Spring naar bijdragen

Trammelant


Watjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tja, op zich kan dat best handig zijn toch? Als je bijvoorbeeld alle caches van een plaatser op de kaart wilt zien om te kijken waar ze allemaal liggen, en hoe ver ze uit elkaar liggen etc. Sommige hebben zoveel geplaatst dat het best een kaartje waard is. :yes: Anders moet je ze allemaal bij langs om te kijken waar ze liggen, en nu heb je in een keer een mooi overzicht. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Worden dit soort mooie veranderingen niet gemeld in dit forum door de makers? Of moeten we dit zelf maar ontdekken.

Het verzoek om deze functie heb ik een week geleden van de watjes gekregen. Maandag is hij live gegaan.

Een paar maanden geleden had ik een optie gemaakt, die ik na een paar dagen weer terug moest draaien. En dat was in het forum aangekondigd.

Om teleurstellingen bij problemen te voorkomen had ik aan de Watjes gevraagd, om na een paar dagen trammelant te gaan maken als het zou blijken te werken.

Daarom ook de titel van dit draadje.

 

Er is overigens nog een enhancement doorgevoerd: De "Mijn Kaart" popupjes starten nu met "Cache niet gevonden door". Dat is de meets gebruikte optie lijkt me en dus handiger dan "Cache gevonden door".

 

En als ik binnenkort even geen zin heb, zal ik automatisch je eigen naam plaatsen in het eerste veld...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Reintje, ben je nog bezig met de gevonden maar reeds gearchiveerde caches?

Of doel je daar op met de gemaakte optie die je terug moest draaien ? :thumbup: .

Daar doelde ik op.

En hoopte dat je niet gepasseerd voelde. Het is wel de bedoeling dat het weergeven van de gearchiveerde caches wel weer zichtbaar gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Reintje, ben je nog bezig met de gevonden maar reeds gearchiveerde caches?

Of doel je daar op met de gemaakte optie die je terug moest draaien ? :thumbup: .

Daar doelde ik op.

En hoopte dat je niet gepasseerd voelde. Het is wel de bedoeling dat het weergeven van de gearchiveerde caches wel weer zichtbaar gaat worden.

 

Ik wacht braaf hoor, en heb geen negatieve gevoelens :P .

Het gebruik van de DHZ mogenlijkheden is voor mij de reden geweest donateur te worden. Dus van mij geen wanklank, elke optie is er weer 1 extra :D .

 

Grtz D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een hele mooie functie, maar sinds deze er is mis ik ineens de knopjes waarmee geselecteerd kon worden voor type cache, wel/geen fiets, lengte etc.

 

Ben ik de enige met dit probleem en moet ik mijn PC een schop verkopen of is dit bij iedereen zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een hele mooie functie, maar sinds deze er is mis ik ineens de knopjes waarmee geselecteerd kon worden voor type cache, wel/geen fiets, lengte etc.

 

Ben ik de enige met dit probleem en moet ik mijn PC een schop verkopen of is dit bij iedereen zo?

 

knopje links onder *extra's*

 

jolanda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een hele mooie functie, maar sinds deze er is mis ik ineens de knopjes waarmee geselecteerd kon worden voor type cache, wel/geen fiets, lengte etc.

 

Ben ik de enige met dit probleem en moet ik mijn PC een schop verkopen of is dit bij iedereen zo?

 

knopje links onder *extra's*

 

jolanda

:thumbdown: Dankjewel :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je opmerking niet helemaal. In de quote zie je staan dat ik het ook een mooie verandering noem. Het ontdekken van nieuwe mogelijkheden van de software heeft niets met geocachen te maken. Wanneer nieuwe mogelijkheden gemeld worden kunnen ze door iedereen gebruikt worden. Reintje heeft er ja moeite voor gedaan en er zullen vele mensen zijn die de nieuwe mogelijkheden niet van zich zelf ontdekken maar er graag dankbaar gebruik van maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...