 km, niet al te veel waypoints, maar over een prachtig stukje heide.

En ook de "Jan Hilgers"( GCJHKR), alleen is die ongeveer 4,5 á 5 km. Dus die zal wel te kort zijn voor je lijstje. Maar ook dit is een leuke tocht, maar nu meer door de bossen.

Zie maar of je ze wil toevoegen. Beide caches liggen in de prachtige wandelprovincie gelderland ;)

Groetjes Corrie

bewerkt door nl1ede
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Zeeland staat nog niet op de lijst. Bij deze Landgoed "Rijckholt" GCQ4QQ. een kleine 6 km lang. Heb hem al gelopen alleen kon de cache door donkerte niet vinden.

Eh Quaerens, Maltha ligt in Brabant en niet in Zuid Holland. :P

Geplaatst

Persoonlijk ben ik er niet voor om een eigen cache te promoten, maar toch maar even deze noemen.

Het Hoogvlietse Alfabet

Een tocht door oud, nieuw en de natuur die Hoogvliet rijk is.

Ongeveer 10 km lang. Wel dien je veel te rekenen, als dit geen probleem is dan is dit een goede stevige wandeling. Reken op 3 uur

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...