GeoGerard Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Er is een nieuwe Duitstalige geocaching site. Vele nieuwe caches zijn erop te vinden en vele cachers hebben zich al geregistreerd. Ik ontdekte het net, hoewel ik een paar weken geleden er al op geattendeerd werd dat het spoedig online zou komen. Ziet er in ieder geval veelbelovend uit: http://www.opencaching.de/ Ik heb al geregisteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team simpson Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 oh jee, nog een geocaching site? straks moet je 10 sites af om te zien of er een cache in je buurt ligt. Wat is nou het doel van al die extra sites? je hebt nu al navicaching, terracaching, en nu dus nog een er bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Wat is nou het doel van al die extra sites? je hebt nu al navicaching, terracaching, en nu dus nog een er bij. <{POST_SNAPBACK}> Misschien voor degene die geocaching.com te "streng" vindt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kipchen Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Heb even snel gekeken. Ziet er qua opmaak wel wat saai uit. Of heb ik nu net twee verkeerde caches aangeklikt? Verder kun je natuurlijk weer lekker op zoek naar caches! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 3 oktober 2005 Auteur Share Geplaatst 3 oktober 2005 (bewerkt) Heb even snel gekeken. Ziet er qua opmaak wel wat saai uit. Of heb ik nu net twee verkeerde caches aangeklikt? <{POST_SNAPBACK}> Dat hebben ze moedwillig gedaan. Als er te veel met plaatjes gewerkt wordt, dan neemt het dataverkeer teveel toe. 3 oktober 2005 bewerkt door GeoGerard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SN@G Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Altijd leuk nieuwe sites, maar blijf voorlopig fan van .nl en .com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noorman Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 (bewerkt) Mij veel te veel werk om alle sites bij langs te gaan, ik blijf dus ook lekker bij geocaching.nl/com! 3 oktober 2005 bewerkt door Noorman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 (bewerkt) Je kunt deze caches ook bekijken via de kaart van geocaching.de Dit staat op de startpagina: 16.09.2005 14:00 (Geocaching) - geocaching.de hat unsere Geocaches in ihre Karten mit aufgenommen - Danke!. Omdat Duitsland mijn vakantieland is, lijkt het wel handig maar ....... Ik wil al mijn logs bij één organisatie en niet bij allerlei andere geocachingsites, dit i.v.m. de statistieken. 3 oktober 2005 bewerkt door De Roode Loper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noorman Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Ik wil al mijn logs bij één organisatie en niet bij allerlei andere geocachingsites, dit i.v.m. de statistieken. <{POST_SNAPBACK}> Dat heb ie helemaal goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Ik cache ook veel in Duitsland maar de kaart is niet te vergelijken met de Mooie Kaart van Reintje en co. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zero CooL Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 (bewerkt) oh jee, nog een geocaching site? straks moet je 10 sites af om te zien of er een cache in je buurt ligt. Wat is nou het doel van al die extra sites? je hebt nu al navicaching, terracaching, en nu dus nog een er bij. <{POST_SNAPBACK}> Vergeet nou niet de freecaching.nl site.. deze dus er ook nog bij. Wel leuk natuurlijk opencaching.de jammer van de taal Er is een nieuwe Duitstalige geocaching site.Vele nieuwe caches zijn erop te vinden en vele cachers hebben zich al geregistreerd. Maar ben even helemaal confuus, nu wordt dat hier in het forum gemeld, bij de forumbeschrijving staat: Dit is het forum uitsluitend voor Geocaching nieuws, informatie & Polls, dus NIET voor vragen! Nu wordt er geschreven er is een nieuwe GEOcaching site, genaamd OPENcaching Het is allemaal zo duidelijk hé die caching site's, misschien dat de volgende site wel WORLDCaching wordt.. Om het allemaal nog duidelijker te maken 3 oktober 2005 bewerkt door Zero CooL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Ik cache ook veel in Duitsland maar de kaart is niet te vergelijken met de Mooie Kaart van Reintje en co. <{POST_SNAPBACK}> Kijk dan eens via deze site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Ja dit komt behoorlijk in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Het wachten is op de zoekmachine voor Geocaches.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 3 oktober 2005 Share Geplaatst 3 oktober 2005 Wat is nou het doel van al die extra sites? je hebt nu al navicaching, terracaching, en nu dus nog een er bij. Misschien voor degene die geocaching.com te "streng" vindt? Laten we even het rijtje uitbreiden: geocaching.de , opencaching.com , opencaching.nl , terracaching.de, terracaching.com, lux-caching.de . Maar natuurlijk is er in vele Europese landen een behoefte aan Geocaching in de eigen landstaal zoals http://www.geocaching.hu/ voor Hongarije aantoont en waar bijna alle Hongaarse caches te vinden zijn in een eigen database. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden