Spring naar bijdragen

Nieuwe Caching Site


GeoGerard

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe Duitstalige geocaching site.

Vele nieuwe caches zijn erop te vinden en vele cachers hebben zich al geregistreerd.

 

Ik ontdekte het net, hoewel ik een paar weken geleden er al op geattendeerd werd dat het spoedig online zou komen.

 

Ziet er in ieder geval veelbelovend uit: http://www.opencaching.de/ ;)

 

Ik heb al geregisteerd! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kunt deze caches ook bekijken via de kaart van geocaching.de

 

Dit staat op de startpagina: 16.09.2005 14:00 (Geocaching) - geocaching.de hat unsere Geocaches in ihre Karten mit aufgenommen - Danke!.

 

Omdat Duitsland mijn vakantieland is, lijkt het wel handig maar .......

 

Ik wil al mijn logs bij één organisatie en niet bij allerlei andere geocachingsites, dit i.v.m. de statistieken.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh jee, nog een geocaching site?  ;)

straks moet je 10 sites af om te zien of er een cache in je buurt ligt.

 

Wat is nou het doel van al die extra sites? je hebt nu al navicaching, terracaching, en nu dus nog een er bij.

 

Vergeet nou niet de freecaching.nl site.. deze dus er ook nog bij. Wel leuk natuurlijk opencaching.de jammer van de taal ;)

 

 

Er is een nieuwe Duitstalige geocaching site.

Vele nieuwe caches zijn erop te vinden en vele cachers hebben zich al geregistreerd.

Maar :o ben even helemaal confuus, nu wordt dat hier in het forum gemeld, bij de forumbeschrijving staat:

 

Dit is het forum uitsluitend voor Geocaching nieuws, informatie & Polls, dus NIET voor vragen!

 

Nu wordt er geschreven er is een nieuwe GEOcaching site, genaamd OPENcaching

;)

 

Het is allemaal zo duidelijk hé die caching site's, misschien dat de volgende site wel WORLDCaching wordt.. Om het allemaal nog duidelijker te maken

 

B)

bewerkt door Zero CooL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is nou het doel van al die extra sites? je hebt nu al navicaching, terracaching, en nu dus nog een er bij.

Misschien voor degene die geocaching.com te "streng" vindt?

Laten we even het rijtje uitbreiden:

geocaching.de , opencaching.com , opencaching.nl , terracaching.de, terracaching.com, lux-caching.de .

Maar natuurlijk is er in vele Europese landen een behoefte aan Geocaching in de eigen landstaal zoals http://www.geocaching.hu/ voor Hongarije aantoont en waar bijna alle Hongaarse caches te vinden zijn in een eigen database.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...